Skocz do zawartości
Zibo

Zaślepiony EGR :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje ze nie bd tyle brudu juz;/

 

Jeżeli masz na myśli maź w dolocie powstającą z oleju i sadzy to tak, jeżeli cieknący EGR to zupełnie nic sie nie zmieni - jak ciekło tak będzie cieknąć dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli masz na myśli maź w dolocie powstającą z oleju i sadzy to tak, jeżeli cieknący EGR to zupełnie nic sie nie zmieni - jak ciekło tak będzie cieknąć dalej ;)

 

Chodziło o dolot:)

 

Wiem że będzie cieknąc:/ i zastanawiam się co zrobic zeby nie parskało mi po silniku;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście też myślałem o zaślepieniu EGR-a... czyściłem go jakiś czas temu łącznie z kolektorem (zdjęcia mam w temacie) i niestety długo się nie nacieszyłem ich czystością... znów pojawiły się wycieki...

domyślał się, że turbina ma swoje najlepsze czasy za sobą i puszcza trochę oleju... (nieznacznie mi ubywa ale to głównie przez wycieki) ale myślałem też o zastosowaniu jakiegoś zbiorniczka od odmy, aby nie pakować jeszcze oparów olejowych do silnika... np: http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiornik-odmy-na-olej-dolot-walec-i3984741675.html

nie wiem czy zmierzam w dobrym kierunku czy może to jest nie warte zachodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem też:/ ładnie bez wycieków a EGR pluje mi przez te dziurki zasrna:/ Strasznie irytujace to jest:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie żeby nie pluło to wywalić go całkiem i założyć zamiennik FLANSZA_DSC_3930.jpg

Sam mam taki plan bo mnie wkurza ten cały syf tylko cały czas odwodzi mnie od tego jedna rzecz a mianowicie klapka gasząca w nim zamontowana...i tutaj miałbym pytanie do osób które się pozbyły tego ustrojostwa czy różnica przy gaszeniu auta jest spora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie ja nie mam zamieniika ale klapke mialem uszkodzona i troche przy gaszeniu zawsze rzucilo silnikiem zanim zgasl. Po wimianie gruszki klapki znaczna poprawa i nie gasil sie twardo tylko miekko udusil:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zaślepieniu EGR można z powodzeniem pozbyć się wycieku z otworów wyrównujących ciśnienie pod membraną, w mniej lub bardziej inwazayjny sposób, w pełni zachowując funkcjonalność klapy. Niestety droga w jedna stronę i zaworu nie zmusimy już potem do ponownego sterowania spalinami :). Osobiście w PD nie szedłbym w taki zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj wyczyscielem zawor EGR bo po 250000km nadawal sie do czyszczenie . i gdy juz wszystko poskladalem to przy gaszeniu silnika ta grucha nie idzie ani w gore a ni w dol cos zle podlaczylem czy moze jest zepsuty zawor ? pomozcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może nie zawór tylko podciśnienie które nim steruje...może nie podłączyłeś albo gdzieś się rozszczelniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przeczytałem trochę postów w tym temacie ale nie bardzo mogę znaleźć odp na mój problem.

Otóż gdy jeżdzę z zaślepionym egr-em albo tylko ze zdjętym wężykiem auto jeździ normalnie,

a gdy zrobię tak jak fabryka dała auto jest trochę ospałe, strasznie dymi na niebiesko powyżej 2 rpm i przy max gazie w podłodze. Silnik bierze litr oleju na 5 tkm, odma idzie w butelkę. Przebieg 422 tkm.

Proszę o sugestię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy silniku 1,9 TDI 110KM AFN czyli bez tej gruchy do gaszenia przy EGR "szarpanie, wstrzasy" nie wiem jak to nazwać przy gaszeniu auta to norma ?

 

egr110kmyy5.jpg

I czy zaślepka jak na zdjęciu pokazano da coś do mocy lub przyśpieszenia czy to bedzie tylko złudny efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik bierze litr oleju na 5 tkm, odma idzie w butelkę. Przebieg 422 tkm.

Proszę o sugestię

 

Dużo oleju zbiera się w odmie przez te 5 tkm? Jeśli mniej więcej tyle ile ubywa, to już znasz przyczyne poboru oleju ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale też zależy w jakim stanie jest turbina.

Przez nią też dużo może oleju uciekać tym bardziej przy takim przebiegu i kopceniu na niebiesko...no chyba że jeszcze uszczelnieacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko podlaczylem jak bylo wczesniej i ta grucha wgl nie reaguje przy wlaczaniu silnika i gaszenia ? co moze byc przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdź czy ręcznie da się zamykać klapę gaszącą, może faktycznie źle poskładałeś,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dużo oleju zbiera się w odmie przez te 5 tkm? Jeśli mniej więcej tyle ile ubywa, to już znasz przyczyne poboru oleju ;)

Oleju są śladowe ilości, więcej jest wody. Dziś jechałem 120, IV bieg i tylko dymek niebieski widać...

Na zdjętym wężyku od egr-a problem nie wystepuje.

Przy porannym rozruchu dymka nie puszcza więc to nie są uszczelniacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recznie bez problemu mozna zamknac i dosyc mocno trzeba wcisnac zeby przymknąc jest tak dobrze ? czy powinno isc bez oporów wiekszych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
recznie bez problemu mozna zamknac i dosyc mocno trzeba wcisnac zeby przymknąc jest tak dobrze ? czy powinno isc bez oporów wiekszych ?

Nie ma tam filozofii, albo nie działa sterowanie podcisnieniem albo nieszczelna membrana. Co do oporu to tak ma być ponieważ w tej gruszce z membraną jest sprężyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za podpowiedz :)) zobacze jeszcze raz dokladnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy silniku 1,9 TDI 110KM AFN czyli bez tej gruchy do gaszenia przy EGR "szarpanie, wstrzasy" nie wiem jak to nazwać przy gaszeniu auta to norma ?

 

[ATTACH=CONFIG]115443[/ATTACH]

I czy zaślepka jak na zdjęciu pokazano da coś do mocy lub przyśpieszenia czy to bedzie tylko złudny efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności