dtambor Zgłoś #281 Napisano 21 Lutego 2014 Mam nadzieje ze nie bd tyle brudu juz;/ Jeżeli masz na myśli maź w dolocie powstającą z oleju i sadzy to tak, jeżeli cieknący EGR to zupełnie nic sie nie zmieni - jak ciekło tak będzie cieknąć dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #282 Napisano 21 Lutego 2014 Jeżeli masz na myśli maź w dolocie powstającą z oleju i sadzy to tak, jeżeli cieknący EGR to zupełnie nic sie nie zmieni - jak ciekło tak będzie cieknąć dalej Chodziło o dolot:) Wiem że będzie cieknąc:/ i zastanawiam się co zrobic zeby nie parskało mi po silniku;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-STACH- Zgłoś #283 Napisano 21 Lutego 2014 ja osobiście też myślałem o zaślepieniu EGR-a... czyściłem go jakiś czas temu łącznie z kolektorem (zdjęcia mam w temacie) i niestety długo się nie nacieszyłem ich czystością... znów pojawiły się wycieki... domyślał się, że turbina ma swoje najlepsze czasy za sobą i puszcza trochę oleju... (nieznacznie mi ubywa ale to głównie przez wycieki) ale myślałem też o zastosowaniu jakiegoś zbiorniczka od odmy, aby nie pakować jeszcze oparów olejowych do silnika... np: http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiornik-odmy-na-olej-dolot-walec-i3984741675.html nie wiem czy zmierzam w dobrym kierunku czy może to jest nie warte zachodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #284 Napisano 21 Lutego 2014 Nie wiem też ładnie bez wycieków a EGR pluje mi przez te dziurki zasrna:/ Strasznie irytujace to jest:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #285 Napisano 2 Marca 2014 Panowie żeby nie pluło to wywalić go całkiem i założyć zamiennik Sam mam taki plan bo mnie wkurza ten cały syf tylko cały czas odwodzi mnie od tego jedna rzecz a mianowicie klapka gasząca w nim zamontowana...i tutaj miałbym pytanie do osób które się pozbyły tego ustrojostwa czy różnica przy gaszeniu auta jest spora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #286 Napisano 2 Marca 2014 W sumie ja nie mam zamieniika ale klapke mialem uszkodzona i troche przy gaszeniu zawsze rzucilo silnikiem zanim zgasl. Po wimianie gruszki klapki znaczna poprawa i nie gasil sie twardo tylko miekko udusil:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #287 Napisano 2 Marca 2014 Po zaślepieniu EGR można z powodzeniem pozbyć się wycieku z otworów wyrównujących ciśnienie pod membraną, w mniej lub bardziej inwazayjny sposób, w pełni zachowując funkcjonalność klapy. Niestety droga w jedna stronę i zaworu nie zmusimy już potem do ponownego sterowania spalinami . Osobiście w PD nie szedłbym w taki zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DONT_EDITIONb5 Zgłoś #288 Napisano 4 Marca 2014 witam dzisiaj wyczyscielem zawor EGR bo po 250000km nadawal sie do czyszczenie . i gdy juz wszystko poskladalem to przy gaszeniu silnika ta grucha nie idzie ani w gore a ni w dol cos zle podlaczylem czy moze jest zepsuty zawor ? pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #289 Napisano 4 Marca 2014 A może nie zawór tylko podciśnienie które nim steruje...może nie podłączyłeś albo gdzieś się rozszczelniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #290 Napisano 4 Marca 2014 Koledzy przeczytałem trochę postów w tym temacie ale nie bardzo mogę znaleźć odp na mój problem. Otóż gdy jeżdzę z zaślepionym egr-em albo tylko ze zdjętym wężykiem auto jeździ normalnie, a gdy zrobię tak jak fabryka dała auto jest trochę ospałe, strasznie dymi na niebiesko powyżej 2 rpm i przy max gazie w podłodze. Silnik bierze litr oleju na 5 tkm, odma idzie w butelkę. Przebieg 422 tkm. Proszę o sugestię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kikan Zgłoś #291 Napisano 4 Marca 2014 Przy silniku 1,9 TDI 110KM AFN czyli bez tej gruchy do gaszenia przy EGR "szarpanie, wstrzasy" nie wiem jak to nazwać przy gaszeniu auta to norma ? I czy zaślepka jak na zdjęciu pokazano da coś do mocy lub przyśpieszenia czy to bedzie tylko złudny efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #292 Napisano 4 Marca 2014 Silnik bierze litr oleju na 5 tkm, odma idzie w butelkę. Przebieg 422 tkm. Proszę o sugestię Dużo oleju zbiera się w odmie przez te 5 tkm? Jeśli mniej więcej tyle ile ubywa, to już znasz przyczyne poboru oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #293 Napisano 4 Marca 2014 Ale też zależy w jakim stanie jest turbina. Przez nią też dużo może oleju uciekać tym bardziej przy takim przebiegu i kopceniu na niebiesko...no chyba że jeszcze uszczelnieacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DONT_EDITIONb5 Zgłoś #294 Napisano 4 Marca 2014 wszystko podlaczylem jak bylo wczesniej i ta grucha wgl nie reaguje przy wlaczaniu silnika i gaszenia ? co moze byc przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #295 Napisano 4 Marca 2014 A sprawdź czy ręcznie da się zamykać klapę gaszącą, może faktycznie źle poskładałeś, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #296 Napisano 5 Marca 2014 Dużo oleju zbiera się w odmie przez te 5 tkm? Jeśli mniej więcej tyle ile ubywa, to już znasz przyczyne poboru oleju Oleju są śladowe ilości, więcej jest wody. Dziś jechałem 120, IV bieg i tylko dymek niebieski widać... Na zdjętym wężyku od egr-a problem nie wystepuje. Przy porannym rozruchu dymka nie puszcza więc to nie są uszczelniacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DONT_EDITIONb5 Zgłoś #297 Napisano 6 Marca 2014 recznie bez problemu mozna zamknac i dosyc mocno trzeba wcisnac zeby przymknąc jest tak dobrze ? czy powinno isc bez oporów wiekszych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #298 Napisano 6 Marca 2014 recznie bez problemu mozna zamknac i dosyc mocno trzeba wcisnac zeby przymknąc jest tak dobrze ? czy powinno isc bez oporów wiekszych ? Nie ma tam filozofii, albo nie działa sterowanie podcisnieniem albo nieszczelna membrana. Co do oporu to tak ma być ponieważ w tej gruszce z membraną jest sprężyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DONT_EDITIONb5 Zgłoś #299 Napisano 7 Marca 2014 ok dzieki za podpowiedz zobacze jeszcze raz dokladnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kikan Zgłoś #300 Napisano 12 Marca 2014 Przy silniku 1,9 TDI 110KM AFN czyli bez tej gruchy do gaszenia przy EGR "szarpanie, wstrzasy" nie wiem jak to nazwać przy gaszeniu auta to norma ? [ATTACH=CONFIG]115443[/ATTACH] I czy zaślepka jak na zdjęciu pokazano da coś do mocy lub przyśpieszenia czy to bedzie tylko złudny efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach