Gutecky Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2019 Witam, jestem tutaj nowy, od jakiegoś miesiąca posiadam passata b5 z 98 1,8turbo AEB, samochód nie ma mocy, w załączniku przesyłam logi dynamiczne jezeli xzegos brakuje jutro moge zrobić kolejne. Proszę o pomoc LOG-01-002-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xerrrrtrtr.CSV LOG-01-003-025-xxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutecky Zgłoś #2 Napisano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Dodam, że auto dużo pali okolo 16-17 litrów gazu w trybie mieszanym, wymienione świece, jakieś dwa tygodnie temu po odłączeniu wężyka z n75 bylo przeladowanie teraz nie ma znaczenia czy podpięte czy nie nie ma tego efektu. Błędy skasowane. N75 cyka po podaniu 12v, sprawdzona opornosc okolo 28ohm. Wymieniony termostat i czujnik g62 bo nie dogrzewał, teraz wskazówka stoi idealnie na 90st. Więcej grzechów nie pamiętam Edytowane 24 Stycznia 2019 przez Gutecky W logach 002x007 i 002x013 przy około 4000obr jechałem pod górkę i dopóki nie wyjechałem na równy teren auto nie chciało jechać obroty nie rosły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutecky Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2019 Nie liczyłem na tak szybką pomoc, ludzie zwolnijcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2019 Skąd ty się urwałeś? Chcesz darmowej pomocy i jeszcze masz pretensje, że nie jest ona tak szybka jak byś sobie tego życzył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2019 (edytowane) Logi do poprawki. Po pierwsze - to nie diesel. Odcinke nie masz przy 4500RPM tylko 2000 obrótw wyżej Po drugie - logi się wrzuca na dedykowane strony - szanuj czas innych, którzy Ci pomagają jak wyżej kolega zauważył, bezinteresowanie Po trzecie - wydaje się że nie było gazu w podłodze. (EDIT: logów się nie robi pod górkę tylko na prostej drodze) Po piąte - raczej nie było kasowania błędów przed logami (kasuje się nawet jak ich nie ma) Po 6 tego logi robi się na PB a te raczej nie są na Pb. 002+007 robi się na obu paliwach jeśli jest LPG. Pozostałe na Pb. EDIT2: 002+007 dodatkowo statycznie, z przełaczanie paliw 60s LPG, 60sPb, 60sLPG, 60sPb. Zmiane paliwa znaczyć przyciskiem MARK. 4 minuty CIĄGŁEGO logu. Edytowane 26 Stycznia 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutecky Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2019 Dziękuję za zainteresowanie tematem, przepraszam za swoje chamskie zachowanie, to się więcej nie powtórzy poprostu doprowadza mnie ten samochód do szału. Odcinka wiem, ze jest dalej ale ten samochód nie chce jechać na prostej a pod górę to juz w ogole jest katastrofa, punto żony lepiej jedzie 1,2 8v. Gaz byl w podłodze, nawet na sekundę nie ściągnąłem nogi z gazu. Błędy kasowane przed logami i wydaje mi się, że byly na Pb ale nie na sto procent. Jak najbardziej logi zrobię jeszcze raz ale to po weekendzie bo teraz wyciągnąłem turbo z auta sprawdzic jego stan, oprócz delikatnego luzu na boki okolo 1mm wyglada ok sztanga ladnie chodzi. W separatorze odmy byl majonez i olej (prawdopodobnie) lał się tak ze bardziej wyglądał na benzynę. Składam turbo do kupy biore się za odmę, jak go odpale to sprawdzę szczelność dolotu i wykonam nowe logi. Przed skasowaniem mialem bledy 00575, 16500, 1262.Raz jeszcze dziękuję za zainteresowanie tematem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach