mateo650 Zgłoś #1 Napisano 9 Listopada 2018 Witam. Mam problem, mój passat przestał przyśpieszać, gaz w podłoge a on idzie jak żółw, na komputerze wyskakuje błąd przepływomierza, lecz wcześniej też takowy był, ale chociaż turbina się załączała, a teraz nawet trubina się nie załącza. Zrobiłem logi grupy 003 i 011 ale nie bardzo wiem jak je interpretować, dlatego proszę o pomoc :) grupa 3 dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57d979f90a87af87528d9 statyczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57e219f90a87af87528da grupa11 dynamiczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57e4c9f90a87af87528db statyczny: http://vaglogger.apphb.com/log/5be57ed89f90a87af87528dc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebax88x Zgłoś #2 Napisano 13 Listopada 2018 (edytowane) grupa 3, log dynamiczny, nie działa link Zrób jeszcze logi grupy 008 i 003,008 i 011 razem Edytowane 13 Listopada 2018 przez Sebax88x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo650 Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2018 Już się rozwiązała sprawa, komputer nie dostawał sygnału z przepływomierza bo był uszkodzony przewód, teraz jest lepiej ale potrzebuje jeszcze fachowego oka. log dynamiczny grupy 003 i 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5bec3bc44319657ef85ce13c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2018 (edytowane) Witam, podłącze się pod temat, kupiłem 1,8t awt 150 km. Studiuje różne fora i większość wątków o 1,8t z brakiem mocy. Z początku turbina przeładowywała i samochód przyśpieszał do 2800 orbrotów doładowanie sięgało prawie 1 bar i blokowało ją, wymieniłem zawór dv na nowy firmowy, oraz zawór n75 na nowy ale tani. Zawór WG dział jak należy, był wymieniony jakiś czas temu a dodatkowo teraz go sprawdzałem. Turbina teraz nie przeładowuje, natomiast ma problem z dobiciem ciśnienia do zadanych parametrów, jest średnio 100mb poniżej zadanych i ogólnie samochód nie jest elastyczny, gdzieś uciekły Nm. Prawie nie wciska w fotel, zastanawiam się czy nie jest to wina przepływomierza ale nie wiem jakie powinien mieć parametry i które kanały dokładnie sprawdzić. Logi z których kanałów zrobić żeby znaleźć przyczynę? Przed wymianą logi wyglądały tak: http://vaglogi.pl/log-115_118_YuWKO29.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8W83Os.html Po wymianie dv i n75 mam takie logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_9ePqCgC.html nie wiem czy turbina nie wstaje teraz za późno. Edytowane 17 Listopada 2018 przez gm872 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2018 (edytowane) Po pierwsze podłączyłes się z silnikiem benzynowym do diesla. Spoko pomysł. Po drugie log 002+033. Ale nie do 4000 tylko 6200rpm. Z butem w podłodze. Po trzecie log 115+118 z odpietym n75 Po czwarte szczelność bo na logu ubogo w diabły. Przepływ jest za niski. Ale nie ma pewności co do tego loga Edytowane 18 Listopada 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2018 Co nam da 115+118 bez n75? Podrzucam log z podmienioną przepływką... niestety robione na dwa razy bo musiałem odpuścić gazu. http://vaglogi.pl/log-003_033_115_7MO5dOX.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2018 (edytowane) Do zdobienia taki sam log na pb. Raczej jest tylko LPG do regulacji. Ewentualnie nieszczelność. Poza tym wygląda ok. Edytowane 18 Listopada 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2018 5 godzin temu, zwonko napisał: Po czwarte szczelność bo na logu ubogo w diabły. Przepływ jest za niski. Ale nie ma pewności co do tego loga Zwonko po ktorych parametrach poznajesz ze uboga mieszanka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #9 Napisano 18 Listopada 2018 (edytowane) 33 kolumna pierwsza. Wcześniej przepływ był niski ale teraz jest ok, więc labo lPG albo nieszczelność. Edytowane 18 Listopada 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #10 Napisano 18 Listopada 2018 A da sie sprawdzic czy prawidlowa ilosc paliwa jest podawana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #11 Napisano 19 Listopada 2018 No skoro jest ubogo no to nie jest prawidłowa w stosunku do powietrza. Jest LPG czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #12 Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) Wstawiam log z LPG i Benzyny jeden po drugim. Wygląda, jakby nadal przepływka zawyżała. Sprawdzam ponownie szczelność http://vaglogi.pl/log-003_115_1HbfSmX.html Edytowane 19 Listopada 2018 przez gm872 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #13 Napisano 19 Listopada 2018 Zrób 002+033 na obu. Ten jest o kant d rozbić. Można jedynie powiedzieć że przepływ jest ok. Drugi log jest na pb pierwszy na gazie. I Turbo dobrze działa. A dla nieszczelności, pompy, lub złego ustawienia LPG robi się 002+033 na obu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #14 Napisano 19 Listopada 2018 Zrobię logi jak tylko wyjade na trase. Sprawdzilem ponownie szczelność i poza bulgotaniem z silnika nic słychać syczenia natomiast metoda czysto przydomowa z tym co mialem pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #15 Napisano 19 Listopada 2018 Logi na lpg zrobione http://vaglogi.pl/log-002_033_8WmQV46.html Na Pb 3 próby i każda spalona bo ktoś mi zajechał droge http://vaglogi.pl/log-002_033_poly3F.html Nie wiem kiedy uda mi się powtórzyć, brak wolnej prostej a na bocznych drogach strach, czy z tego coś da się wywnioskować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #16 Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) A zapytam czy kasowales błędy powiedzmy przed każdym logiem? Zakładając że tak to LPG do regulacji powinno wystarczyć. W Pb są jakieś braki ale jeśli były kasowane błędy to bym się nie przejmował pb na razie. Tym bardziej że na wynik na pewno wpłynęło to że nie udało ci się zrobić dobrego logu. Jeśli nie były kasowane to gorzej bo zapomniałem powiedzieć ale bez kasowania wyniki będą malo miarodajne. Choć w LPG na tysiąc jest regulacja skopana lub coś w ten deseń. Edit: montażyste LPG powinno się powiesić dla przykładu. Montaż do poprawki. Edytowane 19 Listopada 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #17 Napisano 19 Listopada 2018 Ooooooo..... zapomniałem skasować Chyba zajade ten silnik przy tych logach... Nic muszę kogoś zabrać do samochodu i wieczorem zrobić logi jak należy. Do tej pory robiłem samemu i można dostać na głowę przy naszych drogach. Instalacja już taka była jak kupiłem, niby BRC ehh wolałbym Staga na lepszych podzespołach, bo nie wiem czy te wtryski uciągną 180km, reduktor niby do 190 koni. Skrócić przewody od wtryskiwaczy do kolektora? Czy coś jeszcze poprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #18 Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) Przewody są na pewno do skrócenia. A co jeszcze... Pasuje odwiedzić kogoś kto się zna. Sprawdzilbym też kompresję kiedyś przy okazji bo przy jeździe na tak ubogo może być różnie... Na LPG forum chyba jest gość który przerabiał soft BRC pod nasze polskie wtryski. Reduktor jest niezależny od softu więc można zmienić. Wtryski BRC są oznaczane jakoś kolorami bodajże. Kolor odpowiada mocy... Być może jest też jakoś kod po którym uda się je wygooglowac. Logu na LPG już nie rób bo nie warto. Na pb też bym sobie dał spokój. Ale jeśli coś to tylko pb styknie. I nie musisz ciągnąć do 6000. Z 5500 wystarczy Edytowane 19 Listopada 2018 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gm872 Zgłoś #19 Napisano 12 Grudnia 2018 Witam, sprawdziłem kompresje od najniższa wartość to 10 a najwyższa 12 więc wygląda jakby było wszystko w normie. Po wizycie u gazownika i regulacji chodzi o niebo lepiej, wprawdzie 150 koni nie czuć ale masa robi swoje a do tego 300k km z pewności nie pomaga:) Dzięki za pomoc, na chwile obecna zima zaatakowała więc koniec garażowych napraw. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #20 Napisano 14 Grudnia 2018 No nie jest to najlepszy wynik. W mojej opinii, nawet lepiej byłoby gdybyś miał same 10, niż duże rozbieżności między cylindrami. Ale no cóż, jeździć, obserwować jak to mówią Czy wizyta obejmowała tylko regulację czy ogarniał instalacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach