Skocz do zawartości
Romus1985

Silnik głowica uszczelka ahl pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na początku zaznacze że nie jestem żadnym mechanikiem i moja wiedza pochodzzi tylko z tego co przeczytam lub oglądne :)
Posiadam Pasata B5 1.6 benzyna/gaz silnik jak w opisie AHL kupiłem ten samochód rok temu i wszystko było ok do czasu aż z rury nie zaczął pojawiać się biały dym na początku wszystko było jeszcze do zakceptowania nie tracił mocy itd aż w końcu zaczął palić na 3 gary wystarczyło odkręcić śiece na 2 cylindrze od strony kabiny wyczyścić i jechał dalej i tak co 100-200 km póżniej już było tylko gorzej średnie spalanie oleju to ok 1l na 100km czyszczenie świecy nie za bardzo już się udwało bo już po 10 km była zawalona nagarem :( zacąłem studiować porady ogladać filmy i głównie było napisane żeby sprawdzić kompresje próbe olejową i wtedy będzie wiadomo co jest grane mieszkam w takim małym miasteczku gdzie jest 2 mechaników więc pojechałem do 1 ten że nie ma sprzętu 2 że nie ma czasu na takie zabawy i tak przeleciałem jeszcze kilku kolejnych w okolicy ale albo nie ma czasu albo jestem zaj... robotą a to że nie mam sprzetu, jednym słowem masakra. Trudno pomyślałem sobie nie pozostaje mi nic innego jak wziąść się za to samemu ponieważ sam nie mam sprzętu to mmieżenia kompresji pomyślałem że zdejme głowice i może czegoś więcej się dowiem tym bardziej że tylko trochę poniżej głowicy wszystko zawalone olejem i myślałem że może to tylko uszczelka tak więc wziąłem się do pracy po ok 2h głowica była już wyjęta u mnie na stole. I teraz potrzebuje pomocy ponieważ nie wiem co robić z tym dalej nie mam pojęcia gdzie leży wina spalania takiej ilości oleju czy to wina uszczelki zaworów nieszczelnych czy być może pierścienie dla tego wrzucam kilka zdjęć może ktoś coś podpowie ew dopatrzy się czegoś ;) Z mojej strony co mogłem zrobić z testów to sprawdziłem szczelność zaworów sposobem z naftą okazało się że trochę nafty spłyneło czyli wiem że zawory do wymiany co do pierścieni nalałem najpierw do czterech cylindrów po tyle samo nafty i sprawdzałem po jakim czasie spłynie ale do tej pory stoi . martwi mnie troche głowica bo widac sporo rys. jak myślicie czy wymiana zaworów i uszczelki pomoże czy może powinno być coś jeszcze zrobione??

IMG_20180616_142204.jpg

IMG_20180616_142208.jpg

IMG_20180616_142213.jpg

IMG_20180616_142216.jpg

IMG_20180616_142226.jpg

IMG_20180616_142253.jpg

IMG_20180616_142337.jpg

IMG_20180616_142350.jpg

IMG_20180616_142357.jpg

IMG_20180616_142400.jpg

IMG_20180616_142406.jpg

IMG_20180616_142415.jpg

IMG_20180616_142420.jpg

IMG_20180616_142424.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz pierscienie do wymiany. Teraz do sciagniecia miska olejowa i tloki w gore. Troche kiepsko to widze bez honowania. Najlepsi wiejscy wirtuozi sztuki honują cylindry papierem ściernym o gradacji 320....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności