Jump to content
Sign in to follow this  
Clash

Mrugająca kontrolka świec żarowych w czasie jazdy

Recommended Posts

Elo!

Jak w temacie.Dodatkowo przy przyspieszaniu ok. 2000obr/min niesamowicie głośne wycie.Wycie "ustępuje" gdy zaczyna mrugać kontrolka świec(odcina wtedy turbo).Po zgaszeniu/zapaleniu silnika "wraca" wycie turbo działa itd....Walczę już dwa miesiące.Wymieniłem przepustnicę i czujnik sterowania turbo i djupa.

VCDS wywalił takie błędy:


19225 - Regulacja ciśnienia doładowania
          P0299 00 [101] - Przekroczona granica regulacji
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 3
                    Przebieg: 98569 km
                    Data: 2018.04.30
                    Czas: 12:14:47

                    Prędkość obrotowa silnika: 1885.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 100.0 %
                    Prędkość pojazdu: 112 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 133 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.820 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2170 hPa
                    Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1718.0 hPa
                    Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 681.8 mg/stroke
                    Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Nastawnik turbiny 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczywista: 98.33 %
                    Średnia dawka wtrysku: 40.67 mg/stroke

19206 - Układ recyrkulacji spalin
          P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 98988 km
                    Data: 2018.05.03
                    Czas: 11:41:54

                    Prędkość obrotowa silnika: 1918.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 82.7 %
                    Prędkość pojazdu: 114 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 131 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.940 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Zawór recyrkulacji spalin 1 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 0.0 kg/h
                    Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Zawór recyrkulacji spalin 2 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 40.4 kg/h
                    Zawór recyrk.spalin 2 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzeczyw.: 50.99 %
                    Nastawnik klapy spaliin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzecz.: 60.94 %
                    Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 158.5 kg/h
                    Sonda lambda 1 rząd 1 przed kat.utleniającym: wart.nieprzetw.: 1.0361

4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
          P2279 00 [096] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 98924 km
                    Data: 2018.05.03
                    Czas: 10:58:48

                    Prędkość obrotowa silnika: 2707.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 98.0 %
                    Prędkość pojazdu: 160 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 93 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 153 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.760 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1572.3 mg/stroke
                    Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.5952
                    Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 %
                    Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2434 hPa
                    Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2146.4 hPa
                    Średnia dawka wtrysku: 59.26 mg/stroke

Ktoś mądry może się wypowiedzieć.Będę wdzięczny.

Pozdroowka

Edited by Clash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje się,że temat do zamknięcia.Wstawiłem dzisiaj rano auto do warsztatu na sprawdzenie turbo (demontaż-test sprężarki-montaż) i w trakcie odkręcania okazało się,iż jest luźna opaska na jednym z węży przy turbinie.Mam nadzieję,że to było przyczyną nieszczelności w układzie dolotowym i dalszych konsekwencji (błędów).GOLF VII 2.0 TDI CRLB.Pozdroowka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy