Kijek Zgłoś #561 Napisano 8 Listopada 2010 Ale same piloty dokupiliscie zaprogramowaliscie i i smiga tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #562 Napisano 8 Listopada 2010 Ale same piloty dokupiliscie zaprogramowaliscie i i smiga tak? zamawialem kompletny kluczyk bo niemaialem zapasowego,odrazu w serwisie zostal zaprogramowany pilot i immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #563 Napisano 9 Listopada 2010 witam chciałem sie podłączyć do tematu ponieważ samochód zamykam z kluczyka kiedy zamykam w drzwiach od strony kierowcy zamykaja sie tylko one jeśli zamykam od strony pasażera zamykają sie wszystkie ale po sekundzie drzwi kierowcy sie same otworzą co mozna z tym zrobic czy zamek jest do wymiany czy chodzi raczej o jakieś sprawy elektro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #564 Napisano 9 Listopada 2010 witam chciałem sie podłączyć do tematu ponieważ samochód zamykam z kluczyka kiedy zamykam w drzwiach od strony kierowcy zamykaja sie tylko one jeśli zamykam od strony pasażera zamykają sie wszystkie ale po sekundzie drzwi kierowcy sie same otworzą co mozna z tym zrobic czy zamek jest do wymiany czy chodzi raczej o jakieś sprawy elektro. Elektryka zamka.Demontaż zamka i naprawa-zimne luty pewnie Do tego dochodzi mikrowłącznik,jest ich parę sztuk w zamku,ale Ciebie interesuje jeden,ten najbardziej zasyfiony Jego wymiana lub czyszczenie,da się go rozebrać na części pierwsze. Tu masz wszystko opisane ze zdjęciami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwyo2 Zgłoś #565 Napisano 9 Listopada 2010 siemka mam ten problem w swoim pasku wiem juz czego szukac, czy jest moze na forum gdzies przedstawione to za pomoca zdjec , jak rozebrac zamek troche sie tego boje zeby szyba nie pekla, u mnie z zewnatrz z pilota wszystko spoko od wewnatrz jak zamykam z guzika to drzwi od kierowcy i tylne lewe drzwi sie otwieraja po chwili, tak samo nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale przy otwieraniu drzwi nie swieci mi sie swiatlo wewnetrzne i nie dzialaja mi tez te swiatelka co maja oswietlac ulice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #566 Napisano 9 Listopada 2010 siemka mam ten problem w swoim pasku wiem juz czego szukac, czy jest moze na forum gdzies przedstawione to za pomoca zdjec , jak rozebrac zamek troche sie tego boje zeby szyba nie pekla, u mnie z zewnatrz z pilota wszystko spoko od wewnatrz jak zamykam z guzika to drzwi od kierowcy i tylne lewe drzwi sie otwieraja po chwili, tak samo nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale przy otwieraniu drzwi nie swieci mi sie swiatlo wewnetrzne i nie dzialaja mi tez te swiatelka co maja oswietlac ulice. Szybę musisz i tak wyjąć,bardzo łatwe to jest.Demontujesz tapicerkę,ściągasz te dwie duże zaślepki gumowe-zjeżdżasz szybą tak,żeby było widać śruby.Odkręcasz je i wyciągasz szybę górą.Nie odkręcaj całkowicie tylko poluźnij,szyba wyjdzie bez problemu. A tu masz dokładny opis z fotkami Po kolei w linkach Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #567 Napisano 9 Listopada 2010 kolego a masz moze jakies fotki gdzie jest ten mikrowłącznik i jeszcze jakas podpowiedz do tych zimnych lutów co z nimi trzeba zrobic sorki ale nie siedze w temacie a przy tych długich wieczorach mozna sie bawic juz wczoraj sobie poradziłem z włącznikiem świateł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #568 Napisano 9 Listopada 2010 (edytowane) kolego a masz moze jakies fotki gdzie jest ten mikrowłącznik i jeszcze jakas podpowiedz do tych zimnych lutów co z nimi trzeba zrobic sorki ale nie siedze w temacie a przy tych długich wieczorach mozna sie bawic juz wczoraj sobie poradziłem z włącznikiem świateł Zimne luty poprawić,poprostu jeszcze raz przelutować Tak wygląda zimny lut Mikrostyki w załączniku,zaznaczyłem je.Najbardziej psujący się to ten ze strzaką na niego Edytowane 9 Listopada 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #569 Napisano 9 Listopada 2010 kolego troszke pogrzebałem naprawiłem pilot i teraz przy zamykaniu z pilota zamki działąja chociaż nie zawsze ale co dziwne kiedy otwieram zamki to szyby mi sie tez otwieraja tak do połowy a gdy zamykam zamki to sie zamykaja nie zawsze do końca dziwy straszne z tym moim samochodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #570 Napisano 9 Listopada 2010 kolego troszke pogrzebałem naprawiłem pilot i teraz przy zamykaniu z pilota zamki działąja chociaż nie zawsze ale co dziwne kiedy otwieram zamki to szyby mi sie tez otwieraja tak do połowy a gdy zamykam zamki to sie zamykaja nie zawsze do końca dziwy straszne z tym moim samochodem :hmm coś mi nie pasuje...Sprawdzałeś moduł komfortu?Najlepiej VAG'iem sprawdzić na początek wszystkie zamki i czy bez problemów łączy się z modułem.Wydaje mi się po tych objawach że albo z zamkiem kierowcy coś jest nie tak albo moduł jest zawilgocony/styki lub kable zaśniedziałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijek Zgłoś #571 Napisano 9 Listopada 2010 ja mam jeszcze jedno pytanko bo zamowilem kompletny kluczyk oczywiscie nowy, grot czysty trzeba bedzie dorobic i czy jak zrobie wedlug tej procedury czy wszystko bedzie gralo? 1) Wsadz kluczyk do stacyjki i przeklucz ja w pozycje ON i zostaw kluczyk w stacyjce. 2) Wsadz kluczyk ktory chcesz zakodowac do drzwi kierowcy i zamkni drzwi mechanicznie za pomoca kluczyka. 3) Uzywajac pilota nacisnij tylko raz przycisk do otwierania i powinno byc slychac sygnal ( Beep) 4) Poczekaj 6 sek i nacisnij przycisk otwierania raz zeby aktywowac procedure kodowania.Pilot powinien byc juz zakodowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #572 Napisano 9 Listopada 2010 Kolego przy nowym kluczyku immo też trzeba programować .A w sposób opisany w twoim poście tylko programujesz kluczyk do immo trzeba vag.Chyba ,że główkę z grotem i zaprogramowanym immo przełożysz ze starego kluczyka. ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:32 ---------- Ale same piloty dokupiliscie zaprogramowaliscie i i smiga tak? Ja kupiłem sam pilot z allegro nie pamiętam ile ale ok 30 zł w serwisie chcieli z kodowaniem 270 zł coś takiego,pamiętaj aby nr i herce się zgadzały chodź wyszły zamienniki z innymi nr. http://allegro.pl/pilot-3-przyciskowy-do-vw-n-i1295975297.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijek Zgłoś #573 Napisano 9 Listopada 2010 herce pilota i wszystko inne sie zgadza wiec moge przelozyc ze starszego klucza glowke z grotem i tylko zaprogramowac tak? bo bym przelozyl z tego ktory wogole nie dziala nim moge tylko z klucza otworzyc i odpalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #574 Napisano 10 Listopada 2010 kolego Patryk dzisiaj rano wyjąłem moduł komfortu rozebrałem go wystawiłem do suszenia ale z tego co widze to mokro w nim nie było chyba ze wystarczyło tylko wilgotne powietrze by cos popsuć ?? niestety przez kompa sprawdzic to musze jechac gdzies do mechanika i tak zrobie jak sobie z tym nie poradze. I dzieki Ci za pomoc myśle ze sobie z tym poradzimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #575 Napisano 10 Listopada 2010 kolego Patrykdzisiaj rano wyjąłem moduł komfortu rozebrałem go wystawiłem do suszenia ale z tego co widze to mokro w nim nie było chyba ze wystarczyło tylko wilgotne powietrze by cos popsuć ?? niestety przez kompa sprawdzic to musze jechac gdzies do mechanika i tak zrobie jak sobie z tym nie poradze. I dzieki Ci za pomoc myśle ze sobie z tym poradzimy Jak już wyciągnąłeś moduł to dokładnie posprawdzaj wszystkie kable-pod izolacją też...poprostu w Passatach lubią zaśniedzieć... Pozdrawiam Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #576 Napisano 10 Listopada 2010 a w jaki sposób to sprawdzać rościnać izolacje w każdym ?? w sumie to można by sprawdzic miernikiem tylko jeśli mam wyciągniety modół to jak włącze zapłon to mogą powstać błędy na kompie o ile dobrze myśle. chyba ze można sprawdzić bez włączania zapłonu tyle że chyba nie bedzie w nich prądu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #577 Napisano 10 Listopada 2010 Nie rozcinać izolacji każdego kabla z osobna a z wiązki O to mi chodziło.Izolacja z wiązki idącej do modułu-pod nią może być niezły mix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #578 Napisano 10 Listopada 2010 (edytowane) Patryk_ mam takie pytanie czasami przygasa mi oświetlenie czasami wcale się nie zapala wystarczy że puknę delikatnie w podłogę i się zapala, wiesz może który kabel przy komforcie może to powodować ?? Edytowane 10 Listopada 2010 przez Buniek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #579 Napisano 10 Listopada 2010 mam takie pytanie czasami przygasa mi oświetlenie czasami wcale się nie zapala wystarczy że puknę delikatnie w podłogę i się zapala, wiesz może który kabel przy komforcie może to powodować ?? Jeżeli występuje taki objaw to jest to możliwe.Sprawdź czy tak samo dzieje się jak pukniesz w drzwi bo może drgania się przenoszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #580 Napisano 10 Listopada 2010 Jeżeli występuje taki objaw to jest to możliwe.Sprawdź czy tak samo dzieje się jak pukniesz w drzwi bo może drgania się przenoszą. kable w drzwiach mam sprawdzone ewidentnie jakis kabelek komfortu, zagladalem tam ale nic nie zauwazylem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach