Skocz do zawartości
WP-33

BŁĄD 1262

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam silnik AFN 110.

Mój problem trafia się sporadycznie ale jest uciążliwy. Podczas jazdy silnik przechodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. VAG pokazuje błąd 1262. Co należy zrobić?

Dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75

 

tutaj zobacz:

http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/kody-bdw-vag-pl-obd-ii-vt4091.htm

na pewno ktoś ten błąd dokładnie zinterpretuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedż ale to ja już wiedziałemczytając numer błędu chodzi mi o to co należy zrobić i gdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd wskazuje na N75,więc można go na początek sprawdzić.

cytat z :

http://www.forum.vw-passat.pl/tematy33/niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm

Sprawdzanie zaworu magnetycznego N75 ograniczania ciśnienia doładowania

 

http://img100.imageshack.us/img100/3033/kostkaczujnikan754qr.th.jpg

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:

– wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.

Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

– włączyć zapłon;

– zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.

Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem oporność sprawdzałem napięcie wszystko dobrze.

gdzie szukać dalej?

 

01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75

 

A może ten zawór co puszcza spaliny z wydechowego do ssącego

 

//scaliłem - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podlącze sie do tematu od pewnego czasu moj passat nie ma mocy po podlaczeniu do VAG-a wyskakuje blad :

"1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75

przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY"

Mial ktos taki problem dodam ze z 5 miesiecy temu wymienialem n75 na nowy (orginalny) wiec chyba tak szybko sie nie popsul ?

Moge jeszcze dodac ze ostatnio tez wymienilem przeplywke na nowa tez orginalną

Pozdrawiam

Edytowane przez Akadem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podepnę się do tematu,otóż po raz kolejny wywala mi błędy 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

zawsze przy dużym obciążeniu,ciągnięcie przyczepy kempingu,komplet osób plus bagaże,wtedy wyraźnie czuję,że brakuje mu mocy.Gdy jeżdżę sam no powiedzmy(nie obciążony) jest lepiej ale błędów na vagu brak.Co proponujecie ,dodam że zawór n80 wymieniłem a n75 sprawdzony i teoretycznie też sprawny.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,czy przychodzą do głowy jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,czy przychodzą do głowy jakieś pomysły?

Nic innego tu nie wymyślisz :fajny

 

bd1262.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No,dziękuję koledze,ale kable sprawdzone,zawór osiąga wartość 28omów i gdzie problem?To mnie zastanawia,że dzieje się to gdy jest obciążony.może zawór do wymiany?Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja ci nic innego nie wymyslę. Masz czarno na bialym z serwisówki - co z czym się je :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po vag-u nowe niespodzianki tzn. oprócz tych starych gdzie już sprawdzałem kable i jak wspomniałem zawór n80 był wymieniany wyszło to:01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent .Czy te zwory są ze sobą razem połączone i mają coś wspólnego z przekaźnikeim pompy paliwa.Już nie wiem jak dokładnie to wszystko sprawdzić bo przecież połowy auta nie wymienię.Doradźcie coś proszę.M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie na VAG-u 2.5 wyskoczyły mi takie błędy

2038

8002

62976

16903

31 i nie mogę nigdzie znaleźć wytłumaczenia tych błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności