WP-33 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2007 Witam Mam silnik AFN 110. Mój problem trafia się sporadycznie ale jest uciążliwy. Podczas jazdy silnik przechodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. VAG pokazuje błąd 1262. Co należy zrobić? Dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2007 01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 tutaj zobacz: http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/kody-bdw-vag-pl-obd-ii-vt4091.htm na pewno ktoś ten błąd dokładnie zinterpretuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #3 Napisano 26 Lutego 2007 Dziękuję za odpowiedż ale to ja już wiedziałemczytając numer błędu chodzi mi o to co należy zrobić i gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #4 Napisano 26 Lutego 2007 błąd wskazuje na N75,więc można go na początek sprawdzić. cytat z : http://www.forum.vw-passat.pl/tematy33/niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm Sprawdzanie zaworu magnetycznego N75 ograniczania ciśnienia doładowania http://img100.imageshack.us/img100/3033/kostkaczujnikan754qr.th.jpg – wyłączyć zapłon; – ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania; – zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω) Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta: – wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy. Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta: – włączyć zapłon; – zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika. Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2007 Sprawdzałem oporność sprawdzałem napięcie wszystko dobrze. gdzie szukać dalej? 01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 A może ten zawór co puszcza spaliny z wydechowego do ssącego //scaliłem - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akadem Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2009 (edytowane) Witam podlącze sie do tematu od pewnego czasu moj passat nie ma mocy po podlaczeniu do VAG-a wyskakuje blad : "1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY" Mial ktos taki problem dodam ze z 5 miesiecy temu wymienialem n75 na nowy (orginalny) wiec chyba tak szybko sie nie popsul ? Moge jeszcze dodac ze ostatnio tez wymienilem przeplywke na nowa tez orginalną Pozdrawiam Edytowane 25 Listopada 2009 przez Akadem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2010 Witam.Podepnę się do tematu,otóż po raz kolejny wywala mi błędy 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 29-10 - Short to Ground - Intermittent zawsze przy dużym obciążeniu,ciągnięcie przyczepy kempingu,komplet osób plus bagaże,wtedy wyraźnie czuję,że brakuje mu mocy.Gdy jeżdżę sam no powiedzmy(nie obciążony) jest lepiej ale błędów na vagu brak.Co proponujecie ,dodam że zawór n80 wymieniłem a n75 sprawdzony i teoretycznie też sprawny.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2010 Panowie,czy przychodzą do głowy jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2010 Panowie,czy przychodzą do głowy jakieś pomysły? Nic innego tu nie wymyślisz :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2010 No,dziękuję koledze,ale kable sprawdzone,zawór osiąga wartość 28omów i gdzie problem?To mnie zastanawia,że dzieje się to gdy jest obciążony.może zawór do wymiany?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2010 No ja ci nic innego nie wymyslę. Masz czarno na bialym z serwisówki - co z czym się je :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #12 Napisano 30 Stycznia 2011 Dzisiaj po vag-u nowe niespodzianki tzn. oprócz tych starych gdzie już sprawdzałem kable i jak wspomniałem zawór n80 był wymieniany wyszło to:01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 01259 - Fuel Pump Relay (J17) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent .Czy te zwory są ze sobą razem połączone i mają coś wspólnego z przekaźnikeim pompy paliwa.Już nie wiem jak dokładnie to wszystko sprawdzić bo przecież połowy auta nie wymienię.Doradźcie coś proszę.M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzichu23 Zgłoś #13 Napisano 2 Grudnia 2013 Witam panowie na VAG-u 2.5 wyskoczyły mi takie błędy 2038 8002 62976 16903 31 i nie mogę nigdzie znaleźć wytłumaczenia tych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach