kosiad Zgłoś #221 Napisano 9 Sierpnia 2011 za to adaptery w drugą stronę jak najbardziej. No dlatego zrobiłem edit poprzedniego posta. Nie wiedziałem że kolega kupuje H7+d2s Pozdrawiam i sorki za zamieszanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #222 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) Koledzy! Wlasnie montuje reflektory Depo.Mam problem jak zdemontować te ręczna regulację,bo na razie to mi sie ona kręci w lewo prawo,natomiast nie chce wyjść.Jak ja zdemontować? Mam jeszcze kilka pytań: Rozumiem, że jeżeli reflektor nie przylega idealnie, to przed jego umocowaniem pownienem kręcić tymi śrubami, żeby go ustawić? http://img190.imageshack.us/img190/9901/dsc0323er.jpg Druga rzecz, nie świeci mi się światło mijania. Czy to wynika z tego, że podłączyłem tylko jeden "bolec" od żarówki? Czy też się przepaliła? Czy mam podłączyć masę? W Helli były podłączone dwa "bolce" od żarówki. Tu zdjęcie jak to wygląda obecnie. http://img43.imageshack.us/img43/6207/dsc0328fx.jpg Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Krycho nowe pytania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #223 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) kolego co do regulacji to ta zaślepkę czarna jak odkręcisz chyba w lewo (podglądnij przez otwór gdzie jest montowana żarówka) w która stronę zejdzie ten bolec i delikatnie przechyl, powinien ten bolec wyskoczyć z tej prowadnicy i w odwrotnej kolejności montuj silniczek regulacji. A co do instalacji to na 100% powinien być drugi przewód do światła mijania, na jednym to raczej nie poświeci ... Tu masz fotki może pomoga Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez danieldyla foto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #224 Napisano 9 Sierpnia 2011 Dzięki! Spróbuję podłączyć w takim razie podpiąć masę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #225 Napisano 9 Sierpnia 2011 Prawie wszystko się udało. Chyba jednak źle podłączyłem ten silniczek, ponieważ nie prawy reflektor nie reaguje, gdy ruszam pokrętłem w kabinie. Nie wiem też, ale jak kręcę ręczną regulacją od góry przy reflektorze to nie widzę dużej zmiany. A może trzeba kręcić bardzo długo? W którą stronę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #226 Napisano 9 Sierpnia 2011 Prawie wszystko się udało. Chyba jednak źle podłączyłem ten silniczek, ponieważ nie prawy reflektor nie reaguje, gdy ruszam pokrętłem w kabinie.Nie wiem też, ale jak kręcę ręczną regulacją od góry przy reflektorze to nie widzę dużej zmiany. A może trzeba kręcić bardzo długo? W którą stronę? a może szlak trafił tryby plastikowe regulacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #227 Napisano 9 Sierpnia 2011 a podłączałeś silniczek tak na "sucho" bez lampy czy działa?? Ja miałem podobny problem jak zmieniając silniczek od regulacji (kiedyś w MK3) był za bardzo ten trzpień wykręcony i odbłyśnik nie reagował na jego ruch, osiągnął swój maksymalny odchył. Może u Ciebie jest podobnie? Może to mało profesjonalne ale ja długość trzpienia w silniczku porównywałem z długością tej zaślepki co była w lampie (wg mnie jest to wyśrodkowana długość trzpienia) i wtedy tymi pokrętłami na imbusa czy torxa regulowałem reflektor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #228 Napisano 9 Sierpnia 2011 swój maksymalny odchył. Może u Ciebie jest podobnie? Może to mało profesjonalne ale ja długość trzpienia w silniczku porównywałem z długością tej zaślepki co była Mam nadzieję, że nie trafił bo to nowy reflektor jest. Wiem na pewno, że lewy silniczek działał się ruszał. Prawy wydawał odgłosy, ale nie sprawdzałem czy się rusza. Daniel, a czy jak kręcę w prawo to światła powinny się opuszczać czy podwyższać? Lewy działa na pewno, chociaż nie wiem czy nie wyskoczył. A prawy chyba nie działa w ogóle. Jutro znowu się będę bawił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #229 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) czy jak kręcę w prawo to światła powinny się opuszczać czy podwyższać? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=101663&highlight=regulacja+reflektor%F3w i http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=212248&postcount=2 Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Patryk_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #230 Napisano 9 Sierpnia 2011 eee pęknąć na pewno nie pęknie aż takie lipne to nie jest jeśli kręcisz w prawo ( zgodnie ze wskazówkami zegara ) reflektor się podnosi (nakrętka od zewnętrznej strony auta) ta od wewnętrznej strony ustawia światło prawo / lewo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #231 Napisano 9 Sierpnia 2011 Jedna rzecz na jaką trzeba uważać przy manualnej (regulacja za pomocą śrubek) regulacji to trybka osadzone na trzpieniu.Jeżeli za mocno się przekręci do oporu to mogą się zacząć kręcić na wieloklinku na trzpieniu i trzeba to ustrojstwo kleić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #232 Napisano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) Czyli z tego wynika, że kręcąc w prawo podnosiłem je. Muszę zatem zacząć kręcić w lewo. No i sprawdzić to podłączenie silniczka. Podjadę jutro do Feuverta jakiegoś czy innego Norauto, żeby mi wyregulowali te światła. Ile to może orientacyjnie kosztować? 20 zł? 15? Edit: Rozumiem, że jak regulujemy to ustawiamy elektryczne ustawienie na "0"? Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Krycho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #233 Napisano 9 Sierpnia 2011 Czyli z tego wynika, że kręcąc w prawo podnosiłem je. Muszę zatem zacząć kręcić w lewo. No i sprawdzić to podłączenie silniczka.Podjadę jutro do Feuverta jakiegoś czy innego Norauto, żeby mi wyregulowali te światła. Ile to może orientacyjnie kosztować? 20 zł? 15? 20max Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #234 Napisano 9 Sierpnia 2011 Jeszcze jedno, czy regulację od świateł elektrycznych (zakładając, że ją źle założyłem) da się zainstalować (w sensie zaczepić tam wewnątrz reflektora) bez jego demontażu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #235 Napisano 9 Sierpnia 2011 Jeszcze jedno, czy regulację od świateł elektrycznych (zakładając, że ją źle założyłem) da się zainstalować (w sensie zaczepić tam wewnątrz reflektora) bez jego demontażu? jak masz szczupłe dłonie to dasz radę ale weź relanium przed Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszobal Zgłoś #236 Napisano 9 Sierpnia 2011 Jesli chodzi o "depo" to bedzie bardzo ciezko. Odnosnie recznej regulacji to krec-krec w "depo" idzie to dosc opornie w porownaniu do orginałów. Najlepiej jedz do kogos niech ci ustawi zgodnie z aparatura. Suwak regulacji powinien byc na zero i dopiero wtedy ustawiac. życze powodzenia:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #237 Napisano 9 Sierpnia 2011 Dzięki. Jutro zdam relację Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #238 Napisano 10 Sierpnia 2011 No więc sprawdziłem. Prawy silniczek działa, ale nie wiem dlaczego nie mogę go zainstalować pod regulację w reflektorze. Po prostu nie sięga tam. Nie rozumiem dlaczego! Jest jakby za krótki. Macie pomysł dlaczego? Czyżby to był problem z reflektorem? Jakiś feler?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #239 Napisano 10 Sierpnia 2011 Czyżby to był problem z reflektorem? Jakiś feler?? Nie - nie ma problemu Trzeba najpierw mechanicznie zmienić położenie odbłyśnika - czyli imbusem pokręcić mechaniczną regulacje. Wtedy ci sięgnie silniczek do tego wgłębienia na kulkę. Wymieniałem lampy niedawno i w jednej też mi nie sięgało początkowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #240 Napisano 10 Sierpnia 2011 No i doszedł nowy problem. Byłem przed chwilą na stacji diagnostycznej i gość powiedział mi, że świateł nie da się regulować (obydwu reflektorów), choć moim zdaniem coś w lewym się ruszało. Diagnosta stwierdził, że trochę się obniża, a za chwilę się podnosi. (w lewym), a prawy w ogołe nie drgnie (to właśnie w prawym nie udało mi się podpiąć silniczka elektrycznego) Czy może być tak, że ta ręczna regulacja jest uszkodzona? Czy da się to sprawdzić organoleptycznie? Pomocy! Nie mam czasu na reklamacje, bo pojutrze jadę nad morze, więc potrzebny mi samochód! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach