Skocz do zawartości
Gość bbodek

pomocy! olej w zbiorniczku plynu chlodniczego

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki a czy ta uszczelka nadaje sie zeby ja stara zalozyc czy lepiej tego nie robic, pytam bo chcialem kupic nowa ale mam maly problem z jej zdobyciem a na jutro musze miec samochod i sie robi niewesolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki a czy ta uszczelka nadaje sie zeby ja stara zalozyc czy lepiej tego nie robic, pytam bo chcialem kupic nowa ale mam maly problem z jej zdobyciem a na jutro musze miec samochod i sie robi niewesolo
jeśli nie jest przerwana lub nie ma wgniecenia to pod sylikon załóż i powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerwana ani wgnieciona nie byla, juz skracilem samochod, odpalilem, troche pochodzil, potem dolalem oleju przejechalem kawalek dogrzal sie do 90 stopni i narazie jest ok mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dzis prawie po tygodniu zrobiem dluzsza nieplanowana trase po wymianie chlodniczki oleju i w zbiorniku wyrownawczym znowu pojawil sie olej (ok 100ml moze 200 ciezko mi ocenic bo go wyciagnalem razem z plynem), na bagnecie w silniku ubytku oleju nie widze poziom jest ok i tu moje pytanie poniewaz nie czyscilem calego ukladu datego ze chcialem kupic jakis specjalny srodek do tego, wiec z wezy od zbiorniczka sposcilem olej az nie zaczal leciec plyn a ubytek uzupelniem woda destylowana na te pare dni, czy mozliwe ze ten olej ktory pojawil sie w zbiorniczku to pozostaolsci po awarii chlodniczki? I jak to jest z wymiana calego plynu chlodzacego, krok po kroku bo na forum w 1 miejscu pisza ze trzeba odpowietrzac w innym ze nie, raz ze jest korek spustowy w chlodnicy 2 raz ze trzeba odpiac waz bo korka nie ma a ja jestem zielony i calkiem juz glupieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
raz ze jest korek spustowy w chlodnicy 2 raz ze trzeba odpiac waz bo korka nie ma a ja jestem zielony i calkiem juz glupieje.
Mamy te same silniki,ten sam rocznik auta.Tak,w chłodnicy znajduje się korek spustowy.Wiem, bo sam przez ten "kranik" spuszczałem płyn chłodzący.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super :manga, a z ktorej strony chlodnicy sie on znajduje i jak najlatwiej sie do niego dostac? Czyli przy wymianie plynu normalnie odkrecic kranik oraz korek w zbiorniczku wyrownawczym czy cos wiecej trzeba zrobic?

Edytowane przez fievral

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szymek_20

Witam

Czytam wasze posty. Moj mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowicą i nagrzewniczke i nadal jest to samo. po przejechaniu 10 km jest duży ubytek oleju i olej w zbiorniku chłodniczym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności