Skocz do zawartości
tacza

VW LT 2004, 2.8Tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że to forum passatowe, ale mam pytanko o autko jak w temacie. Na desce rozdzielczej miga mi kontrolka żółta taka jakby strzałka zawinięta do okoła. W książce serwisowej znalazłem opis ale nie stey po niemiecku:( Jest ktos w stanie przetłumaczyć mi te pare zdań. Dodam jeszcze że silnik jest po kapitalnym remoncie (190tyskm) urwał się tłok, potem drugi, potem sie przegrzał, gdyz się termostat nie otworzył i nie zauważyłem że wskazówka juz na czerwonym się wygina. Teraz autko znowu jest na chodzie tylko ta kontrolka mnie troche martw. Dodam jeszcze że autko ma 116kw czyli ok 160KM.

załaczam zdjęcie z ksiązki serwisowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vwltzegaryot9.th.jpg

 

Ilość lampek sygnalizacyjnych jest zależna od wykonania silnika

i wyposażenia samochodu.

 

1 – lampka sygnalizacyjna K1 świateł drogowych

2 – lampka sygnalizacyjna K2 alternatora

3 – lampka sygnalizacyjna K29 rozgrzewania świec żarowych (Tylko silniki wysokoprężne)

3*– lampka sygnalizacyjna K117 immobilisera (Tylko silniki benzynowe)

4 – lampka sygnalizacyjna K118 układu hamulcowego

Sprawdzanie poziomu płynu hamulcowego.

Sprawdzanie zużycia okładzin hamulcowych.

5 – lampka sygnalizacyjna K14 ręcznego hamulca

6 – lampka sygnalizacyjna K3 ciśnienia oleju

7 – lampka sygnalizacyjna K36 wskaźnika braku płynu chłodzącego

8 – lampka sygnalizacyjna K5 kierunkowskazów

9 – lampka sygnalizacyjna K47 systemu ABS

10 – lampka sygnalizacyjna K135 systemu EDS (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego) jest określana w zestawie wskaźników tablicy przyrządów jako ABD (automatyczny hamulcowy mechanizm różnicowy).

11 – lam pka sygnalizacyjna K75 systemu poduszek bezpieczeństwa

(jest określana w zestawie wskaźników tablicy przyrządów jako lampka SRS (system bezpieczeństwa„Sicherheitsrueckhalte System”).

12 – lampka sygnalizacyjna K46 blokady mechanizmu róźnicowego z tyłu

13 – lampka sygnalizacyjna K149 elektroniki silnika

(Lampka sygnalizacyjna elektroniki silnika jest określana w zestawie wskaźników tablicy przyrządów jako EDC.)

13*– lampka sygnalizacyjna K117 immobilisera (Tylko silniki wysokoprężne)

14 – lampka sygnalizacyjna K148 wyjścia dodatkowego napędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomas

a czy to nie będzie kontrolka wskazująca buksowanie kół przy przyśpieszaniu (ASR). Zapala się może przy przyśpieszaniu??? Jeśli by na to wychodziło to wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogło by na to wskazywać ale to kontrolki 12 i 14

ale nie wiem czy to nie wskazuje na jakąś awarię tego mechanizmu??

 

z tych opisów 13 to wychodziło by że problem jest z imo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampka pali cały czas, tzn miga. Obojetnie czy silnik pracuje czy nie, czy autko jedzie czy stoi. Jak mu mocniej depne to wtedy zapala się ABD, czyli OK. Ale immo?? autko normalnie odpala, w passku jak immo nie zczyta kluczyka to mi autko odpala i gaśnie. Jutro zrobie jeszcze zdjęcie całego "krikolandu" (lampek w desce rozdzielczej) i podesle. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A oto lampki. Chodzi mi o lampke która jest maxymalnie po prawej. (żółta)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogła by to być w twim przypadku

13 – lampka sygnalizacyjna K149 elektroniki silnika EDC

ale nie jestem pewien na 100% bo w LT jest to w zależności od silników i wyposażenia - więc czasem te deski są różnie montowane.

 

Najlepiej było by podłączyć VAG i zobaczyć co tam się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia instrukcji obsługi to nic innego jak opis immobilizera. Stale świecenie według instrukcji oznacza użycie nieodpowiedniego klucza - w tym przypadku chodzi pewnie o niezakodowanego. Sęk w tym, że silnik nie powinien odpalić. Nie dłubaliście czegoś w elektronice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze temat starszy od wegla, trafilem przez przypadek. To blad immobilizera, czasami potrafi sie zapalic, gdy aku jest dlugo odlaczone. Trzeba podpiac VAG-a, skasowac i juz nie powinno sie pojawic.

 

A tak na marginesie to gdyyby autor po rozwiazaniu problemu napisal co bylo przyczyna to czyz to forum nie byloby bardziej pomocne dla szukajacych rozwiazania problumu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności