mm8255 Zgłoś #1 Napisano 27 Sierpnia 2017 Jak w temacie mam problem z passatem b3 1.8 w benzynie. Jak tylko trochę postoi np 1-2 dni musze go kręcić z 3-4 razy. Czasami ten 1 raz jakby musiał mocniej zakręcić aż kontrolki przygasną. Odpala wtedy słychać że jest na ssaniu bo obroty są wyższe. Co sprawdziłem : - aku i klemy myślałem że może zaśniedziałe - kabel masowy na silniku - połączenie rozrusznika z + - nowa kopułka palec i przewody wraz ze świecami 1000 km wcześniej wymieniony filtr paliwa Macie jakieś pomysły? Co mam robić? Co może być walnięte? Odłączyłem nawet czujnik temperatury cieczy i tak musiałem zakręcić tak samo i odpalił...za 3-4 razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 28 Sierpnia 2017 Spróbuj następnym razem tak: Przekręcasz kluczyk, zapalają się kontrolki, pompka pompuje paliwo, wyłączasz. Zrób tak z 3, 4 razy a potem spróbuj odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2017 Spróbuj następnym razem tak:Przekręcasz kluczyk, zapalają się kontrolki, pompka pompuje paliwo, wyłączasz. Zrób tak z 3, 4 razy a potem spróbuj odpalić. Ja tak miałem w poprzednim b3 z silnikem 2.0 2E: przekręcałem po nocy kluczyk nie odpalał,wcale nie łapał aby kręcił rozrusznikiem.kręciłem drugi raz palił od strzała.. masz pomysł co to było? auta nie mam ale do dziś została ta zagadka Potem zawsze z rana robiłem tak: krótko zakręciłem rozrusznikiem, rozłączałem, kręciłem drugi raz i od razu palił jak szalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasw Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) pierwszy podejrzany to pompa paliwa,sprawdz rozrusznik czy nie robi zwarcia,tylko po przestoju są problemy czy ponowne zapalenie po jezdzie wywoluje podobny objaw? ja mialem problem nawet na ciepłym z ponownym odpaleniem i okazał sie regler w alternatorze - nowy ale hans szajs potrafi wszystko spieprzyc ,po wymianie na helle jak ręka odjął Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez lukasw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #5 Napisano 28 Sierpnia 2017 pierwszy podejrzany to pompa paliwa,sprawdz rozrusznik czy nie robi zwarcia,tylko po przestoju są problemy czy ponowne zapalenie po jezdzie wywoluje podobny objaw? ja mialem problem nawet na ciepłym z ponownym odpaleniem i okazał sie regler w alternatorze - nowy ale hans szajs potrafi wszystko spieprzyc ,po wymianie na helle jak ręka odjął Próbowałem już robić tak jak koledzy radzili żeby przed opaleniem dać popracować pompie 2-3 razy przekręcałem kluczyk i tak 3-4 razy muszę zakręcić. Na ciepłym pali od strzała, na zimnym jak już po nocy odpali może pochodzić 3 min zgaszę i już odpala od 1 strzała. Ale zawsze po postoju parogodzinnym jak ostygnie muszę kręcić... Ten czujnik temperatury wody ma ktoś jakieś info jak go pomierzyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasw Zgłoś #6 Napisano 28 Sierpnia 2017 ja miałem podobnie to regler był rąbniety, a czujnik masz 4 czy 2 po 2 piny? jak cos odepnij kostkę i sprawdz czy zapali na zimnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #7 Napisano 28 Sierpnia 2017 ja miałem podobnie to regler był rąbniety, a czujnik masz 4 czy 2 po 2 piny? jak cos odepnij kostkę i sprawdz czy zapali na zimnym Czujnik 4 piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasw Zgłoś #8 Napisano 28 Sierpnia 2017 multimetrem nalezy zmierzyć oporność na pinach na zimnym i na ciepłym silniku jeśli jest taka sama to czujnik do bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach