Skocz do zawartości

lukasw

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasw

  • Urodziny 16.07.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    luki
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    toruń

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. multimetrem nalezy zmierzyć oporność na pinach na zimnym i na ciepłym silniku jeśli jest taka sama to czujnik do bani
  2. ja ostatnio kupiłem ,,szmaciaki" po 40pln za komplet i przełożyłem maty tanio i sprawnie,no i oryginał
  3. ja miałem podobnie to regler był rąbniety, a czujnik masz 4 czy 2 po 2 piny? jak cos odepnij kostkę i sprawdz czy zapali na zimnym
  4. a ja bym castrola nie ruszał , polecam motula - jezdza na nim moje 3 passki i jest super, efekt widoczny po zdjęciu głowicy - nie musiałem nic w niej robić , maestro od głowic zdziwił się że w tak dobrym stanie mimo 380kk
  5. pierwszy podejrzany to pompa paliwa,sprawdz rozrusznik czy nie robi zwarcia,tylko po przestoju są problemy czy ponowne zapalenie po jezdzie wywoluje podobny objaw? ja mialem problem nawet na ciepłym z ponownym odpaleniem i okazał sie regler w alternatorze - nowy ale hans szajs potrafi wszystko spieprzyc ,po wymianie na helle jak ręka odjął
  6. Witam,pacjent b5 1999r. 1.9afn, mam podobny problem, po przekroczeniu 40km/h zapala się abs i esp.Wymieniłem : pompe abs ,czujnik g201 , sprawdziłem kable od czujnika, czujnik stopu,sterownik pod nogami pasażera,pompe ESP ,płyn hamulcowy, dalej to samo.odkryłem że w vagu ciśnienie bez dotykania pedału hamulca waha się -0,33 - +0,66 ,gdy ustawie czujnik stopu tak by wskazywał że hamulec jest lekko wciśnięty błędy abs i esp znikają natomiast mruga spirala... ma ktoś jakieś pomysły?
  7. Witam Panowie, to moja pierwsza wypowiedz na forum, podłączę się do tematu, kupiłem b5 1.9 tdi z silnikiem ahh , który był zajechany , wymieniłem na afn biorąc pompę i turbo z ahh, wtryski zostały z afn , co należało by zrobić by obniżyć mu spalanie, czy dawkę należy mu zmniejszyć w vagu? czytałem że pompa 11 przy afn przy seryjnie ustawionej dawce może powodować za duże podawanie paliwa gdyż wtryski 205 dają wiecej ON niż mu potrzeba, proszę o pomoc to mój pierwszy diesel. i drugie pytanie, wyrzuca w vagu błąd czujnika g266 , przy filtrze oleju mam 2 czujniki tylko 1 podłączony , a do drugiego wiązki nie widzę , w misce i okolicach ani czujnika ani wiązki.Czy trzeba się przejmować tym błędem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności