Skocz do zawartości
Gość szczygiw

Mocowanie parownika, a prad...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szczygiw

Czy sposob zamocowania parownika do nadwozia pojazdu, ma znaczenie na jego prawidlowe funkcjonowanie? Tzn czy jesli np. parownik niema stalego i bardzo sztywnego kontaktu z masa, to czy przez to elektrozawor moze zle pracowac?

 

Mam nadzieje ze napisalem zrozumiale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szczygiw

Czy nikt nic nie wie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masa musi być cały czas. Możesz do parownika pociągnąć dodatkowy kabelek do masy i wszystko będzie dobrze. Jak nie ma dobrej masy to elektrozawór bedzie się zamykał i otwiera albo będzie otwarty nie do końca. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masa nie może przechodzić przez parownik. JEST TO ZABRONIONE.Co się stanie jak iskra przeskoczy.Masy z elektrozaworów bezpośrednio do klemy!!!!!!!!!!!

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masa nie może przechodzić przez parownik. JEST TO ZABRONIONE.Co się stanie jak iskra przeskoczy.Masy z elektrozaworów bezpośrednio do klemy!!!!!!!!!!!

pozdrawiam

To w takim razie jak doprowadzić masę? Jeżeli elektrozawór umieszczony jest na parowniku to niestety ale potrzebna jest MASA i +12V. :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj kolegi bo może Cię w kosmos nie wylove ale z badaniem technicznym będzie problem. Na elektrozaworze masz dwie blaszki jedna+(ze sterownika) druga masa(osobnym drutem do karoserii). Skup się. Cristof dobrze Ci pisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co będzie jeżeli kabelek w czasie jazdy spadnie ci z tej blaszki? Ja mam mase od elektrozaworu przykęconą do parownika i jeszcze żyję. Na przeglądach nikt się nie czepiał. Na zdjęciu jest nowy parownik, taki jak mój i masa z zaworu jest podłączona do obudowy a przez nią i przez uchwyt idzie na karoserie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szczygiw

Ja mam u siebie tak samo jak na zdjęciu wyżej. tylko ze śruba mocujaca masę do parownika jest luźna (gwint) i nie wiem czy moze miec to wplyw na dzialanie elektrozaworu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To odkręć i przykręć masę pod następną śróbkę. Albo gdzieś do karoserii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności