barqqlsky Zgłoś #1 Napisano 23 Lipca 2017 Witam! jestem tu nowy więc proszę o trochę wyrozumiałości Pacjent: Octavia I 2001 AUM 150km Objawy: spadki mocy i przyspieszenia (czasem czuć wciskanie w fotel a innego dnia jakby turbo nie chciało się budzić) Bardzo proszę o analizę logów statyczny: http://vaglog.pl/log-000_GlHTu.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log-001_020_chZgwz.html http://vaglog.pl/log-033_118_Vq82I.html http://vaglog.pl/log-115_002_Ee51AA.html ewentualnie proszę o uwagi jakie grupy logować dodatkowo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 23 Lipca 2017 Logi robi się praktycznie do odcinki czyli ponad 6k. Grupy namieszałeś bo robi się 115+118, 002+033, 003+020. Logi nie wyglądają źle, choć nie wszystko da się powiedzieć bo nie ma na tyle obrotów. Obstawiam też że błędów nie kasowałeś przed logami. Pokaż statyczne 032. Wypada napisać Pb, Pb+LPG i na czym logi. Trochę stuka, może świeczki albo coś innego zapłonowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barqqlsky Zgłoś #3 Napisano 27 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki za odpowiedź, już precyzuję: autko jeździ tylko na Pb, logi wykonane na kablu viaken vag kkl usb, oprogramowanie vcds lite 1.2 (win7). poprzednio nie miałem żadnych błędów w 01-Engine, ale zgłębiłem trochę wiedzy i wiem że kasuje się przed logiem mimo wszystko. Więc teraz skasowałem. statyczny: http://vaglog.com/log-032_ID31gaV.html dynamiczne: http://vaglog.com/log-002_033_8dUB8Hb.html http://vaglog.com/log-003_020_Z00LX62.html http://vaglog.com/log-115_118_1UvW54.html Edytowane 27 Lipca 2017 przez barqqlsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #4 Napisano 27 Lipca 2017 n75 i dv do sprawdzenia oraz podciśnienie gruszki idące z kolektora, szczelność dolotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 27 Lipca 2017 Stuka na pierwszym i drugim cylindrze sporo. Ale najpierw trzeba załatwić to co napisał @janekg16. P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barqqlsky Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź, posprawdzam to co zasugerowaliście. zauważyłem teraz że jest przedmych na uszczelce między kolektorem dolotowym a głowicą. Czy to może być przyczyną stukania? uszczelka już zamówiona, jak tylko przyjdzie to wymianiam, przy okazji jeszcze oringi wtryskiwaczy bo jeden się poci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2017 Teoretycznie obie przyczyny mogą to powodować w praktyce zobaczysz jak wymienisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barqqlsky Zgłoś #8 Napisano 7 Sierpnia 2017 Witam ponownie przesyłam jeszcze raz logi, teraz po wymianie uszczelki kolektora dolotowego, uszczelki przepustnicy, oringów pod wtryskami i przy okazji jak było dojście to wymieniłem zawór odmy razem z trójnikiem i dwoma przewodami gumowymi. http://vaglog.com/log-003_020_ZUzw6f.html http://vaglog.com/log-115_118_8j8c281.html http://vaglog.com/log-002_033_lYEaO9p.html http://vaglog.com/log-032_5Ya5fV2.html Wydaje mi się że stukanie trochę ustało, w każdym razie na pierwszym cylindrze, ale dalej to nie jest cacy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach