SZYLO Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2017 Witam panowie tak jak w temacie;) silnik już kupiony, dwumasa kupiona, cały komplet rozrządu firmy INA. Sterownik od b7 EDC17 nr 03L906018rk skrzynia manualna i teraz panowie tutaj pytanie jak jest z AdBlue bo nie mam informacji z etki, są dwie wersje wydechu albo sam partikelfilter albo partikelfilter plus kat. AdBlue ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji w sterownikach które sa z systemem scr a które nie Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) Dla sterownika, który podałeś (03L906018RK) nie ma informacji o Euro 6 więc układ wydechowy jest "klasyczny" (brak kodów PR dla Euro 6). Sterownik dla silnika CFGC w wersji EU5. W jego przypadku katalizator/dpf ma numer 3AA254700KX (kody PR: 7MQ, 7MJ, 7MG) W przypadku wersji EU4 - 3AA254700QX ale nie widzę sterownika dla tej wersji. Ciebie jednak to nie dotyczy, bo sterownik z końcówką RK to Euro 5. Edytowane 25 Maja 2017 przez radekrp90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2017 Nie sugerował bym się w tym przypadku normą emisji spalin, bo normę EURO 5 miały wbite w dowodzie też auta z system SCR . Tak też jest w moim Sharanie z 2012 auto posiada SCR (adblue), a mam wbite w dowodzie norma EURO 5, myślę w pasacie B7 jest to samo. Euro 6 obowiązuje od 1.09.2014 i te same auto z rocznika 2015 ma już wbite EURO 6, mino że silnik ten sam i SCR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2017 Ale sterownik determinuje możliwość spełniania norm. Dla tego sterownika przewidziana jest norma EU5 (bo takie ma dopisane kody wyposażenia) więc myślę, że to ma sens. Inna sprawa, że EA189 EU4 i EU5 to kosmetyka, która jak wiadomo nie działa więc nie ma co bić o to piany. Nie wiem tylko jak z samodiagnozą w przypadku montażu układu kat/dpf z wersji EU4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2017 Zakładasz jakikolwiek sterownik z softem CFGc i wycinasz to co nie gra dla Eu4 tez jest sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2017 No tak ale jak założę i sterownik zablokuje silnik bo okaże się że sterownik jest z adblue to wtedy bede musiał jeździć laweta i szukać po de speca od wycinania scr, a tutaj nie ma tak prosto bo Niemcy boją się przeprowadzać takie zabiegi Zastanawia mnie jeszcze opis pod sterownikiem euro5 plus Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2017 Ale silnik nie ma dodatkowego sterownika więc co zablokujesz? Euro 5 plus to chyba tylko kwestia ustawień map. W Europie nie było chyba katalizatorów zasobnikowych ale mogę się mylić. Aha i w/g ETKA Euro 5, Euro 5 MOD (?) i Euro 5 Plus mają ten sam sterownik i układ wydechowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2017 No tak ale jak założę i sterownik zablokuje silnik bo okaże się że sterownik jest z adblue to wtedy bede musiał jeździć laweta i szukać po de speca od wycinania scr, a tutaj nie ma tak prosto bo Niemcy boją się przeprowadzać takie zabiegi Zastanawia mnie jeszcze opis pod sterownikiem euro5 plus Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka to wydaj 200⏠wiecej i daj do wycięcia to co trzeba by było jak trzeba w czym problem ? z tak prostej sprawy robisz taki klopot .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2017 to wydaj 200â�Ź wiecej i daj do wycięcia to co trzeba by było jak trzeba w czym problem ? z tak prostej sprawy robisz taki klopot .... Nie jest tak łatwo jak sie mieszka w de i wszystko sie załatwia na odległość znalazlem gościa na allegro który zrobi mi czysty sterownik "virgin" ale ma problem z wycięciem adblue, oczywiście jeżeli jest tam adblue Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) Jak ktoś potrafi lub zna osobe która potrafi zrobić taką operację na odległość mając tylko sterownik proszę o kontakt na pw Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Maja 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) Nie jest tak łatwo jak sie mieszka w de i wszystko sie załatwia na odległość znalazlem gościa na allegro który zrobi mi czysty sterownik "virgin" ale ma problem z wycięciem adblue, oczywiście jeżeli jest tam adblue Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka co by to było za życie gdyby nie to allegro. w DE wydać 200ojro ....drogo w PL 200zł , ale ma problem z wycieciem DPF-a powiedz mu by śrubokręt naostrzył, Edytowane 25 Maja 2017 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #12 Napisano 25 Maja 2017 Nie rozumiem czym się martwisz skoro montujesz to do auta, które i tak nie spełniało Euro 5. Montujesz sterownik z wersji Euro 4, montujesz DPF/cat z Euro 4 i niczym więcej się nie przejmujesz. Chyba, że potrzebujesz mieć sztuczne Euro 5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #13 Napisano 25 Maja 2017 co by to było za życie gdyby nie to allegro.w DE wydać 200ojro ....drogo w PL 200zł , ale ma problem z wycieciem DPF-a powiedz mu by śrubokręt naostrzył, 200zl ????? gosciu chce za sterownik + zrobienie virgin 1350zl Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #14 Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) 200zl ????? gosciu chce za sterownik + zrobienie virgin 1350zl Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka ...kropla w morzu cen przy wymianie silnika ze tak powiem Edytowane 25 Maja 2017 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2017 (edytowane) ...kropla w morzu cen przy wymianie silnika ze tak powiem No i tutaj się mylisz z tego względu że za cały kompletny silnik z turbo wtryskami zapłaciłem 5.500 zł a mam ***** dać 2000 zł za sam sterownika? Gościu powiedział że nie wie jak wyciąć AdBlue ale może mi przygotować sterownik wyczyszczony''virgin" A co będzie jak się okaże że jest AdBlue w sterowniku wgrane A nie będzie podłączony? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Maja 2017 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #16 Napisano 26 Maja 2017 No i tutaj się mylisz z tego względu że za cały kompletny silnik z turbo wtryskami zapłaciłem 5.500 zł a mam ***** dać 2000 zł za sam sterownika? Gościu powiedział że nie wie jak wyciąć AdBlue ale może mi przygotować sterownik wyczyszczony''virgin" A co będzie jak się okaże że jest AdBlue w sterowniku wgrane A nie będzie podłączony? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka czad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #17 Napisano 26 Maja 2017 czad No ludzie Czy nikt nie potrafi normalnie mi odpowiedzieć Pytam się bo nigdy nie miałam do czynienia z systemem SCR znajomy ojca kupił sobie Sharana 2012 on nie znał się w ogóle nie wiedział co to jest AdBlue jeździł aż mu zblokowało silnik na autostradzie i chce się po prostu dowiedzieć czy tutaj będzie tak samo jak sterownik będzie z AdBlue a adblu nie będzie podłączone czy mi zblokuje silnik i nie będę mógł go odpalić Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #18 Napisano 26 Maja 2017 Raz jeszcze powtórzę - dla sterownika jaki podałeś nie ma AdBlue. Sam silnik dla jakiego jest ten sterownik nie ma w opcji AdBlue, nie ma tam nawet sondy NOx więc jeśli będzie tam układ z normy Euro 4 sterownik tego nie zauważy, a podczas testów diagnostycznych i jeden i drugi nie spełni Euro 5 (jak każdy EA189 ze zmianami czy bez). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #19 Napisano 26 Maja 2017 Raz jeszcze powtórzę - dla sterownika jaki podałeś nie ma AdBlue. Sam silnik dla jakiego jest ten sterownik nie ma w opcji AdBlue, nie ma tam nawet sondy NOx więc jeśli będzie tam układ z normy Euro 4 sterownik tego nie zauważy, a podczas testów diagnostycznych i jeden i drugi nie spełni Euro 5 (jak każdy EA189 ze zmianami czy bez). OK dzięki za informacje a tak ogólnie to czy wszystkie diesle w passatach B7 nie miały już normy Euro 5? Silnik jaki kupilem jest z 2013r. Sterowniki cfgc prod. Od konca 2012r Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #20 Napisano 27 Maja 2017 W papierach maja Euro 5 (i to do dostania wlep w DE wystarczy) ale w rzeczywistości tylko w testach homologacyjnych (tzw. afera Diesel-Gate). Nie wiem czy aktualizacja softu coś poprawia ale przypuszczam, że nie wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach