Kuczi Zgłoś #41 Napisano 29 Czerwca 2007 Wg moich obserwacji, co nie jest potwierdezone na 100% to przy przkładniach TRW był lany zielony a przy przekładniach ZF był lany czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JediNet Zgłoś #42 Napisano 17 Listopada 2007 Czy ktoś wie gdzie można sprawdzić jaki rodzaj przekładni posiada się w swoim aucie. Jaki typ VW zamontował. Może jakiś link? Ja również słyszałem że kolor zależy od typu przekładni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #43 Napisano 17 Listopada 2007 jaki rodzaj przekładni posiada się w swoim aucie Napisane jest na niej No i nr VIN jest przydatny podczas kupna np przekładni VW stosował różne przekładnie do różnych modeli i stosowałt też je od/do numeru nadwozia... Ja również słyszałem że kolor zależy od typu przekładni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JediNet Zgłoś #44 Napisano 17 Listopada 2007 Może jakiś link do zestawienia numerów VIN dla danego typu przekładni. Nie wszyscy na forum wiedzą gdzie szukać przekładni a co dopiero oznaczenia na niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #45 Napisano 17 Listopada 2007 Może jakiś link do zestawienia numerów VIN dla danego typu przekładni. Też poproszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JediNet Zgłoś #46 Napisano 17 Listopada 2007 Trochę pogrzebałem w necie i znalazłem: Katalog FOTA http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(ojqodyeqanrdpz55c4siazmv))/Samochod1_fs00227.aspx Proponuję tam na razie szukać części do swoich modeli. Z niego wynika że w moim 1,9 TDi AHU jest przekładnia ZF, ale potwierdzić muszę jeszcze na żywo przy aucie. Nad zestawieniem z numerami VIN jeszcze popracuję Jak coś znajdę to na pewno powieszę link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #47 Napisano 17 Listopada 2007 Nad zestawieniem z numerami VIN jeszcze popracuję Nie wiem czy wiesz ale sklep IC zawsze podaje nr częsci od/do numeru nadwozia..... A jak nie wiesz jak obsłużyć stronę IC to masz tam po prawej "zamienniki" i tam podają numery katalogowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisnia13 Zgłoś #48 Napisano 21 Listopada 2007 Panwie mam może i dla was banalne pytanie ale dla mnie ważne , mianowicie : Jak mieżyć poziom oleju wspomagania ? chodzi mi czy silnik ma być zimny czy mieżyć po małej przejaszczce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mOtYluS Zgłoś #49 Napisano 14 Marca 2008 Wg moich obserwacji, co nie jest potwierdezone na 100% to przy przkładniach TRW był lany zielony a przy przekładniach ZF był lany czerwony ...i jak to z tym w końcu jest? potwierdzone na 100%. Wyciekł mi cały płyn (muszę znaleźć jeszcze przyczynę) i muszę zalać nowym - w związku z czym stoję przed dylematem czym zalać? Moj dotychczasowy plyn mial kolor w zbiorniku brunatny/ciemny i nie wiem czy to był oryg czerowny/zielony/czy chińska mieszanka czy zmnienil kolor wskutek zużycia ...i kolejne moje pytanie? Czy można mieszać olej do wspomagania G 004 (zielony) z Febi 6162 (zielony) - niby oba mineralne? Pasek 1.9 TDI 1998r silnik AHU pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #50 Napisano 19 Marca 2008 ...i jak to z tym w końcu jest? potwierdzone na 100%. Wyciekł mi cały płyn (muszę znaleźć jeszcze przyczynę) i muszę zalać nowym - w związku z czym stoję przed dylematem czym zalać? Moj dotychczasowy plyn mial kolor w zbiorniku brunatny/ciemny i nie wiem czy to był oryg czerowny/zielony/czy chińska mieszanka czy zmnienil kolor wskutek zużycia ...i kolejne moje pytanie? Czy można mieszać olej do wspomagania G 004 (zielony) z Febi 6162 (zielony) - niby oba mineralne? Pasek 1.9 TDI 1998r silnik AHU pozdrawiam Przepłukaj układ i zalej zielony Vw wycofuje płyn czerwony i wprowadził zielony nieztety przeważnie jest dostępny tylko w ASO ale znalazłem w intercarsie zamiennik o nazwie Ferbi czy coś takiego koszt takiego płynu w ASO to 42,00 zł. za litr w cały układ wchodzi około 2 L. miałem ostatnio podobny problem i też się głowiłem co zalać jedni mówili że zielony drudzy że czerwony w dodatku nie wiedziałem jaki był kolor w zbiorniczku nie dało się rozpoznać ktoś na forum podał mi zasadę i sprawdziłem ją w ASO korek od zbiorniczka jest zielony Poszperaj jeszcze decyzja zależy od ciebie;) Nie mieszaj PŁYNU Nie klep postów jeden po drugim. Używaj opcji 'edytuj'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawekr76 Zgłoś #51 Napisano 5 Maja 2008 mam passata 2001r. i też mam problem z układem kierowniczym, podczas jazdy tempo kręci się kierownicą tak jakby coś ją trzymało, czym to może być spowodowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #52 Napisano 8 Maja 2008 mam żółty płyn od wspomagania, czy może mi ktoś podpowie jaki ma nr i jaki płyn mogę tam dolać bo ostatnio odkręciłem i jest tam mały brak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #53 Napisano 8 Maja 2008 mam żółty płyn od wspomagania, czy może mi ktoś podpowie jaki ma nr i jaki płyn mogę tam dolać bo ostatnio odkręciłem i jest tam mały brak? Pablo najlepiej przepłukaj układ i zalej zielony z tego co wiem istniał płyn żółty ale za cholere nie wiem gdzie go można kupić Fota nie ma Inter cars raczej też nie zpróbuj może w BHMD Ulica Arkuszowa w Warszawie Podobny kolor miałem i ja w zbiorniczku okazało się że był to zielony płyn tylko strasznie przerobiony i walił jak przepalony olej przekładniowy W mojego Paska w układ wchodzi około 1 litra + przepłukanie 1 litr w intercarsie koszt około 21 zł.za litr w ASO około 42 zł.za litr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Zgłoś #54 Napisano 8 Maja 2008 Ok Dzięks Packman... ja ogólnie już dzwoniłem do ASO Wojtanowicz we Wrocławiu, jest ten żółty cena 38zł za 1 litr, ale powiem Ci teraz szczerze, że zabiłeś mi ćwieka z tą zmianą koloru z zielonego na żółty i nie wiem co teraz o tym myśleć. Przeczytałem ostatnio, że ten żółty syntetyk po zalaniu gdy prędzej był zielony przepłuka cały układ i mogą wyjść nieszczelności i może siąść pompa wspomagania. I teraz sobie myślę że lepiej zalać zielony mineralny bezpieczniejszy. Jeszcze takie pytanie jak się płuka ten układ, czy dam rady sam w garażu, może jakieś sugestie podpowiedzi, dobre rady... Czekam na podpowiedzi??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #55 Napisano 9 Maja 2008 Jak masz podnośnik lub kanał w garażu to pominienneś dać rade lepszy był by podnośnik no i przynajmiej jedna osoba do pomocy Jedna kręci kółkiem dróga dolewa no trzecia by się przydała od dołu NIE MIESZAJ PŁYNÓW !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek72 Zgłoś #56 Napisano 29 Kwietnia 2009 Może i ja sie czegoś dowiem.... Mój problem wygląda tak jakby sie czasami ,,zacinało" wspomaganie... Jakby nie działało . Ale wystarczy pokonać opór na kierownicy i znów moge kręcić paluszkiem... Rano odpalam i też dopuki nie pokręcę kierownicą to tak jakby wspomaganie nie działało.... Paska mam od dwóch miesięcy więc jeszcze dokładnie nie wiem co go boli . Ale to chwilowe znikanie wspomagania które znika po pokręceniu kierownicą mnie troche smuci. Co to może być??? Mam passata b5T 2002 może ktoś doradzi -------------------------------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gooderjan Zgłoś #57 Napisano 29 Kwietnia 2009 Może i ja sie czegoś dowiem.... Mój problem wygląda tak jakby sie czasami ,,zacinało" wspomaganie... Jakby nie działało . Ale wystarczy pokonać opór na kierownicy i znów moge kręcić paluszkiem... Rano odpalam i też dopuki nie pokręcę kierownicą to tak jakby wspomaganie nie działało.... Paska mam od dwóch miesięcy więc jeszcze dokładnie nie wiem co go boli . Ale to chwilowe znikanie wspomagania które znika po pokręceniu kierownicą mnie troche smuci. Co to może być???Mam passata b5T 2002 może ktoś doradzi najprawdopodobniej masz "suche" kzyrzaki! (zaschniete) identycznie mialem w toyocie ... jak je przesmarowalem wspomaganie zaczelo pracowac normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pale Zgłoś #58 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam Odgrzewam temat, bo: w trakcie jazdy wybył mi cały płyn z ukł wspomagania, oczywiscie kolor nierozpoznawalny.Przyczyna?Rozszczelnienie węża ciśnieniowego.Zanim się zorientowałem przemierzyłem na piszczącej pompie ok 5 km,udało sie dotrzec do warsztatu, po czym mechanik założył opaskę na przewód, dolał zielonego minerala, wspólnie odpowietrzyliśmy układ (samochód stał na podłożu) i udałem się z duszą na ramieniu do domu-kolejne 5 km.Niby wszystko działo się normalnie, ale jakby inaczej...Zamiennik węża znalazłem, ale aktualnie niedostępny, więc jutro na szrot:( I co teraz koledzy proponują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach