GekOniczek Zgłoś #21 Napisano 22 Stycznia 2017 Mój kumpel wycisza paski. Sam jak miałem poprzednią b6 to mi ją ogarną, efekty są ale to bardzo subiektywne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vikary Zgłoś #22 Napisano 23 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedz Dużo słyszałem o problemie który opisałeś dlatego właśnie zwróciłem się na wasze forum z tym pytaniem. Polecam następująca lekturę: http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi Gość poświecił dużo czasy żeby skrupulatnie opisać jak wspomina przez ciebie "procedura reklamacyjna" wygląda. Temat dotyczy audi A4 ale silnik to waśnie 2.0 tsi, który według mojej wiedzy jest identyczny jak ten montowany w passatach. A tutaj link do strony firmy, która jak twierdzi, ma sposób na problem spalania oleju, kosztowny niestety: http://naprawsilnik.pl/pl/strona/wady-i-usterki-tsi-i-tfsi Ja z kolei słyszałem, że dopiero w 2012 roku wprowadzono modyfikacje mające problem nadmiernego zużycia oleju wyeliminować, ale niestety do żadnych rzetelnych informacji to potwierdzających nie dotarłem. A jak jest z łańcuchowym napędem rozrządu? O nim tez krążą "legendy", że się wyciąga hałasuje i potrafi przeskoczyć. A tutaj niestety znam jeden przypadek osobiście tyle, że znowu nie passat a A5 2.0 tsi. Czy trwałość łańcucha również poprawiono na jakimś etapie produkcji? Jeśli chodzi o moja sytuacje to owszem planuje powrót po około 3 latach i rozważam możliwość sprowadzenia auta jako mienie przesiedleńcze, dlatego chciałbym kupić cos w miarę świeżego i ciekawego. Zależy mi raczej na niezawodności niż mocy dlatego zainteresowałem się 2.0 tsi, 3,6 nie jest tym czego szukam. Przygodę z szybkimi samochodami ma już za sobą, obecnie posiadam 270 konny samochód i niestety jestem osobą bardzo lubiąca wykorzystywać możliwości samochodu a jak wiadomo w USA można za to iść do więzienia Niemniej jednak gdyby okazało się, że 3,6 jest naprawdę godnym polecania bezawaryjnym silnikiem to napawano rozważę taki zakup. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patyk0 Zgłoś #23 Napisano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Znalazłem artykuły o których wcześniej wspominałem. Znajdziesz w nich pełny opis problemu, jedyne co to pomyliłem się z datą kiedy VW zmodyfikował silniki, niestety są to auta od 2011r. To by się zgadzało bo ja mam Passat CC z 2011r. i silnik mam o mocy 211KM czyli takiej jak silniki w VW CC. Bo normalnie Passat CC 2.0TSI miały 200KM ale jak widzę to te z przed modyfikacji naprawczej. Pierwszy artykuł na stronie magazynu Auto Świat: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20 Jakby były problemy z poprawnym wyświetlaniem strony a dokładniej napisów to wyłączyć AdBlock Drugi artykuł ze strony magazynauto.pl: http://magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800 Edytowane 23 Stycznia 2017 przez Patyk0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kibicpl Zgłoś #24 Napisano 30 Kwietnia 2017 Witam wszystkich. Jako że nie mogę założyć nowego tematu to napiszę tutaj. Mam problem z hałasem podczas domykania szyb w moim VW cc (rocznik 2013 r-line). Co może być nie tak? Uszczelki? Jeżeli tak to jak rozwiązać problem? Dołączam filmik. Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #25 Napisano 30 Kwietnia 2017 A dlaczego na filmiku nie pokazałeś czy dźwięk jest jak palcem zamykasz rygiel na otwartych drzwiach? Wiadomo by było czy wina na aucie czy na/w drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaczy.MK Zgłoś #26 Napisano 30 Kwietnia 2017 Jak dla mnie to dźwięk obcierającej o gumę szybę. U mnie pomógł silikon w sprayu. Bierzesz kawałek ręcznika papierowego (aby nie napryskało do środka auta) i psikasz po całym obwodzie (tam gdzie są uszczelki). Po tym zabiegu mam ciszę przy domykaniu/uchylaniu szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #27 Napisano 15 Listopada 2017 Użytkuję 2 sztuki 3.2 FSI, oba z DSG. Miałem drobne przygody z jedną skrzynią po przebiegu coś ok 130tkm. Druga ma najechane 280tkm i nic się nie dzieje i nie działo - auto znam od początku. Gdybym miał dzisiaj dylemat wyboru między 2.0, a 3.6, bez zastanawiania bym kupił 3.6. Od 2010 roku również skrzynie , a w zasadzie elementy mechatroniki były poprawione, bo tam był klopocik, który był loteryjny. To, że 3.6 palą dużo, jak wyżej kolega napisał, to jakiś mit ludzi, którzy tym nie jeździli. Gdybym miał też kupić kolejnego Passata kombi to tylko 3.6 FSI. Jak depniesz i szalejesz to każdy silnik spali sporo. Najlepiej, jak wykonasz jakąś jazdę próbną jednym i drugim. Po za tym w USA masz ograniczenia prędkości i tam raczej po autostradach jeździ się stabilnie i spokojnie - tutaj 3.6 może spalić podobnie jak 2.0, bo będzie miął niskie obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach