kroliczek85 Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2017 Witam czy ktos moglby rzucic okiem na te logi (nowa turbina ) Silnik 2.o tdi azv seria prosba o analize logow czy turbo prawidlowo laduje? poniewaz wg mnie na starej turbinie lepiej sie "zbieral" linki: http://vaglog.pl/log-003_F8lIZ.html http://vaglog.pl/log-011_Wqd14.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 4 Stycznia 2017 Zrób porządnie jeszcze raz logi grupy 8 i 11 osobno. Na 3 biegu z gazem do deski od 1400 obr do 4500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroliczek85 Zgłoś #3 Napisano 4 Stycznia 2017 zrobie jak tylko pogoda sie poprawi... te logi robilem pod duza gorke z gazem w podlodze, tylko zaczalem loga od 1800 obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 4 Stycznia 2017 Turbo oryginal garret czy podroba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroliczek85 Zgłoś #5 Napisano 4 Stycznia 2017 chyba oryginał (za 2 kola po zwrocie starej...) regenerowana fabrycznie z garretta (kupiona przez Motoremo) wlasnie po wymianie w porownaniu do starej mam takie uczucie ze slabo laduje bo na starej wciskalo w fotel ....bledow brak na vagu, nowy czujnik cisnienia(ten w rurze od ic) dodam ze jeszcze na gwarancji(2lata ) , zakupiona cos kolo sierpnia tego roku... mam jeszcze takiego loga ale nie wiem jak go robilem bo tego ostatniego pod duza gorke a tego chyba na prostej link: http://vaglog.pl/log-011_010_003_aYJVZ2.html no i wlasnie bledow brak i zastanawiam sie czy oddawac na gwarancje poniewaz przed wymiana autko zbieralo sie duzo lepiej a w warsztacie w ktorym zmienialem turbo z powodow braku bledow na vagu i na ich kompi turbo laduje +/- 2.3 tj 1.3 bara twierdza ze wszystko jest wporzadku i zeby nie szukac sobie kosztow?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #6 Napisano 4 Stycznia 2017 Generalnie tubo w miarę się spisuje, co prawda faluje trochę ciśnienie i są lekkie przeładowania, ale to na pewno nie jest powód, że jest słabszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroliczek85 Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2017 "Dartroom" Dzięki za szybką odpowiedź... - - - - - aktualizacja - - - - - "Dartroom" Dzięki za szybką odpowiedź... W takim razie nic więcej nie szukam... Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroliczek85 Zgłoś #8 Napisano 15 Stycznia 2017 Witam Problem rozwiązany okazało się że była źle ustawiona geometria (razem z "gruszką) co bylo powodem zbyt poznego otwierania turbo co moglo doprowadzic do przegrzania turbiny(podobno?) - i to wszystko na nowej fabrycznej turbince (z intercars ) Nie wiem może trafiłem na trefny egzemplarz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2017 Witam Problem rozwiązany okazało się że była źle ustawiona geometria (razem z "gruszką) co bylo powodem zbyt poznego otwierania turbo co moglo doprowadzic do przegrzania turbiny(podobno?) - i to wszystko na nowej fabrycznej turbince (z intercars ) Nie wiem może trafiłem na trefny egzemplarz??? Zapewne skrócili ramie gruszki... Pokaz nowego loga, bo zapewne teraz wali overboostami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nasa87 Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2017 Podłączam się pod temat ktos moze rzucic okiem na Logi Dynamiczne Turbiny? http://vaglog.pl/log-011_90Yd7t.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroliczek85 Zgłoś #11 Napisano 24 Maja 2017 (edytowane) - - - - - aktualizacja - - - - - Zapewne skrócili ramie gruszki... Pokaz nowego loga, bo zapewne teraz wali overboostami. http://vaglog.pl/log-010_003_77h4Hhf.html http://vaglog.pl/log-011_LGD6SW.html Edytowane 24 Maja 2017 przez kroliczek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach