Skocz do zawartości

nasa87

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nasa87

  • Urodziny 18.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabłudów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam z góry przepraszam ze post nie na miejscu. Pytanie czy ktos z białegostoku lub okolic naprawia uszkodzone wyswietlacze (FIS)?.
  2. Problem został zażegnany .Mianowicie zacinała sie sztanga od turbo pomoglo potraktowanie jej wd-40. Mam nadzieje ze na dluzszy czas
  3. Z Okazji ze zrobilo sie cieplej przymierzyłem felgi są to 17" na oponie 40profil i ET 35 .Rozstaw jak wspominalem u gory to 5x100 na piaste wchodza idealnie. Otwory wychodza mniej wiecej na 1/2 czy ktos w ogóle z kolegów stosował dystanse zmieniajace rozstaw na 5x112? Zapodaje link zdjecia https://zapodaj.net/e62b7a2d7d8c2.jpg.html
  4. Odswiezam temat. Otórz pozostaly mi ładne felgi po secaie toledo z rozstawem 5x100 no i chcialbym je nasadzic na passata. Pytanie czy ktos probowal taka przymiarke i co musialbym dokupic? wystarczyłyby dystanse z 5x112 na 5x100?
  5. chyba juz wszystko jasne ale jeszcze by potwierdzic . Robilem w 2 osoby jedna odpalała ja obserwowalem sztange czyli szła do góry po zgaszeniu auta sztanga opadła po kilkunastu sekundach a powinna raczej odrazu?
  6. jak sprawdzic zapieczone kierownice? Auto jak dostaje muła to je gasze odpalam i idzie jak trzeba to takie oznaki? a co do podcisnienia to roumiem ze przewody sprawdzac? jezeli tak to wszystkie mam OK
  7. Czyli nikt nie pomoze? N75 sprawdzony odpiety wezyk od gruszki czuc na palcu zasysanie. Przeplywka odpieta na czas proby atkze auto calkowicie stracilo moc
  8. Wnioskuje po ''actual map'' ze to bedzie niedoladowanie tubo? Gdyz parametry sie nie zmieniaja ;/
  9. Podłączam się pod temat ktos moze rzucic okiem na Logi Dynamiczne Turbiny? http://vaglog.pl/log-011_90Yd7t.html
  10. Po kilku dniowej walce z vagiem udalo mi sie zrobic logi dynamiczne turbiny czy ktos moze mi je zdiagnozowac? oto link http://vaglog.pl/log-011_90Yd7t.html
  11. Napewno tak zrobię lecz posiadam jeszcze 1/2 mieszaniny paliwa z ropą w baku. Tylko dlaczego wyrzuca mi błąd 575 Czyzby nie w tym tkwił problem i pech tak chcial ze w miedzy czasie musze bawic sie z n75 lub gruszką ew. turbiną?;/
  12. Witam chcialbym zalozyc nowy temat lecz mam chyba ograniczone uprawienia jako nowy uzytkownik. Więc odgrzewam ten temat, otóż pare dni temu przez moja gape zalazłem ok 11l benzyny gdzie w baku mialem ok 10l ropy w pore sie zorjentowalem i dolałem jakies 15l ropy i tak przejechalem ok 100km.Lecz auto przy wiekszych obrotach zaczelo tracic moc jak i zaczal dluzej krecic by odpalic . Takze zajechalem na cpn i zatankowalem do pełna. Ale spadek mocy pozostał auto rozpedza sie bardzo mułowato z odpaleniem problem zniknął co wiecej na vagu pokazuje mi błąd 575 czyli'' cisnienie w przewodzie dolotowym''.Czy ktos mial podobny problem i moze mi pomoc od czego zacząć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności