Skocz do zawartości
Przemek-83

1.8 20V APT -gaśnie na zimnym.Proszę o analize logów

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie wiele gratów potrzebne. Uszczelke być może trzeba zakupić. A z jednostką... Nic nie może wieczór trwać :) ten filtr paliwa tez ogarnij

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To sobie jeszcze przeczytaj. Chodzi żebyś VAGiem sprawdził czujnik temp:

http://chomikuj.pl/xoslox/A6+C5/Instrukcja+diagnozy+czujnika+cieczy+ch*c5*82odz*c4*85cej+G2-G62,3102862017.pdf

 

Czujnik temp. Kupiłem nowy ori i nic nie pomogło.

Przepustnicy powiedział mi że nie ma sensu wymieniać bo to nic nie da.

Moim zdaniem też ona jest dobra bo na ciepłym chodzi dobrze i nic nie faluje.

Zakręciłem butle przedtem i wypaliłem go aż zgasł.

Zobaczymy jak ostygnie co będzie.

Twierdził że odpinał sonde i było jeszcze gorzej.

Obok nich jest gazownik i ten króry mi to serwisuje i podpinał się ponownie i oczywiście według niego jest wszystko ok.

Wiem ,że trudno im wszystkim ufać ale w sumie sam nie potrafie zlokalizować problemu.

Zrobię później log z sondy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi też nie do końca można ufać :) ale no ten log w 003 i to co pokazuje przepustnica jest dziwne. Nawet jeśli to byłoby faktycznie "load" czyli jako obciazenie czegokolwiek to powinno stać jak wryte na konkretnej wartości przy pelnym bucie.

Zresztą przy pierwszym logu grup 002 i 003 zobacz ze mass flow jest za niskie jak dla tego silnika. Wtedy ten load z gr 003 jest niski. A w drugim logu gdy "load" z 003 jest wyższy przeplywka pokazuje praktycznie tyle co powinna.

Jakbyś robił te logi sondy (033) to dorzuc log 002+ 003 na wolnych (tylko 033 zrób osobno a te dwie osobno )

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No mi też nie do końca można ufać :) ale no ten log w 003 i to co pokazuje przepustnica jest dziwne. Nawet jeśli to byłoby faktycznie "load" czyli jako obciazenie czegokolwiek to powinno stać jak wryte na konkretnej wartości przy pelnym bucie.

Zresztą przy pierwszym logu grup 002 i 003 zobacz ze mass flow jest za niskie jak dla tego silnika. Wtedy ten load z gr 003 jest niski. A w drugim logu gdy "load" z 003 jest wyższy przeplywka pokazuje praktycznie tyle co powinna.

Jakbyś robił te logi sondy (033) to dorzuc log 002+ 003 na wolnych (tylko 033 zrób osobno a te dwie osobno )

 

właśnie wróciłem z logiem 033 więc za póżno :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Co ciekawe auto teraz nie zgasło.

Czyli po zakręceniu butli lpg.

To wynik mało miarodajny bo dopiero po jutrzejszym odpaleniu będę pewny czy ma to coś wspólnego.

Może lekko falował na tym ssaniu ale nie spadł poniżej 800 obr.

Co do tego LOAD to teraz właśnie patrzyłem że jak dam buta w podłogę to leci do 100 czyli jest chyba ok.

W sumie nie jestem pewien czy podczas dynamicznego dałem w podłogę czy wciaskałem stopniowo

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

właśnie wróciłem z logiem 033 więc za póżno :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Co ciekawe auto teraz nie zgasło.

Czyli po zakręceniu butli lpg.

To wynik mało miarodajny bo dopiero po jutrzejszym odpaleniu będę pewny czy ma to coś wspólnego.

Może lekko falował na tym ssaniu ale nie spadł poniżej 800 obr.

Co do tego LOAD to teraz właśnie patrzyłem że jak dam buta w podłogę to leci do 100 czyli jest chyba ok.

W sumie nie jestem pewien czy podczas dynamicznego dałem w podłogę czy wciaskałem stopniowo

 

tu sam 033 chwilę po odpaleniu http://vaglog.pl/log-033_MIARks.html

Edytowane przez Przemek-83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sumie nie jestem pewien czy podczas dynamicznego dałem w podłogę czy wciaskałem stopniowo

xD to by wiele wyjaśniało :P na przyszłość dynamiczny, zawsze pełen but, od razu i do odcinki.

 

tu sam 033 chwilę po odpaleniu http://vaglog.pl/log-033_MIARks.html

Sonda żyje i ma się dobrze. Silnik był już ciepły na logu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xD to by wiele wyjaśniało :P na przyszłość dynamiczny, zawsze pełen but, od razu i do odcinki.

 

 

Sonda żyje i ma się dobrze. Silnik był już ciepły na logu?

 

Max 30 stopni miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, statyczne na przyszłość na 90stopni. Ale przy 30 już sonda raczej działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, statyczne na przyszłość na 90stopni. Ale przy 30 już sonda raczej działa.

 

Więc zakręcanie butli nie pomogło nic.

Byłem teraz odpalić auto i nadal jest to samo.

Auto gaśnie nadal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepustnica czyszczona adaptowana?, filtr paliwa kiedy wymieniałeś? ciśnienie paliwa może, sprawdz czy po wciskaniu kilkukrotnym pedału hamulca czy nie falują obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepustnica czyszczona adaptowana?, filtr paliwa kiedy wymieniałeś? ciśnienie paliwa może, sprawdz czy po wciskaniu kilkukrotnym pedału hamulca czy nie falują obroty.

 

Filtr paliwa raczej nic do tego nie ma skoro go zalewa a nie brakuje paliwa.

Na jutro jestem umówiony na przekładke przepustnicy z innym magikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepustnica czyszczona adaptowana?, filtr paliwa kiedy wymieniałeś? ciśnienie paliwa może, sprawdz czy po wciskaniu kilkukrotnym pedału hamulca czy nie falują obroty.

 

Dziś została założona druga czyściutka przepustnica.

Adaptacja naturalnie.

Niestety nic to nie zmieniło.

Dalej się dusi na zimnym i czuć paliwo z rury.

Wciskanie hamulca nie powoduje niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to może za mało powietrza dostaje, filtr powietrza? Z tego co wiem masz zmienna długość kolektora ssącego może coś z zaworem co klapkami steruje, coś się przycina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to może za mało powietrza dostaje, filtr powietrza? Z tego co wiem masz zmienna długość kolektora ssącego może coś z zaworem co klapkami steruje, coś się przycina

 

Niestety układ ten też jest sprawny...pierwsze co to właśnie tam szukałem.

Zresetowałem dziś też ECU ale czy coś to zmieniło dowiem się podczas kolejnego rozruchu.

Filtr powietrza nowy...jak i olej,świece ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jeszcze jeden log na innej przepływce (starej) i na tej przepustnicy co wczoraj została założona.

Tym razem bankowo miałem buta w podłodze od początku aż do odciny i dopiero odpuściłem.

http://vaglog.pl/log-002_003_2m34jz.html

 

Jak ktoś będzie patrzył na log to proszę patrzyć na ten dolny z 29.01

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nagrałem jak wygląda problem.

Celowo pokazałem wskazania vaga przed odpaleniem aby było widać odczyt temp.

Edytowane przez Przemek-83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj widać że jest 100% i but w podłodze ciągle... Przepustnica działa. Kurde już nie wiem co to może być. Czasy wtrysku są OK. Jakby była pompa to powinny być dłuższe. Nie wiele mi już przychodzi do głowy. Może spróbuj odpiąć sondę? Choć w teorii nie ma ona wpływu na palenie...no chyba ze jej niesprawnośc rozwala korekty...

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z gazem próbowałeś po zakręceniu butli wypalić to co jest jeszcze w reduktorze i wtryskach, ewentualnie sprawdzenie reduktora metodą kubek z wodą

 

Masz jeszcze jakieś błędy na kompie silnika, pojawiło ci się coś po kasowaniu i jeździe

tu masz pdfa z blokami pomiarowymi do silników 1.8 bez turbo

Edytowane przez janekg16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z gazem próbowałeś po zakręceniu butli wypalić to co jest jeszcze w reduktorze i wtryskach, ewentualnie sprawdzenie reduktora metodą kubek z wodą

 

Masz jeszcze jakieś błędy na kompie silnika, pojawiło ci się coś po kasowaniu i jeździe

tu masz pdfa z blokami pomiarowymi do silników 1.8 bez turbo

 

Zakręcałem butle kilka dni temu i nic nie pomogło.Naturalnie przed tym wypaliłem go do cna :P

Żadnych błędów nie pokazuje a coś go boli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo będzie cieplej... może warto jeszcze raz spr. jak bedzie palił awaryjnie na LPG. Tak naprawdę to do spr. zostały wtryski i ECU...no bo co by innego... A sprawdzałeś z tym kilkukrotnym pompowaniem ? (kluczyk kilka razu przekręcać)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już niedługo będzie cieplej... może warto jeszcze raz spr. jak bedzie palił awaryjnie na LPG. Tak naprawdę to do spr. zostały wtryski i ECU...no bo co by innego... A sprawdzałeś z tym kilkukrotnym pompowaniem ? (kluczyk kilka razu przekręcać)?

 

Wiosna to chyba mój ratunek?!

Pompowanie nic nie daje bo za drugim przekręceniem już nie słychać bzyczenia pompy bo widocznie już nabite jest ciśnienie.

Wczoraj wieczorem odłączyłem sonde i zobacze później jak odpali bez niej bo niby magiki to robiły ale pewien tego nie jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności