marianos1985 Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2016 Witam wszystkich wstawiłem moje logi i pytanie do was czy są ok ??? Chciałem podnieść moc ze 150 do 180 . Jak myślicie da rady ?? http://vaglog.pl/log_275323.html http://vaglog.pl/log_275322.html http://vaglog.pl/log_275321.html http://vaglog.pl/log_275320.html Bardzo proszę o pomoc i dziękuje . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2016 Z takim autkiem masz duże szanse na blisko 180 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2016 Z takim autkiem masz duże szanse na blisko 180 KM Dzięki kolego za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2016 Masz szanse jak ogarniesz problem z paliwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Masz szanse jak ogarniesz problem z paliwem. Masz racje ze mam problem z paliwem , raz na czas wywala mi bład 17536-Fuel Trim Bank 1 -system too lean. nie mogę dojść do ładu z tym błędem, walczę z nim od jakiegoś czasu i nic nie wychodzi. Poradził byś rada od czego zacząć,był bym wdzięczny. A w których logach to odczytałeś???? Jestem zielony jak chodzi o logi. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez marianos1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #6 Napisano 24 Sierpnia 2016 Zrób logi takie: 002+033, 003+020, 115+118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #7 Napisano 24 Sierpnia 2016 czasy wtrysku troche za dlugie, sprawdz pompe paliwa cisnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #8 Napisano 24 Sierpnia 2016 Zrób logi takie:002+033, 003+020, 115+118 Mozę te logi coś więcej wyjaśnią ??? http://vaglog.pl/log_275578.html http://vaglog.pl/log_275577.html http://vaglog.pl/log_275576.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 24 Sierpnia 2016 Masz LPG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #10 Napisano 24 Sierpnia 2016 Masz LPG? nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #11 Napisano 24 Sierpnia 2016 z logow wychodzi ze brakuje mu paliwa,do wymiany filtr paliwa jak nic nie zmieni po ponownym zlogowaniu to trzeba pompe sprawdzic jakie cisnienie podaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #12 Napisano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) z logow wychodzi ze brakuje mu paliwa,do wymiany filtr paliwa jak nic nie zmieni po ponownym zlogowaniu to trzeba pompe sprawdzic jakie cisnienie podaje. z których logów to odczytałeś ??? to wymienię filtr i porównam czy jest poprawa a ciśnienie jakie pompa podaje to tylko sprawdzę manometrem?? czy jest inny sposób?? Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez marianos1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #13 Napisano 24 Sierpnia 2016 z logow z grupa 02 i 33, cisnienie jedynie za pomoca manometru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #14 Napisano 24 Sierpnia 2016 z logow z grupa 02 i 33, cisnienie jedynie za pomoca manometru. to jak zmienię filter to w której rubryce zobaczę poprawę???? Nie znam się na tych logach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #15 Napisano 24 Sierpnia 2016 Po wymianie filtra poprawy nie zobaczysz bo jak pompa siedzi to jej nic nie pomoże. Jak nigdy nie wymieniałeś to sobie wymień bo wielu o tym w PB zapomina. Ja bym tu na pierwszym miejscu postawił do sprawdzenia szczelność, a potem pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #16 Napisano 25 Sierpnia 2016 Po wymianie filtra poprawy nie zobaczysz bo jak pompa siedzi to jej nic nie pomoże. Jak nigdy nie wymieniałeś to sobie wymień bo wielu o tym w PB zapomina.Ja bym tu na pierwszym miejscu postawił do sprawdzenia szczelność, a potem pompę. Sprawdzę wszystko i dam znać. Dziękuje wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin3k Zgłoś #17 Napisano 25 Sierpnia 2016 Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone. Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #18 Napisano 26 Sierpnia 2016 Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone.Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html Po twoim logu 002 widać tez ze masz problem z paliwem twoje czasy wtrysku są dłuższe od moich . Sprawdź ciśnienie i daj znać jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #19 Napisano 26 Sierpnia 2016 Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone.Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html Jesli szczelność dolotu napewno ok to przepływka do wymiany, druga rzecz to pompa paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin3k Zgłoś #20 Napisano 26 Sierpnia 2016 Dziś jeszcze raz sprawdziłem szczelność wymieniłem kilka wężyków i zrobiłem pomiar ciśnienia paliwa. Na biegu jałowym manometr pokazuje 2,9 Pa, przy obciążeniu (w trakcie jazdy) obroty silnika 3500 spada tak około 2,5 - 2,6 Pa, a jak orboty sięgają granicy odcięcia około 6000 spada do 2 Pa. Na moje oko ewidentnie pompa niedomaga. Co do przepływki sprawdze ją jeszcze raz po wymianie i po wykasowaniu błędów bo teraz pewnie będą przekłamania. - 1 Pa = 1,01325 bara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach