321frytki Zgłoś #1 Napisano 14 Sierpnia 2016 Witam serdecznie Pacjent to AVB 1.9 TDI z 2002r. Od jakiegoś czasu samochód jakbym osłabł. Często jak się wciśnie pedał gazu mocniej to łapie jakby lekkiego muła i potem przyspiesza już normalnie tak jak trzeba. Wymieniłem ostatnio wszystkie wężyki podciśnienia (poprawiło się, ale to jeszcze nie to), filtr powietrza i filtr paliwa, wczoraj przełożyłem zawór n75 (też się nic nie zmieniło). Dzisiaj zrobiłem logi, poniżej linki: Dynamiczny grup 003,008,011 - podczas pierwszej próby przy około 3200-3300 obrotów odcięło mi moc, wyskoczył błąd 17965. Podczas drugiej próby było już ok. http://vaglog.pl/log_274148.html Statystyczny grup 003,008 http://vaglog.pl/log_274150.html Z tego co poczytałem może to być problem z przepływomierzem, ale chciałbym się upewnić aby nie wymieniać bez sensu połowy samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku1988 Zgłoś #2 Napisano 14 Sierpnia 2016 zobacz dwa wątki niżej, opisałem dosłownie identyczny problem z tym samym silnikiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #3 Napisano 14 Sierpnia 2016 Włóż diodę prostowniczą w pin 4 i 5 wtyczce przepływomierza i sprawdź czy lepiej idzie . Jeśli odzyskał moc to przepływka do wymiany . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku1988 Zgłoś #4 Napisano 14 Sierpnia 2016 Włóż diodę prostowniczą w pin 4 i 5 wtyczce przepływomierza i sprawdź czy lepiej idzie .Jeśli odzyskał moc to przepływka do wymiany . kolego możesz jaśniej, jaką diodę i w które piny ? please... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #5 Napisano 14 Sierpnia 2016 Tutaj w wtyczkę od przepływomierza zwykła dioda prostownicza . - - - - - aktualizacja - - - - - Końcówkę diody oznaczoną symbolem "B"(czarny pasek) podłączasz kolego pod pin 5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #6 Napisano 15 Sierpnia 2016 A co można wyczytać z logów które zrobiłem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #7 Napisano 16 Sierpnia 2016 Zostaw przeplywomierz w spokoju, nie tnie dawki nawet. Podmien N75 z N18 i wstaw logi. U Ciebie turbo w gornych obrotach nie reguluje jak powinno. Wydaje mi sie ze nie jest to problem w kierownicach spalin a bardziej podcisnienie/gruszka turbo ale moge sie mylic i problem moze lezec w turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 16 Sierpnia 2016 Zostaw przeplywomierz w spokoju, nie tnie dawki nawet. Podmien N75 z N18 i wstaw logi. U Ciebie turbo w gornych obrotach nie reguluje jak powinno. Wydaje mi sie ze nie jest to problem w kierownicach spalin a bardziej podcisnienie/gruszka turbo ale moge sie mylic i problem moze lezec w turbo. a EGR ma prawidłowe wskazania Bo wygląda jakby stał w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 16 Sierpnia 2016 Turbo, n75, grucha do weryfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #10 Napisano 16 Sierpnia 2016 Wydaje mi się jakby był nieaktywny (zaślepiony). To co wcześniej podtrzymuję i popieram kolegę DarekS. Zmienna(regulacja)- tu jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #11 Napisano 16 Sierpnia 2016 EGR jest zaslepiony. N75 działa, był przekładany z innego auta i nic się nie zmieniło. W jaki sposób zweryfikować działanie gruszki? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majorr92 Zgłoś #12 Napisano 17 Sierpnia 2016 EGR jest zaslepiony. N75 działa, był przekładany z innego auta i nic się nie zmieniło. W jaki sposób zweryfikować działanie gruszki? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Wyczyść przepływomierz na pewno nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #13 Napisano 17 Sierpnia 2016 W jaki sposób zweryfikować działanie gruszki? Możesz wsadzić w gruszkę wężyk a na drugi koniec strzykawkę, zaciągnąć i zobaczyć czy trzyma ciśnienie, sztanga nie powinna opaść. Zamiast strzykawki, możesz użyc ust i samemu zassać powietrze i obserwować jak sztanga reaguje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #14 Napisano 17 Sierpnia 2016 Wyczyść przepływomierz na pewno nie zaszkodzi A czym ten przepływomierz wyczyścić? Jakieś sprawdzone środki są? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #15 Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Wyczyść przepływomierz na pewno nie zaszkodzi Nie zaszkodzi ale nie pomoze... bo i tak trzyma go limiter momentu (: Jesli zrobi porzadek z turbo wtedy mozna sie zabawic w czyszczenie przeplywki. Dobrze jest wyregulowane ciegno ? Czy ciegno chodzi plynnie ? Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez DawidShelby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majorr92 Zgłoś #16 Napisano 17 Sierpnia 2016 A czym ten przepływomierz wyczyścić? Jakieś sprawdzone środki są? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Ja uzywam tego: http://allegro.pl/crc-sensor-srodek-do-czyszczenia-przeplywomierzy-i5563430909.html Jak bys czyscil to tu masz filmik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #17 Napisano 17 Sierpnia 2016 Najlepszym jaki dotychczas miałem preparat do czyszczenia gaźników, przepływomierzy, MAP sensorów, to produkt Valvoline Carburettor http://allegro.pl/valvoline-carburettor-500-ml-czyszczenia-gaznika-i5798649986.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #18 Napisano 17 Sierpnia 2016 Nie zaszkodzi ale nie pomoze... bo i tak trzyma go limiter momentu (: Jesli zrobi porzadek z turbo wtedy mozna sie zabawic w czyszczenie przeplywki. Dobrze jest wyregulowane ciegno ? Czy ciegno chodzi plynnie ? Ciegno? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #19 Napisano 18 Sierpnia 2016 Ciegno? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Przy gruszce od turbo jest takie cięgno, które porusza się góra/dół w zakresie 1,5 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #20 Napisano 14 Września 2016 Witam, Trochę odkopię temat. Dalej nie udało mi się zdiagnozować problemu który dotyczy mojego Passata. Sprawdziłem wczoraj gruszkę od turbo strzykawką - wszystko chodzi jak trzeba, nie puszcza ciśnienia. Nagrałem dwa filmiki jak zachowuje się zawór n75, proszę o potwierdzenie czy wszystko jest ok Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach