Myjk Zgłoś #21 Napisano 19 Stycznia 2009 Dokładnie tak. Powinno teoretycznie działać. Już raz z narażeniem życia instalowałem xCL w MFD2. farszu, po pierwsze, zmieniarka musi mieć gdzieś GND... O ile dobrze wiem, to w kostce MiniISO w VW nie szło uziemienie. O xCL możesz przeczytać w linku z mojej stopki. Jeśli bywasz w Wawie, to zapraszam na test xCarLinka - jeśli nie bywasz, to mogę Ci przesłać sztukę do testów... Może masz port walnięty, a może po prostu nie dokładnie go wtykasz. Z doświadczenia wiem, że QuadLock jest dosyć "oporny". Spróbuj jeszcze rozczłonkować wtyczkę QuadLocka - ona się składa z dwóch części (nawet na fotce z Allegro widać - biały i czarny kawałek). Jak "rozbierzesz" to podłącz okrojoną wersję i wtedy sprawdź... Ale to uziemienie... powinno być IMHO osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #22 Napisano 19 Stycznia 2009 moze znasz ułozenie kabli to bym sobie odcioł ta niebieską wtyczke i podpioł tą co dokupiłem może wtedy by diałało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myjk Zgłoś #23 Napisano 19 Stycznia 2009 (edytowane) moze znasz ułozenie kabli to bym sobie odcioł ta niebieską wtyczke i podpioł tą co dokupiłem może wtedy by diałało Ale przecież to jest dedykowana wtyczka - przejściówka. Z pewnością producent tegoż zadbał o prawidłowe "przełożenie" pinów. Ja upatruję tutaj raczej niekompatybilny soft zmieniarka / radio. Nie bez przyczyny są dwie wersje xCarLinka i dwie różne wersje DMC. To sugeruje, że stare wersje zmieniarek nie są kompatybilne z nowymi. Możliwe, że są jakieś kompatybilne - ale mnie nic na ten temat nie wiadomo. PS niestety nie mam rozpiski wtyczek. Edytowane 19 Stycznia 2009 przez Myjk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #24 Napisano 19 Stycznia 2009 gadałem z kolega on dał mi ten kabel i mówił ze on piny uładał i tam jest cos z masa nietak mówił zebym zrobił to od nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myjk Zgłoś #25 Napisano 19 Stycznia 2009 Na swoim radiu masz rozpis pinów. Kwestia wyczajenia GND w zmieniarce. Zazwyczaj jest to czarny przewód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zip Zgłoś #26 Napisano 5 Kwietnia 2009 Teraz ciekawostka - mam pozytywne wrażenia po założeniu do radia Passata takiej zmieniarki .... http://www.zip1.home.pl/test - to wersja z lepszą jakościa dzwieku ale dłużej se film ładuje oraz odwrotność http://www.zip1.home.pl/test1 Jak strona załaduje się - zobacz , że na górze jest napis FILM - wejdx na podstrone i obejrzyj to coś i posłuchaj dźwięku oczywiscie trzeba miec wtyczki quck time zainstalowane jesli to PC - np http://www.programs.pl/program,185.html w razie czego kontakt ze mną: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #27 Napisano 10 Kwietnia 2009 Proszę o informację jakie wymiary ma oryginalna zmieniarka do B6. Ewentualnie może ktoś wie, czy w tą kieszeń w schowku pod zmieniarkę można upchać normalne radio 1DIN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miki2000 Zgłoś #28 Napisano 16 Grudnia 2013 Czas montarzu ok 2h (u mnie 3h+ 2h), moim zdaniem dość proste nie wymaga kodowania. Potrzebne części: 1) zmieniarka fabryczna VW 6 CD 2)1T0 051 592 A - zestaw kabli CD - (cena ASO ok 200 zł) 3)3C1857285E9B9 - schowek w którym mieści się zmieniarka - (cena ASO ok 122 zł) - niezbędne aby umieścić zmieniarkę w schowku - nie można jej włożyć w fabryczny schowek na książkę 4)3C1 858 635 - element hamujący - (cena ASO ok. 48 zł) - opcjonalne powoduje ze zmieniarka nie wypada tylko łagodnie się wysuwa po naciśnięciu pociągnięciu za uchwyt 5) nakrętka do przykręcenia masy do tyłu radia 6) Taśma izolacyjna AKUMULATOR 1) !!! Odłączamy minus od akumulatora !!! RADIO 1) demontujemy radio - podważamy ramkę (jest na zatrzaskach) 2) odczepimy z ramki lampkę od AirBAG (nie wyciągamy wtyczki !!!) 3) wymontowujemy radio odkręcając 4 śrubki, 4) wyciągamy wtyczkę z tyłu ciągnąc za dźwigienkę, 5) podłączamy niebieską wtyczkę od kabla CD 6) masę przykręcamy nakrętka do tyłu obudowy radia 7) kabel od CD oraz niebiesko-biały od podświetlenia CD przeciągniemy za chwilę do wnętrza skrytki SKRYTKA - demontaż 1) Demontaż (opisywany wcześniej w wielu postach) - odkręcamy 2 śrubki u góry i 3 na dole skrytki 2) zdejmujemy z prawej strony zaślepkę od bezpieczników (widoczna po otwarciu drzwi) 3) wypychamy mały trójkącik obok wyłącznika airbag na siedzeniu pasażera 4) luzujemy skrytkę i śrubokrętem ją odhaczamy (wejście na śrubokręt po środku na dole obok śrubki) 5) odhaczamy przewód gumowy od nawiewu do skrytki, 6) odpinamy przewody od lampek i Airbaga 7) wyciągamy mocowania przewodów (ja pomogłem sobie śrubokręcikiem małym, ale podobno można wyrwać 8) wyjmujemy skrytkę ZMIENIARKA - montaż 1) wysuwamy trzpienie z zawiasów fabrycznej półki na książkę (u mnie nie mogłem wyjąć lewego i nieźle się namęczyłem) 2) wkładamy nową półkę ze zmieniarką i wsuwamy trzpienie 3) demontujemy przełącznik airbag 4) zakładamy hamulec zmieniarkowy (teraz zmieniarka łagodnie opada ze skrytki) 5) ponownie zakładamy przełącznik airbag 6) przeciągamy kabel CD od nawigacji oraz od podświetlenia zmieniarki ZMIENIARKA - podświetlenie 7) demontujemy lampkę od podświetlenia skrytki 8) rozbieramy lampkę od podświetlenia skrytki (podważając blaszkę) 9) po stronie "+ " lampki są miejsca na wciśnięcie przewodu - (dzięki temu nie musimy lutować ani nacinać oryginalnej instalacji) - wciskamy tam przewód szary od podświetlenia zmieniarki UWAGA ! W fabrycznym opisie jest, aby podłączyć podświetlenie pod gniazdo zapalniczki, ja jednak wolałem to zrobić pod lampkę schowka, żeby podświetlenie działało tylko wtedy gdy jest otwarty schowek, a nie zawsze podczas jazdy (taka mała oszczędność energii ). 10) Owijamy przewód do gniazda oryginalnej wtyczki taśmą izolacyjną (zapobiegnie to jego przypadkowemu wyrwaniu 11) składamy lampkę podświetlenia skrytki SKŁADANIE - skrytka 1) Podłączamy przewody CD do zmieniarki, podświetlenie skrytki, airbag oraz podświetlenie nóg. 2) Wpinamy ponownie mocowania kabli 3) Zakładamy przewód gumowy od nawiewu do skrytki 4) Wkładamy skrytkę (powinna zaskoczyć) !!! Uwaga: po prawej stronie skrytki jest taki długi bolec (obok przełącznika airbag) trzeba sprawdzić czy jest dobrze założony bo inaczej byśmy musieli wykręcać śrubki ponownie) !!! 5) zakładamy mały trójkącik z prawej strony obok airbag przełącznika 6) przykręcamy 5 śrub od skrytki 7) zamykamy zaślepkę od bezpieczników SKŁADANIE - radio 1) Podłączamy wtyczkę z dołożonym kablem do nawigacji 2) Układamy kable i wsuwamy nawigację 3) Dokręcamy 6 śrub mocujących nawigację 4) Zakładamy lampkę Airbag do ramki 5) Wciskamy ramkę AKUMULATOR 1) Podłączamy minus od akumulatora Oczywiście opcjonalnie możemy przewody okręcić taśmą i zwinąć wg. fantazji . Możemy cieszyć się zmieniarką w naszym aucie sterowaną przez nawigację. Po pierwszym odpaleniu autka zapaliła mi się kontrolka od układu wspomagania oraz chyba ABS, ale po przejechaniu 500 m i ponownym odpaleniu silnika problem się nie pojawił. Pozdrawiam PS jestem nowym użytkownikiem i nie mogłem dać tego posta w odpowiednie miejsce, niech admin przeniesie jak może PS2 Kolejne planowane modyfikacje to 1) Bluetooth, 2) kamera cofania, 3) automatyczna klapa, 4) kamera cofania, 5) światła dzienne modulite. 6) Uchwyt na bilet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach