Skocz do zawartości

miki2000

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miki2000

  • Urodziny 01.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Wielkie dzięki pomogło !!! A tyle się z tym męczyłem
  2. Wg serwisu olej taki sam czyli Castrol w obydwu przypadkach ... a może ze starości się coś zapchało
  3. A ja mam pewien problem, po spolszczeniu głos jest po Po polsku, ale bardzo cichy. Nie da się go w żaden sposób pogłośnić (wyszukałem odpowiednią funkcję). Navi to oczywiście MFD2 DVD. Też macie taki problem ? Da się coś z tym zrobić ? Powrót do wersji angielskiej rozwiąże problem ?
  4. Czas montarzu ok 2h (u mnie 3h+ 2h), moim zdaniem dość proste nie wymaga kodowania. Potrzebne części: 1) zmieniarka fabryczna VW 6 CD 2)1T0 051 592 A - zestaw kabli CD - (cena ASO ok 200 zł) 3)3C1857285E9B9 - schowek w którym mieści się zmieniarka - (cena ASO ok 122 zł) - niezbędne aby umieścić zmieniarkę w schowku - nie można jej włożyć w fabryczny schowek na książkę 4)3C1 858 635 - element hamujący - (cena ASO ok. 48 zł) - opcjonalne powoduje ze zmieniarka nie wypada tylko łagodnie się wysuwa po naciśnięciu pociągnięciu za uchwyt 5) nakrętka do przykręcenia masy do tyłu radia 6) Taśma izolacyjna AKUMULATOR 1) !!! Odłączamy minus od akumulatora !!! RADIO 1) demontujemy radio - podważamy ramkę (jest na zatrzaskach) 2) odczepimy z ramki lampkę od AirBAG (nie wyciągamy wtyczki !!!) 3) wymontowujemy radio odkręcając 4 śrubki, 4) wyciągamy wtyczkę z tyłu ciągnąc za dźwigienkę, 5) podłączamy niebieską wtyczkę od kabla CD 6) masę przykręcamy nakrętka do tyłu obudowy radia 7) kabel od CD oraz niebiesko-biały od podświetlenia CD przeciągniemy za chwilę do wnętrza skrytki SKRYTKA - demontaż 1) Demontaż (opisywany wcześniej w wielu postach) - odkręcamy 2 śrubki u góry i 3 na dole skrytki 2) zdejmujemy z prawej strony zaślepkę od bezpieczników (widoczna po otwarciu drzwi) 3) wypychamy mały trójkącik obok wyłącznika airbag na siedzeniu pasażera 4) luzujemy skrytkę i śrubokrętem ją odhaczamy (wejście na śrubokręt po środku na dole obok śrubki) 5) odhaczamy przewód gumowy od nawiewu do skrytki, 6) odpinamy przewody od lampek i Airbaga 7) wyciągamy mocowania przewodów (ja pomogłem sobie śrubokręcikiem małym, ale podobno można wyrwać 8) wyjmujemy skrytkę ZMIENIARKA - montaż 1) wysuwamy trzpienie z zawiasów fabrycznej półki na książkę (u mnie nie mogłem wyjąć lewego i nieźle się namęczyłem) 2) wkładamy nową półkę ze zmieniarką i wsuwamy trzpienie 3) demontujemy przełącznik airbag 4) zakładamy hamulec zmieniarkowy (teraz zmieniarka łagodnie opada ze skrytki) 5) ponownie zakładamy przełącznik airbag 6) przeciągamy kabel CD od nawigacji oraz od podświetlenia zmieniarki ZMIENIARKA - podświetlenie 7) demontujemy lampkę od podświetlenia skrytki 8) rozbieramy lampkę od podświetlenia skrytki (podważając blaszkę) 9) po stronie "+ " lampki są miejsca na wciśnięcie przewodu - (dzięki temu nie musimy lutować ani nacinać oryginalnej instalacji) - wciskamy tam przewód szary od podświetlenia zmieniarki UWAGA ! W fabrycznym opisie jest, aby podłączyć podświetlenie pod gniazdo zapalniczki, ja jednak wolałem to zrobić pod lampkę schowka, żeby podświetlenie działało tylko wtedy gdy jest otwarty schowek, a nie zawsze podczas jazdy (taka mała oszczędność energii ). 10) Owijamy przewód do gniazda oryginalnej wtyczki taśmą izolacyjną (zapobiegnie to jego przypadkowemu wyrwaniu 11) składamy lampkę podświetlenia skrytki SKŁADANIE - skrytka 1) Podłączamy przewody CD do zmieniarki, podświetlenie skrytki, airbag oraz podświetlenie nóg. 2) Wpinamy ponownie mocowania kabli 3) Zakładamy przewód gumowy od nawiewu do skrytki 4) Wkładamy skrytkę (powinna zaskoczyć) !!! Uwaga: po prawej stronie skrytki jest taki długi bolec (obok przełącznika airbag) trzeba sprawdzić czy jest dobrze założony bo inaczej byśmy musieli wykręcać śrubki ponownie) !!! 5) zakładamy mały trójkącik z prawej strony obok airbag przełącznika 6) przykręcamy 5 śrub od skrytki 7) zamykamy zaślepkę od bezpieczników SKŁADANIE - radio 1) Podłączamy wtyczkę z dołożonym kablem do nawigacji 2) Układamy kable i wsuwamy nawigację 3) Dokręcamy 6 śrub mocujących nawigację 4) Zakładamy lampkę Airbag do ramki 5) Wciskamy ramkę AKUMULATOR 1) Podłączamy minus od akumulatora Oczywiście opcjonalnie możemy przewody okręcić taśmą i zwinąć wg. fantazji . Możemy cieszyć się zmieniarką w naszym aucie sterowaną przez nawigację. Po pierwszym odpaleniu autka zapaliła mi się kontrolka od układu wspomagania oraz chyba ABS, ale po przejechaniu 500 m i ponownym odpaleniu silnika problem się nie pojawił. Pozdrawiam PS jestem nowym użytkownikiem i nie mogłem dać tego posta w odpowiednie miejsce, niech admin przeniesie jak może PS2 Kolejne planowane modyfikacje to 1) Bluetooth, 2) kamera cofania, 3) automatyczna klapa, 4) kamera cofania, 5) światła dzienne modulite. 6) Uchwyt na bilet
  5. Nie wiem czy ma to związek, ale dolewałem oleju do czasu kiedy poprosiłem żeby w ASO wlali mi olej z litrowych butelek, a nie z beczki. Teoretycznie nie powinno mieć znaczenia, a jednak oleju przestało ubywać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności