harry_poznan Zgłoś #41 Napisano 4 Kwietnia 2014 A to nie jest wiatraczek w panelu klimatronika (nie wiem czy on chodzi stale czy tylko na włączonym nawiewie), który zasysa powietrze z kabiny na czujnik temperatury? Sprawdź czy nie jest zasyfiony i w razie czego przedmuchaj go powietrzem, lub oczyść odkurzaczem, ale uważaj żeby przepływ powietrza nie był zbyt mocny bo go uszkodzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #42 Napisano 4 Kwietnia 2014 Czyli musze odkręcić te 4 śrubki od panelu i go wyciągnąć tak??? PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #43 Napisano 5 Września 2014 (edytowane) Mam podobny problem, wentylacja działa bardzo sprawnie, wszystko się przełącza, ogrzewa i chłodzi... Tylko przy jeździe powietrze z zewnątrz jest pompowane przez wentylację mimo, że jest ustawiona np na 0... Jest pompowane przez każdy otwór w wentylacji... Gdzie może być "przeciek"? Może coś się zwarło i jakaś zapadka wpuszcza dodatkowe powietrze. Proszę o pomoc Edytowane 6 Września 2014 przez rofesja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #44 Napisano 7 Września 2014 Mam podobny problem, wentylacja działa bardzo sprawnie, wszystko się przełącza, ogrzewa i chłodzi... Tylko przy jeździe powietrze z zewnątrz jest pompowane przez wentylację mimo, że jest ustawiona np na 0... Jest pompowane przez każdy otwór w wentylacji... Gdzie może być "przeciek"? Może coś się zwarło i jakaś zapadka wpuszcza dodatkowe powietrze. Proszę o pomoc Ma ktoś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #45 Napisano 7 Września 2014 Mam podobnie, tylko u mnie nie jest pompowane tylko podczas jazdy jest przepływ pomimo zerowego nadmuchu, jak nie potrzebuje bo leci zimne powietrze to włączam obieg wewnętrzny. Raz miałem taką sytuację, która by mnie do tego zmusiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 7 Września 2014 Ma ktoś pomysł? Skoro masz wiatrak na ZERO, to powietrze przez filtr - w czasie jazdy - i tak będzie wtłaczane do środka :fajny Chyba że włączysz obieg zamknięty, wtedy klapka przy filtrze powietrza się zamknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #47 Napisano 8 Września 2014 Skoro masz wiatrak na ZERO, to powietrze przez filtr - w czasie jazdy - i tak będzie wtłaczane do środka :fajny Chyba że włączysz obieg zamknięty, wtedy klapka przy filtrze powietrza się zamknie. Czyli mam rozumieć, że normą jest, że wieje niemiłosiernie przy większych prędkościach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #48 Napisano 8 Września 2014 A jak ma nie wiać, skoro powietrze przez filtr wpada do środka? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #49 Napisano 8 Września 2014 Hmm... Jechałem Passatem po lifcie, climatronikiem, tam to zupełnie inaczej rozwiązano? Ponieważ tam nie wbija powietrza mimowolnie do wnętrza auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #50 Napisano 8 Września 2014 To sprawdź, czy po wyłączeniu panela, w tamtym passacie klapka jest otwarta czy zamknieta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu280 Zgłoś #51 Napisano 4 Maja 2017 Kurcze, a u mnie zimą, przy 160km/h przy ogrzewaniu wieje po nogach i kierowcy i pasażera, palce marzną a ogrzewanie jest włączone.. Jak odczytać kody błędów? Kiedyś po odpaleniu climatronika wyświetlacz mrugał kilka razy wszystkim czym sie da, co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #52 Napisano 4 Maja 2017 Zrób diagnostykę Climatronica, pojawią się błędy i wtedy będziesz wiedział gdzie dążyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #53 Napisano 4 Maja 2017 Kody błędów można odczytać poprzez jednoczesne naciśnięcie na klimatroniku przycisków ECON i obieg wewnętrzny na włączonym zapłonie kody błędów przewijamy przyciskiem czerwonym kwadracikiem do podnoszenia temp. A kasujemy przytrzymując przycisk ECON dotąd aż pojawia się 3 czwórki (444) potem jedno kliknięcie ECON i wraca klimatronik do normy i normalnej pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu280 Zgłoś #54 Napisano 5 Maja 2017 (edytowane) Oo! Super, zaraz się za to zabiorę! --- edit: Samodiagnoza pokazala 2 bledy (313 i 000) Jest to czujnik temperatury swiezego powietrza? Wymiana latwa? Jakis numer czesci znacie? Edytowane 5 Maja 2017 przez krychu280 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszpiast Zgłoś #55 Napisano 5 Maja 2017 Wpisz sobie w google etka online tam wszystko znajdziesz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu280 Zgłoś #56 Napisano 9 Maja 2017 Myślicie że ten czujnik wyeliminuje mi ten problem? Wiem wiem, wymienie to się dowiem, ale pasek stoi na sprzedaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach