polan23 Zgłoś #1 Napisano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Passat B5 1.9 tdi afn wtryski 216 turbo od AWX. Od pewnego czasu mocniej kopci i jest slabszy. BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265528.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265529.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265530.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265531.html STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_265524.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265523.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265522.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265521.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265520.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_265527.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_265526.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_265525.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265519.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_265518.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_265517.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265516.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265515.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265514.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265513.html Rzuci ktoś okiem? Edytowane 8 Czerwca 2016 przez polan23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 8 Czerwca 2016 Po logach nic niepokojącego nie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #3 Napisano 8 Czerwca 2016 ja wkleje swoje awx fmic i po zmianie turbo na awx/arl mniej mocy http://vaglog.pl/log_265682.html powie mi ktos czy to na 100% turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #4 Napisano 8 Czerwca 2016 Wydaje mi sie to nie przeplywka, moc zgubił po wymianie turbiny, tzn po przerobieniu jej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #5 Napisano 8 Czerwca 2016 Co jeszcze potrzeba to zrobię jutro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polan23 Zgłoś #6 Napisano 9 Czerwca 2016 Po logach nic niepokojącego nie widać A co może być przyczyną kopcenia na czarno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #7 Napisano 9 Czerwca 2016 Każdy diesel jak mu dasz w palnik zakopci na czarno. Czarny dym jest ok. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #8 Napisano 9 Czerwca 2016 statyczne http://vaglog.pl/log_265813.html 007 http://vaglog.pl/log_265809.html 023 http://vaglog.pl/log_265810.html 018 http://vaglog.pl/log_265811.html 013 http://vaglog.pl/log_265812.html 001 DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_265814.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265815.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265816.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265817.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_265818.html egr nie robilem bo nie mam, jesli ktorys przegapilem albo zle zrobilem prosze tylko powiedzcie to zaraz zrobie, a teraz do meritum co moze byc brakiem mocy u mnie ? hamownia pokazala tylko 172konie i 340nm a auto ma fmic wydech przelotowy turbo awx/arl (wydaje mi sie ze to przyczyna) na standardowej turbinie 2 lata temu z tymi samymi gratami tylko na ori turbinei bylo 176/370 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #9 Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) nie znam sie na turbo, ale nie masz gdzies nieszczelności, patrzac na gr11 czyli turbine to wartosć zadaną osiąga dopiero przy 3,5tyś a powinno być juz przy 1800-1900, chyba że gruszka dziurawa, albo brak podcisnienia, to wogóle nie pompuje trzeba było dodać jeszcze gr 03 wtedy by było widc jak przepływka sie zachowuje Edytowane 9 Czerwca 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #10 Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Wiem ze gruszki od turbo nie da sie juz skrócić bo jest na maksa skręcona a gr 03 zrobię jutro no i zapomniałem jeszcze o 011 na postoju dobra cytat compsportu "Poprawne dzialanie przeplywomierza mozna sprawdzic na kanale 8 porownujac wartosc na polu 4tym z polem 3cim. jezeli wartosc 4 jest wieksza lub rowna 3 to znaczy ze przeplywomierz nie ogranicza osiagow samochodu." u mnie z tego co sprawdzilem jest ok Edytowane 9 Czerwca 2016 przez Maciek91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #11 Napisano 9 Czerwca 2016 ja nie mówie o skracaniu gruszki bo to w tym wypadku nie wiele pomoze bo ona nie wstaje troche późno tylko duzo duzo za późno, sprawdzałes podcisnienia/, szczelnośc gruszki, membrana cała(test strzykawką najlepiej) , , może przy mechanikowaniu przy przekladce turbo pomieszałes węzyki od n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #12 Napisano 9 Czerwca 2016 akurat to wykluczam, wydaje mi sie ze regeneracja została skopana, turbo nie pompuje wiecej niz 1.5, ale wolałem sie upewnic tutaj zanim wydam kase, no i to wstawanie tez tragedia, podcisnienia sa, bo sprawdzalem vacuometrem(czy jak to sie tam nazywa) a gruszka była zakladana nowa do tej regeneracji wiec tego nie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #13 Napisano 10 Czerwca 2016 Mariusz masz spóźniony kąt wtrysku i jakąś minimalną nieszczelność w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polan23 Zgłoś #14 Napisano 11 Czerwca 2016 Mariusz masz spóźniony kąt wtrysku i jakąś minimalną nieszczelność w dolocie. Dzięki Darek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach