Skocz do zawartości
polan23

Prosba o analize logow

Rekomendowane odpowiedzi

Passat B5 1.9 tdi afn wtryski 216 turbo od AWX. Od pewnego czasu mocniej kopci i jest slabszy.

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265528.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265529.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265530.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265531.html

 

STATYCZNE:

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_265524.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265523.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265522.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265521.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265520.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_265527.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_265526.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_265525.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265519.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_265518.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_265517.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265516.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_265515.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265514.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_265513.html

 

Rzuci ktoś okiem?

Edytowane przez polan23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po logach nic niepokojącego nie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie to nie przeplywka, moc zgubił po wymianie turbiny, tzn po przerobieniu jej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jeszcze potrzeba to zrobię jutro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po logach nic niepokojącego nie widać

 

A co może być przyczyną kopcenia na czarno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy diesel jak mu dasz w palnik zakopci na czarno. Czarny dym jest ok.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

statyczne

http://vaglog.pl/log_265813.html 007

http://vaglog.pl/log_265809.html 023

http://vaglog.pl/log_265810.html 018

http://vaglog.pl/log_265811.html 013

http://vaglog.pl/log_265812.html 001

 

DYNAMICZNE:

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_265814.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_265815.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_265816.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_265817.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_265818.html

 

egr nie robilem bo nie mam, jesli ktorys przegapilem albo zle zrobilem prosze tylko powiedzcie to zaraz zrobie, a teraz do meritum co moze byc brakiem mocy u mnie ? hamownia pokazala tylko 172konie i 340nm a auto ma fmic wydech przelotowy turbo awx/arl (wydaje mi sie ze to przyczyna) na standardowej turbinie 2 lata temu z tymi samymi gratami tylko na ori turbinei bylo 176/370

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie na turbo, ale nie masz gdzies nieszczelności, patrzac na gr11 czyli turbine to wartosć zadaną osiąga dopiero przy 3,5tyś a powinno być juz przy 1800-1900,

chyba że gruszka dziurawa, albo brak podcisnienia, to wogóle nie pompuje

trzeba było dodać jeszcze gr 03 wtedy by było widc jak przepływka sie zachowuje

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze gruszki od turbo nie da sie juz skrócić bo jest na maksa skręcona a gr 03 zrobię jutro no i zapomniałem jeszcze o 011 na postoju

 

dobra cytat compsportu "Poprawne dzialanie przeplywomierza mozna sprawdzic na kanale 8 porownujac wartosc na polu 4tym z polem 3cim. jezeli wartosc 4 jest wieksza lub rowna 3 to znaczy ze przeplywomierz nie ogranicza osiagow samochodu." u mnie z tego co sprawdzilem jest ok

Edytowane przez Maciek91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówie o skracaniu gruszki bo to w tym wypadku nie wiele pomoze bo ona nie wstaje troche późno tylko duzo duzo za późno, sprawdzałes podcisnienia/, szczelnośc gruszki, membrana cała(test strzykawką najlepiej) , , może przy mechanikowaniu przy przekladce turbo pomieszałes węzyki od n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat to wykluczam, wydaje mi sie ze regeneracja została skopana, turbo nie pompuje wiecej niz 1.5, ale wolałem sie upewnic tutaj zanim wydam kase, no i to wstawanie tez tragedia, podcisnienia sa, bo sprawdzalem vacuometrem(czy jak to sie tam nazywa) a gruszka była zakladana nowa do tej regeneracji wiec tego nie sprawdzałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz masz spóźniony kąt wtrysku i jakąś minimalną nieszczelność w dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mariusz masz spóźniony kąt wtrysku i jakąś minimalną nieszczelność w dolocie.

 

Dzięki Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności