kosa Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2016 Witam Proszę o zinterpretowanie logow z tego co się sam domyśliłem mam zbyt małe ciśnienie doładowania niestety jestem zielony a to moje pierwsze logi dynamiczne nie zbyt wiem co do czego http://vaglog.pl/log_261563.html*003 http://vaglog.pl/log_261564.html*004 http://vaglog.pl/log_261565.html*008 http://vaglog.pl/log_261566.html*010 http://vaglog.pl/log_261567.html*011 PS. Mam pewne obawy o pompę vacum czy może ona być winna takim wynikom ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2016 Geometria turbo "faluje" najpierw przeładowanie potem niedoładowanie, auto po chipie, wpada w awaryjny? co się dzieje z autem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2016 Awx 130 KM na chipie nie łapie trybu awaryjnego ale słabo się zbiera Kiedyś dostał kopa na 1800 obr i ciągnął równo do końca teraz czuć doładowanie w okolicy 2000 obr i przy 2500 obr kolejny strzał jest to bardzo odczuwalne dodam że powyżej 2500 obr wydaje mi się ze idzie lepiej jak na niższych obrotach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2016 Sprawdź zawór N75 spróbuj przeczyścić, możesz też podmienić z N18, kierownice turbo były już kiedyś czyszczone? do kompletu zrób jeszcze logi statyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2016 Turbo było regenerowane niecały rok temu zrobiłem na nim 15 k km Pompa vacum raczej nie jest do końca sprawna króciec miał luz pokleilem go ale nie pomogło mam twarde hamulce i obawiam się ze turbo nie działa prawidłowo przez ów pompę chyba ze się mylę to mnie poprawcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2016 Tak niesprawna pompa vacum może powodować spadek mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2016 Logi wrzucę jutro vacuometr juz tez zamówiłem wole się upewnić czy napewno nie domaga pompa a co do N75 mogę podmienić z AVF ? Silniki niby te same ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2016 Logi wrzucę jutro vacuometr juz tez zamówiłem wole się upewnić czy napewno nie domaga pompa a co do N75 mogę podmienić z AVF ?Silniki niby te same ... Możesz podmienić z AVF, AVB, a nawet jak chcesz to możesz podmienić z N18, steruje on EGR-em. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2016 Oto logi statyczne: 000-001-003 http://vaglog.pl/log_261794.html 004-007-013 http://vaglog.pl/log_261795.html 018-023-013 http://vaglog.pl/log_261796.html i BS: 000- http://vaglog.pl/log_261792.html 003- http://vaglog.pl/log_261793.html 011- http://vaglog.pl/log_261791.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #10 Napisano 9 Maja 2016 EGR stoi w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #11 Napisano 9 Maja 2016 Czyli jak rozumie do czyszczenia/wymiany z moich wniosków wynika ze n18 jest dobry ale na wszelki wypadek podmienie od kolegi na chwile tylko pytanie czy ten egr aż tak zamula samochód ? I czy on powoduje takie rozbieżności w doładowaniu ? - - - - - aktualizacja - - - - - Zapomniałem jeszcze zapytać początek wtrysku nie mam przypadkiem źle ustawiony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #12 Napisano 9 Maja 2016 Zapewne chodzi ci o kąt synchronizacji - jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #13 Napisano 9 Maja 2016 Wyrzuca mi ciągle błąd 19561 open or short to ground Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #14 Napisano 9 Maja 2016 19561 - zawór N239 przełączania klapy kolektora ssącego - przerwa lub zwarcie z masą (lub z "plusem") - przerwa w ciągłości przewodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2016 Wszystko się zgadza ale sprawdzałem prąd na kostce ma 10 -13 V Zaworek jak podłączyłem na ostro zareagował a pod kostka nie działa Podmienilem od kolegi to samo - - - - - aktualizacja - - - - - Czyli szukać po kablach czy robi zwarcie ? Kolega mechanik mówił coś o podcisnieniu ze jak jest za niskie to zaworek może zglupiec ... Co radzicie zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passek98 Zgłoś #16 Napisano 30 Maja 2016 Witam. Czy ktoś może rzucić okiem na moje logi . Zrobiłem je ponieważ auto straciło na mocy. http://vaglog.pl/log_264492.html http://vaglog.pl/log_264490.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #17 Napisano 30 Maja 2016 Zrób komplet logów, przepływka raczej do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passek98 Zgłoś #18 Napisano 30 Maja 2016 Kpl. tzn jakich bloków . Nie bardzo wiem jakie sa jeszcze potrzebne. Pierwszy raz to robie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #19 Napisano 31 Maja 2016 Kpl. tzn jakich bloków . Nie bardzo wiem jakie sa jeszcze potrzebne. Pierwszy raz to robie. Tutaj masz instrukcję http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoris Zgłoś #20 Napisano 20 Września 2016 Witam czy znalazł by się ktoś i przejrzał moje logi z grupy 011, czy ciśnienie zadane a rzeczywiste nie odbiegają za bardzo od siebie? Z góry dzięki za pomoc. http://vaglog.pl/log_278915.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach