Skocz do zawartości
zlkwow

[AFN] sporadyczny blad 00575

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie panowie, nie dzieje sie to zawsze ale sie dzieje. Odcina doladowanie

w okolicach 3k obrotow. Przesylam komplet logow anoz ktos cos jeszcze ciekawego

wynajdzie. Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

 

DYNAMICZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259552.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259565.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259564.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259563.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259562.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259561.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259560.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259559.html

 

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259553.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259554.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259555.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259556.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259557.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_259558.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259551.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259550.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259549.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przycinają ci się łopatki zmiennej geometrii w turbosprężarce. Spróbuj go przegonić dość ostro parę razy tak do 4000 obr/min (1 2 3 bieg). Oraz jadząc na co dzień jak silnik osiągnie 90C to zmieniać biegi 3000-3500 obr/min. Dynamiczna jazda powinna trochę usunąć sadzy z turbo. W przeciwnym razie za jakiś czas będzie coraz gorzej i turbo na stół i do czyszczenia.

Co do przepływomierza to lekko zaniża dawkę paliwa, można by go spróbować wyczyścić (jeżeli nie było to robione).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie i przepławka była już czyszczona i turbina również niecałe 40tys km temu. Na codzień raczej jeżdżę dynamicznie w górnych zakresach obrotów. Tras zbyt wiele nie ma ale tak jak mówię każda dluzsza przejażdżka jest traktowana jako "rozruszanie łopatek". N75 jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób log 011 BS do N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259973.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ostatnio mialem okazje troche pojezdzic autem i go przegonic, faktycznie problem ustal. Zrobione ok 200km dosc

ostro i ani razu turbina nie skapitulowala, wiec moze waktycznie cos sie w niej nazbieralo. Teraz postaram sie wyczyscic

przeplywke i zrobic raz jeszcze logi. Was prosze jedynie o rzucenie okiem na kwestie tego n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie w aktual map się nie zmienia ale raczej sprawny skoro twój problem ustal

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności