zlkwow Zgłoś #1 Napisano 22 Kwietnia 2016 Jak w temacie panowie, nie dzieje sie to zawsze ale sie dzieje. Odcina doladowanie w okolicach 3k obrotow. Przesylam komplet logow anoz ktos cos jeszcze ciekawego wynajdzie. Z gory serdecznie dziekuje za pomoc. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259552.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259565.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259564.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259563.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259562.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259561.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259560.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259559.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259553.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259554.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259555.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259556.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259557.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_259558.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259551.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259550.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259549.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2016 Przycinają ci się łopatki zmiennej geometrii w turbosprężarce. Spróbuj go przegonić dość ostro parę razy tak do 4000 obr/min (1 2 3 bieg). Oraz jadząc na co dzień jak silnik osiągnie 90C to zmieniać biegi 3000-3500 obr/min. Dynamiczna jazda powinna trochę usunąć sadzy z turbo. W przeciwnym razie za jakiś czas będzie coraz gorzej i turbo na stół i do czyszczenia. Co do przepływomierza to lekko zaniża dawkę paliwa, można by go spróbować wyczyścić (jeżeli nie było to robione). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2016 Właśnie i przepławka była już czyszczona i turbina również niecałe 40tys km temu. Na codzień raczej jeżdżę dynamicznie w górnych zakresach obrotów. Tras zbyt wiele nie ma ale tak jak mówię każda dluzsza przejażdżka jest traktowana jako "rozruszanie łopatek". N75 jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #4 Napisano 23 Kwietnia 2016 Zrób log 011 BS do N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2016 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259973.html - - - - - aktualizacja - - - - - Ostatnio mialem okazje troche pojezdzic autem i go przegonic, faktycznie problem ustal. Zrobione ok 200km dosc ostro i ani razu turbina nie skapitulowala, wiec moze waktycznie cos sie w niej nazbieralo. Teraz postaram sie wyczyscic przeplywke i zrobic raz jeszcze logi. Was prosze jedynie o rzucenie okiem na kwestie tego n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #6 Napisano 26 Kwietnia 2016 Ciśnienie w aktual map się nie zmienia ale raczej sprawny skoro twój problem ustal Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach