unik88 Zgłoś #1 Napisano 16 Kwietnia 2016 Witam proszę o analizę logów auto nie ma mocy http://vaglog.pl/log_258740.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 17 Kwietnia 2016 Zrób reszte logów. Patrząc po wskazaniach z grupy 003, to przepływomierz tnie dawkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #3 Napisano 17 Kwietnia 2016 Przepływka juz podmieniona duzej różnicy nie ma.Jakie logi jeszcze zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M3L3R Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Przeplywka ok, moze troche zaniza, to wszystko. Problem lezy w sterowaniu turbo, jak widac "wstaje" za pozno. Przy 3tys obrotow masz dopiero 1.95bara. Mozesz zrobic jeszcze blok 8 od dawki paliwa, ale jak nie masz powietrz z turbo to nie bedzie sie zbierac. Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez M3L3R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M3L3R Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2016 Gdzie napisalem, ze musi ja wyczyscic? Ja bym sie czepial turbiny, a Ty chcesz sie czepiac przeplywki, ktora kolega juz podmienil i jest to samo. Trzymaj sie tematu. Turbo bedzie dobrze zaciagalo to i przeplywka dobrze pokaze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #6 Napisano 18 Kwietnia 2016 Postaram sie jutro zrobić resztę logów.Brak czasu dzięki za zainteresowanie się tematem A co do przepływki nie jestem pewien czy jeszt w 100 % sprawna jutro się okażę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2016 Gdzie ja napisałem że Ty napisałeś że musi czyścić przepływomierz ? Zależy na jaki podmienił ...a widać że dynamika gazów jest zaburzona, więc najlepiej zrobić komplet logów, wtedy będzie można wnioskować. Jeszcze raz napiszę że po logu 003 widać że MAF zaniża. Sent from my SM-G930F using Tapatalk No dobra, po logu widać, że MAF tnie dawkę, ale w logu widać też, że turbo kiepsko wstaje. Jak to jest? MAF tnie dawkę, bo turbo się np. przycina, czy turbo nie pompuje tyle ile ma zadane, bo MAF jest padnięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #8 Napisano 19 Kwietnia 2016 Witam udało się zrobić wszystkie logi Logi statyczne : http://vaglog.pl/log_259212.html http://vaglog.pl/log_259208.html http://vaglog.pl/log_259209.html Logi dynamiczne : http://vaglog.pl/log_259212.html http://vaglog.pl/log_259214.html http://vaglog.pl/log_259222.html Basic settings : http://vaglog.pl/log_259216.html http://vaglog.pl/log_259217.html http://vaglog.pl/log_259218.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #9 Napisano 20 Kwietnia 2016 Jak robiłeś BS011 to zwróciłeś uwagę jak pracuje sztanga, w jakim zakresie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #10 Napisano 20 Kwietnia 2016 Sztangi idzie w dół około cm i dodam jeszcze że przy intercolerze przy wężu są krople oleju.Nie wiem czy to znak końca życia turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #11 Napisano 20 Kwietnia 2016 Może turbo puszczać albo przez odmę wali olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #12 Napisano 21 Kwietnia 2016 Synchronizacja już przestawiona.Wypowie się ktoś wiecej na temat logów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #13 Napisano 22 Kwietnia 2016 A czy turbina ma coś wspólnego z synchronizacja?.Czytając różne posty wydaje mi się ze chyba turbo już nie domaga.Poczekam na opinię innych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unik88 Zgłoś #14 Napisano 22 Kwietnia 2016 A czy turbina ma coś wspólnego z synchronizacja?.Czytając różne posty wydaje mi się ze chyba turbo już nie domaga.Poczekam na opinię innych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #15 Napisano 22 Kwietnia 2016 Najlepiej to by było ją wyjąć i zobaczyć, bo może tylko zasyfiona jest. Ja mam tak samo co Ty, od dołu wolno wstaje a potem jest moc, tak ok 2500. I mam geometrie do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #16 Napisano 22 Kwietnia 2016 Ja bym się przepływki za bardzo nie czepiał, wydaje mi się, że problemem tutaj jest zacinająca się geometria turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach