Skocz do zawartości
unik88

Proszę o analizę logów 1.9 tdi AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób reszte logów. Patrząc po wskazaniach z grupy 003, to przepływomierz tnie dawkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka juz podmieniona duzej różnicy nie ma.Jakie logi jeszcze zrobic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka ok, moze troche zaniza, to wszystko. Problem lezy w sterowaniu turbo, jak widac "wstaje" za pozno. Przy 3tys obrotow masz dopiero 1.95bara. Mozesz zrobic jeszcze blok 8 od dawki paliwa, ale jak nie masz powietrz z turbo to nie bedzie sie zbierac.

Edytowane przez M3L3R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie napisalem, ze musi ja wyczyscic? Ja bym sie czepial turbiny, a Ty chcesz sie czepiac przeplywki, ktora kolega juz podmienil i jest to samo. Trzymaj sie tematu. Turbo bedzie dobrze zaciagalo to i przeplywka dobrze pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaram sie jutro zrobić resztę logów.Brak czasu dzięki za zainteresowanie się tematem :)

A co do przepływki nie jestem pewien czy jeszt w 100 % sprawna jutro się okażę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie ja napisałem że Ty napisałeś że musi czyścić przepływomierz ? Zależy na jaki podmienił ...a widać że dynamika gazów jest zaburzona, więc najlepiej zrobić komplet logów, wtedy będzie można wnioskować. Jeszcze raz napiszę że po logu 003 widać że MAF zaniża.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

No dobra, po logu widać, że MAF tnie dawkę, ale w logu widać też, że turbo kiepsko wstaje. Jak to jest? MAF tnie dawkę, bo turbo się np. przycina, czy turbo nie pompuje tyle ile ma zadane, bo MAF jest padnięty :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak robiłeś BS011 to zwróciłeś uwagę jak pracuje sztanga, w jakim zakresie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztangi idzie w dół około cm i dodam jeszcze że przy intercolerze przy wężu są krople oleju.Nie wiem czy to znak końca życia turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może turbo puszczać albo przez odmę wali olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja już przestawiona.Wypowie się ktoś wiecej na temat logów? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy turbina ma coś wspólnego z synchronizacja?.Czytając różne posty wydaje mi się ze chyba turbo już nie domaga.Poczekam na opinię innych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy turbina ma coś wspólnego z synchronizacja?.Czytając różne posty wydaje mi się ze chyba turbo już nie domaga.Poczekam na opinię innych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to by było ją wyjąć i zobaczyć, bo może tylko zasyfiona jest. Ja mam tak samo co Ty, od dołu wolno wstaje a potem jest moc, tak ok 2500. I mam geometrie do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się przepływki za bardzo nie czepiał, wydaje mi się, że problemem tutaj jest zacinająca się geometria turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności