Dragon Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam Proszę o pomoc w diagnozie co niedomaga. Samochód ewidentnie słabo przyspiesza, dodatkowo wyskoczył błąd 00575 - Intake Manifold Pressure. Podczas jazdy nie dymi, odpala bez problemu, brak jakichkolwiek objawów niesprawności oprócz słabego przyspieszania. Poniżej logi: statyczne Meas. Blocks 000 http://vaglog.pl/log_257035.html statyczne Meas. Blocks 001 http://vaglog.pl/log_257036.html statyczne Meas. Blocks 003 http://vaglog.pl/log_257037.html statyczne Meas. Blocks 004 http://vaglog.pl/log_257038.html statyczne basic Blocks 000 http://vaglog.pl/log_257039.html statyczne basic Blocks 003 http://vaglog.pl/log_257040.html statyczne basic Blocks 004 http://vaglog.pl/log_257041.html statyczne basic Blocks 011 http://vaglog.pl/log_257042.html dynamiczne 000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_257043.html dynamiczne 004, 008, 010 http://vaglog.pl/log_257044.html dynamiczne 011, 013 - błąd przy zapisie, w razie potrzeby poprawię pod koniec tygodnia Jutro założę nowe wężyki od N75, jeżeli nie pomoże, to będę w weekend podmieniał N75 z N18, jednak za wszelkie celne uwagi będę wdzięczny. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Dragon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2016 geometria stoi turbo do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dragon Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2016 ktoś może potwierdzić diagnozę? samochód codziennie przepalany na autostradzie w całym zakresie obrotów, dlatego trochę powątpiewam w zapieczone łopatki... Jeszcze jakieś wnioski lub sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 4 Kwietnia 2016 Sprawdź dokładnie wszystko wokół n75. Wygląda jakby nic nie sterowało łopatkami albo po prostu stoją dęba i ani drgną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2016 Zrób jeszcze raz loga dynamicznego 011, ale nie w trybie awaryjnym. Teraz nic nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dragon Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2016 Zrób jeszcze raz loga dynamicznego 011, ale nie w trybie awaryjnym. Teraz nic nie widać. Poniżej log dynamiczny 011+013 po skasowaniu błędu 00575. http://vaglog.pl/log_257630.html Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2016 Brak podciśnienia lub zaworek n75 umarł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dragon Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2016 Po podmianie zaworka n75 na n18 auto przyspiesza normalnie. Na dniach zakup zaworka i ewentualnie zamieszczę logi do sprawdzenia. Dziękuję wszystkim za celne uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2016 Tylko kup dokładnie N75 a nie np. N18 bo są inne w środku, sam się o tym przekonałem, różnią się średnicą otworu w środku w tym łebku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk B5 fl Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2016 Dopne sie Dzisiaj przy wyprzedzaniu braklo mocy z tego co wyczytalem usterek moze byc wiele dodam ze jeszcze dosc szybko nie nagrzal do 90 stopni dokladnie po przejechaniu ok 3 km Nie dawno wymienialem rozrzad 1.9 tdi avb 105 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach