Skocz do zawartości
Dragon

Passat B5 1,9 90KM AHH, brak mocy - prośba o analizę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o pomoc w diagnozie co niedomaga.

Samochód ewidentnie słabo przyspiesza, dodatkowo wyskoczył błąd 00575 - Intake Manifold Pressure.

Podczas jazdy nie dymi, odpala bez problemu, brak jakichkolwiek objawów niesprawności oprócz słabego przyspieszania.

Poniżej logi:

statyczne Meas. Blocks 000 http://vaglog.pl/log_257035.html

statyczne Meas. Blocks 001 http://vaglog.pl/log_257036.html

statyczne Meas. Blocks 003 http://vaglog.pl/log_257037.html

statyczne Meas. Blocks 004 http://vaglog.pl/log_257038.html

statyczne basic Blocks 000 http://vaglog.pl/log_257039.html

statyczne basic Blocks 003 http://vaglog.pl/log_257040.html

statyczne basic Blocks 004 http://vaglog.pl/log_257041.html

statyczne basic Blocks 011 http://vaglog.pl/log_257042.html

dynamiczne 000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_257043.html

dynamiczne 004, 008, 010 http://vaglog.pl/log_257044.html

dynamiczne 011, 013 - błąd przy zapisie, w razie potrzeby poprawię pod koniec tygodnia

 

Jutro założę nowe wężyki od N75, jeżeli nie pomoże, to będę w weekend podmieniał N75 z N18, jednak za wszelkie celne uwagi będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

Edytowane przez Dragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

geometria stoi turbo do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś może potwierdzić diagnozę?

samochód codziennie przepalany na autostradzie w całym zakresie obrotów, dlatego trochę powątpiewam w zapieczone łopatki...

Jeszcze jakieś wnioski lub sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie wszystko wokół n75. Wygląda jakby nic nie sterowało łopatkami albo po prostu stoją dęba i ani drgną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze raz loga dynamicznego 011, ale nie w trybie awaryjnym. Teraz nic nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób jeszcze raz loga dynamicznego 011, ale nie w trybie awaryjnym. Teraz nic nie widać.

 

Poniżej log dynamiczny 011+013 po skasowaniu błędu 00575.

 

http://vaglog.pl/log_257630.html

 

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak podciśnienia lub zaworek n75 umarł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po podmianie zaworka n75 na n18 auto przyspiesza normalnie.

Na dniach zakup zaworka i ewentualnie zamieszczę logi do sprawdzenia.

Dziękuję wszystkim za celne uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko kup dokładnie N75 a nie np. N18 bo są inne w środku, sam się o tym przekonałem, różnią się średnicą otworu w środku w tym łebku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopne sie

Dzisiaj przy wyprzedzaniu braklo mocy z tego co wyczytalem usterek moze byc wiele dodam ze jeszcze dosc szybko nie nagrzal do 90 stopni dokladnie po przejechaniu ok 3 km

Nie dawno wymienialem rozrzad 1.9 tdi avb 105 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności