Skocz do zawartości
radar741

3BG AWX - prośba o analizę - niska moc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w moim uznaniu auto nie jedzie tak jak 130 PS, maksymalna prędkość to około 180 km/h, koła 205/55R16, nie ma problemu z oporem hamulców itp.

 

000 - http://vaglog.pl/log_253961.html

003, 011 - http://vaglog.pl/log_253963.html

013, 023 - http://vaglog.pl/log_253960.html

 

czy w tym przypadku ujemne bipy mogą być skutkiem nie domagania pompy? Proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przepływkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć komplet logów. Wrzuć loga grupy 008.

Turbo na dole przeładowuje a na górze małe niedoładowanie. Sprawdź wężyki podciśnienia pod kątem nieszczelności.

Pompki wyglądają dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień vacupompe, sprawdź drożność filtra paliwa (dawno wymieniany, ile kilometrów na nim zrobiłeś), jakiś nieoryginalny zaworek zwrotny jest zamontowany na zasilaniu . Wygląda jakby brakowało paliwa i bipy zmieniające się na minus o tym świadczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr świeży bosch. O taką diagnozę mi chodziło, bo i tak skłaniałem się ku wymiany pompy, mam luka.

Czy spotkaliście się z sytuacją, że zamulone były kanały w głowicy?

Do smoka w zbiorniku zajrzę jeśli wymiana pompy nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście miałem przypadek jak oryginalny zaworek montowany w rocznikach do 2002r po VIN o numerze 165 201 542A był przytkany i mocno ograniczał dopływ paliwa powodując kompletny brak mocy. Auto ledwo umiało jechać na 2 biegu. Znowu kolega miał przypadek pękniętej plastikowej rurki od magistrali paliwowej w głowicy, która przytkała dopływ paliwo do pompowtryskiwaczy. Brak paliwa objawia się podczas przyśpieszania mocną zmianą BIP na minus.

 

Zaworek o którym piszę, to numer 14 na poniższym zdjęciu:

 

img..asp@mdl=261&unit=0C20DBD4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy moje BIPy też mogą świadczyć o problemach z paliwem?
Przyśpiesza normalnie? Odpala normalnie? Są jakieś problemy z autem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest słabszy jak jest zagrzany porównując do jazdy zaraz po odpaleniu. Czasami przy 1800 złapie krótką czkawkę.

Mam AVF z chipem na 160KM i bariera to 180-190km/h. Dawki paliwa oraz doładowanie trzyma bez problemu. Przepływka mierzy poprawnie. Korekty na pd w normie. BIP na postoju około 15-20.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Łukasz, żeby nie zaśmiecać tego tematu załóż swój temat i tam możemy kontynuować rozmowę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności