Skocz do zawartości
Stuntejro97

Analiza logow- 1.9 AFN notlauf,pomocy!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,odnawiam temat,przeczytalem juz chyba wiekszosc tematow na forum o wpadaniu auta w tryb awaryjny,niestety temat jest ciezki bo wszystko co zrobilem nie przynioslo zadnych skutkow :sciana,nie mam juz kompletnie pomyslow i zanim wydam 800 zl na regeneracje turbo wole jeszcze sie upewnic. Pacjent to passat b5 1.9 AFN 97 rok(mapa 136km 320nm,egr,kata out,kolektor awx itp-nie wiem czy ma to jakis wplyw wiec pisze ) auto caly czas wpada mi w tryb awaryjny 2,3,4,5 bieg caly czas to samo juz naprawde mega mnie to denerwuje, rzeczy ktore wymienilem i sprawdzilem to;

-czyszczenie turbiny

-czyszczenie zaworu n75 a nastepnie podmianka z zaworem n18

-wymiana wszystkich wezykow podcisnienia

-sprawdzenie szczelnosci dolotu-szczelny

-wymiana map sensora

-vacum nie cieknie ,akumulator cisnienia szczelny

-gruszka turbiny sprawdzana strzykawka -trzyma, po odpieciu wezyka ladnie zaciaga sztange

-przeplywka sprawna

 

 

Nic nie przynioslu skutku,auto caly czas wpada w tryb awaryjny, dodam ze jak ODEPNE wezyk od gruchy to nie wpada w tryb awaryjny! W czym rzecz? Mozliwe ze czyszczenie turbiny nie pomoglo i trzeba regenerowac? Samo turbo ma 450 tys nalotu ale wirnik nie ma luzow przod tyl,lekko na boki. Wklejam logi

Grupy: 003, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.pl/log_244021.html

Grupy: 008, 010, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.pl/log_244022.html

Grupy: 010. Typ: Statyczne http://vaglog.pl/log_244675.html

 

moze komus uda sie cos wyczytac z tych logow...niestety loga bs 11 nie moge zrobic.

Licze na wasza pomoc,moze tutaj ktos cos podpowie. Z gory wielkie dzieki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko zrobiłeś rzetelnie i dokładnie, to jedyną rzeczą jaka przychodzi mi do głowy jest krzywa muszla części gorącej. Miałem taki przypadek, że turbo miała spory przelot (dwukrotnie regenerowane, przebieg jaki mi znany, to ponad 500kkm, a na pewno był wcześniej cofany). Część gorąca byłą odkształcona i niby wszystko lekko pracowało (kierownice) do momentu skręcenia turbo w jedną całość. Podczas skręcania koras nie przylegał idealnie do muszli - delikatnie się "gibał". Podczas skręcania było można wyczuć minimalnie większy opór pracy kierownic, ale na stole wyglądało wszystko ok. Podczas jazdy jak turbo dostało temperatury kierownice się blokowały i zachowywało się turbo identycznie jak tobie. Lekiem na ten stan była wymiana części gorącej na inna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności