Skocz do zawartości

Stuntejro97

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Stuntejro97

  • Urodziny 04.04.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam,passat b5 1.9 AFN (mapa 136 km 320 nm). Przy obrotach 2600-2800 czuje delikatny spadek mocy,szczegolnie jest to odczuwalne na 2 biegu.Turbo niedawno robione w bosch service (caly srodek nowy).Dolot jest 100% szczelny.Filtr powietrza wymieniany jakies 6 tys temu,paliwa 10 tys . Bylbym wdzieczny jezeli rzucilby ktos okiem na moje logi Z gory dzieki DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_263075.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_263074.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_263073.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_263072.html
  2. Witam,odnawiam temat,przeczytalem juz chyba wiekszosc tematow na forum o wpadaniu auta w tryb awaryjny,niestety temat jest ciezki bo wszystko co zrobilem nie przynioslo zadnych skutkow :sciana,nie mam juz kompletnie pomyslow i zanim wydam 800 zl na regeneracje turbo wole jeszcze sie upewnic. Pacjent to passat b5 1.9 AFN 97 rok(mapa 136km 320nm,egr,kata out,kolektor awx itp-nie wiem czy ma to jakis wplyw wiec pisze ) auto caly czas wpada mi w tryb awaryjny 2,3,4,5 bieg caly czas to samo juz naprawde mega mnie to denerwuje, rzeczy ktore wymienilem i sprawdzilem to; -czyszczenie turbiny -czyszczenie zaworu n75 a nastepnie podmianka z zaworem n18 -wymiana wszystkich wezykow podcisnienia -sprawdzenie szczelnosci dolotu-szczelny -wymiana map sensora -vacum nie cieknie ,akumulator cisnienia szczelny -gruszka turbiny sprawdzana strzykawka -trzyma, po odpieciu wezyka ladnie zaciaga sztange -przeplywka sprawna Nic nie przynioslu skutku,auto caly czas wpada w tryb awaryjny, dodam ze jak ODEPNE wezyk od gruchy to nie wpada w tryb awaryjny! W czym rzecz? Mozliwe ze czyszczenie turbiny nie pomoglo i trzeba regenerowac? Samo turbo ma 450 tys nalotu ale wirnik nie ma luzow przod tyl,lekko na boki. Wklejam logi Grupy: 003, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.pl/log_244021.html Grupy: 008, 010, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.pl/log_244022.html Grupy: 010. Typ: Statyczne http://vaglog.pl/log_244675.html moze komus uda sie cos wyczytac z tych logow...niestety loga bs 11 nie moge zrobic. Licze na wasza pomoc,moze tutaj ktos cos podpowie. Z gory wielkie dzieki za pomoc
  3. No niestety udalo mi sie tylko zrobic jednego loga statycznego z grupy 010...Basic settings cos nie chce mi wejsc,caly czas jakis blad wywala..nie wiem o co chodzi jutro moze sie z tym uporam,na dzisiaj ten musi wystarczyc ;D STATYCZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_244675.html Dodatkowo wywalilo blad- 00575-Shareware Version .To decode all DTCs 17-10 Please Register/Activate - intermittent
  4. Witam,jestem nowym uzytkownikiem forum passata.(1.9tdi AFN wgrana mapa na 136km 320 Nm,przelot, egr out) Od kilku miesiecy nie moge uporac sie z jednym problem,wiem ze duzo jest tego typu tematow na forum ale wszystkie czytalem ,pytalem na grupach fb ale rozwiazania na moj problem nadal nie znalazlem, wymienilem wszystko co pisali i lipa nadal... dlatego tez zwracam sie z prosba o pomoc do was; Od dluzszego czasu passat wpada mi w tryb awaryjny,ale wymienilem juz chyba pol silnika a on nadal przeladowuje... -czyscilem turbawke(wirnik lekki luz na boki) -czyscilem n75 -nie pomoglo- pozniej podmienilem go z n18 i tez nie pomoglo -zmiana wszystkich wezy podcisnienia,wezy turbiny-dolot calkowicie szczelny -wymiana map sensora -wymiana czujnika temp.powietrza dolotowego -grucha trzyma, sztanga chodzi -pompa vacum-krociec 0 luzow -pompa sucha zadna z tych czynnosci nie dala rezultatow...dalej przeladowuje.Na dodatek auto np na biegu jalowym przy obrotach +4tys czasami potrafi sie trzasc bardzo... po podlaczeniu pod vaga wywala caly czas blad -519-intake manifold pressure sensor g71 28-10-short to B+-intermittent Dodatkowo wklejam wam logi dynamiczne; grupa 008,010,011- http://vaglog.pl/log_244022.html grupa 003,011- http://vaglog.pl/log_244021.html Przeplywka moze byc przyczyna?Czy moze turbo juz poprostu do regenracji sie nadaje?Mi juz sie pomysly skonczyly.. A taka jazda jest uciazliwa bo nawet wyprzedzic czasami ciezko Z gory dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności