loli Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2016 Cześć, Objaw: Falujące obroty (ok 750-1200), przy wyższych prędkościach czuć, że coś jest nie tak, ale moc chyba OK. Falowanie bardzo mocno widoczne Zrobiłem dwa zrzuty statyczne z programu VAG-COM: http://vaglog.pl/log_250777.html - tutaj obroty są OK, aż do lekkiego przygazowania (203 sekunda), potem zmienia się % egr z 4.8 na 83 i zaczyna się "falowanie" http://vaglog.pl/log_250778.html - tutaj obroty cały czas falują Dynamiczny zrzut się nie udał, bo wtyczka obd jest tam gdzie sprzęgło i się "wyjęła" . Zastanawia mnie: - wysoki MAF actual w stosunku do MAF specified - powiązanie falowania z załączającym się EGR EGR "nie ruszany" Prośba o info co dalej sprawdzić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loli Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2016 Dzisiejsza dalsza diagnoza potwierdziła uszkodzony przepływomierz. Wymiana na sprawny zlikwidowała "falowania". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach