Skocz do zawartości

loli

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O loli

  • Urodziny 29.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dzisiejsza dalsza diagnoza potwierdziła uszkodzony przepływomierz. Wymiana na sprawny zlikwidowała "falowania".
  2. Cześć, Objaw: Falujące obroty (ok 750-1200), przy wyższych prędkościach czuć, że coś jest nie tak, ale moc chyba OK. Falowanie bardzo mocno widoczne Zrobiłem dwa zrzuty statyczne z programu VAG-COM: http://vaglog.pl/log_250777.html - tutaj obroty są OK, aż do lekkiego przygazowania (203 sekunda), potem zmienia się % egr z 4.8 na 83 i zaczyna się "falowanie" http://vaglog.pl/log_250778.html - tutaj obroty cały czas falują Dynamiczny zrzut się nie udał, bo wtyczka obd jest tam gdzie sprzęgło i się "wyjęła" . Zastanawia mnie: - wysoki MAF actual w stosunku do MAF specified - powiązanie falowania z załączającym się EGR EGR "nie ruszany" Prośba o info co dalej sprawdzić .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności