Gregoryyy Zgłoś #21 Napisano 11 Lutego 2016 (edytowane) 1 Fault Found: 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent Cały czas wywala ten błąd,anapięcia nie ma na kostce,bo ojciec mi przekręcał zapłon,a ja miałem podpięty miernik pod tą kostkę. Gdzie szukać tego napięcia? Olej EGr i tak masz wylaczonego w programie zaslep to i nie patrz na niego,poszukaj ori softu i wgraj i wtedy szukaj przyczyny wysokiego spalania jesli bedzie wysokie,Twoj rocznik paska i tak nie pilnuje w programie EGRSprawdz naciag paska rozrzadu bo zabardzo ci sie opuznia w dynamicznych i daj loga statycznego 4 kanalu synchro powinno byc na0!a u XCiebie skacze w dynamicznych Edytowane 11 Lutego 2016 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #22 Napisano 11 Lutego 2016 Nie wiadomo jakie jest realne spalanie. Komputer może pokazywać co chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #23 Napisano 11 Lutego 2016 Nie wiadomo jakie jest realne spalanie. Komputer może pokazywać co chce. hmmm...Piszesz zeby pisac czy pomoc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #24 Napisano 11 Lutego 2016 hmmm...Piszesz zeby pisac czy pomoc? Bawi mnie to że cały ten temat oparty jest na tym że komputer pokazuje wysokie spalanie. Czy w rzeczywistość tak jest nikt tego nie wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #25 Napisano 11 Lutego 2016 Olej EGr i tak masz wylaczonego w programie zaslep to i nie patrz na niego,poszukaj ori softu i wgraj i wtedy szukaj przyczyny wysokiego spalania jesli bedzie wysokie,Twoj rocznik paska i tak nie pilnuje w programie EGRSprawdz naciag paska rozrzadu bo zabardzo ci sie opuznia w dynamicznych i daj loga statycznego 4 kanalu synchro powinno byc na0!a u XCiebie skacze w dynamicznych Tak bede musial zrobic,ze go zaslepie i tyle. Ori soft mam do niego,bo skopiowalem. Egr w sumie nie jest potrzebny,bo syfi silnik,a dzis zrobilem wymiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #26 Napisano 11 Lutego 2016 co do spalania to zrób tak jak radzą koledzy, tankowanie pod korek, przejedź 100km. później ta sama stacja, ten sam dystrybutor (chodzi o to żeby samochód stał w taki sam sposób - nachylenie) i znowu pod korek, nie patrz na fis-a, nie wiadomo co ktoś grzebał, a jeśli nie wierzysz to zapraszam do mnie, 5 minut i zmienie Ci tak że realnie spali np 8l a fis pokaże Ci 4l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #27 Napisano 11 Lutego 2016 nie wiadomo co ktoś grzebał, a jeśli nie wierzysz to zapraszam do mnie, 5 minut i zmienie Ci tak że realnie spali np 8l a fis pokaże Ci 4l Ja licznik sam zakladalem od poliftowego i nikt nic nie grzebal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach