Skocz do zawartości
R@lph

Kosmiczne spalanie ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

1 Fault Found:

 

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

 

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

 

Cały czas wywala ten błąd,anapięcia nie ma na kostce,bo ojciec mi przekręcał zapłon,a ja miałem podpięty miernik pod tą kostkę.

Gdzie szukać tego napięcia?

Olej EGr i tak masz wylaczonego w programie zaslep to i nie patrz na niego,poszukaj ori softu i wgraj i wtedy szukaj przyczyny wysokiego spalania jesli bedzie wysokie,Twoj rocznik paska i tak nie pilnuje w programie EGRSprawdz naciag paska rozrzadu bo zabardzo ci sie opuznia w dynamicznych i daj loga statycznego 4 kanalu synchro powinno byc na0!a u XCiebie skacze w dynamicznych Edytowane przez Gregoryyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jakie jest realne spalanie.

Komputer może pokazywać co chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiadomo jakie jest realne spalanie.

Komputer może pokazywać co chce.

hmmm...Piszesz zeby pisac czy pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm...Piszesz zeby pisac czy pomoc?

 

Bawi mnie to że cały ten temat oparty jest na tym że komputer pokazuje wysokie spalanie.

Czy w rzeczywistość tak jest nikt tego nie wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Olej EGr i tak masz wylaczonego w programie zaslep to i nie patrz na niego,poszukaj ori softu i wgraj i wtedy szukaj przyczyny wysokiego spalania jesli bedzie wysokie,Twoj rocznik paska i tak nie pilnuje w programie EGRSprawdz naciag paska rozrzadu bo zabardzo ci sie opuznia w dynamicznych i daj loga statycznego 4 kanalu synchro powinno byc na0!a u XCiebie skacze w dynamicznych

Tak bede musial zrobic,ze go zaslepie i tyle. Ori soft mam do niego,bo skopiowalem. Egr w sumie nie jest potrzebny,bo syfi silnik,a dzis zrobilem wymiane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do spalania to zrób tak jak radzą koledzy, tankowanie pod korek, przejedź 100km. później ta sama stacja, ten sam dystrybutor (chodzi o to żeby samochód stał w taki sam sposób - nachylenie) i znowu pod korek, nie patrz na fis-a, nie wiadomo co ktoś grzebał, a jeśli nie wierzysz to zapraszam do mnie, 5 minut i zmienie Ci tak że realnie spali np 8l a fis pokaże Ci 4l :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiadomo co ktoś grzebał, a jeśli nie wierzysz to zapraszam do mnie, 5 minut i zmienie Ci tak że realnie spali np 8l a fis pokaże Ci 4l :)

 

Ja licznik sam zakladalem od poliftowego i nikt nic nie grzebal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności