Wicek1515 Zgłoś #1 Napisano 4 Lutego 2016 Witam Forumowiczów, posiadam Passacika od 2 miesiecy, i mam taki problem ponieważ wywala mi turbine przy wysokich obrotach, z tego co widze po logach to coś też chyba z pompkami 1 i 3 sie dzieje niedobrego, jakby ktoś mógl rzucić okiem na te logi i coś podpowiedzieć? wiem że logi słabe bo bodajże co sekunde logowało ale nie mam innego sprzetu niestety. błąd wkleiłem na samym dole. Pozdrawiam. Statyczne logi wraz z dodaniem powoli gazu do 3tys i powrót do wolnych: http://przeklej.org/file/2XAut4/statyczne.014.003.023.xls http://przeklej.org/file/vfPahn/statyczne.023.013.003.xls oraz dynamiczne na 3 biegu, tyle że przed 4tyś obrotów wywalało turbine i bład na vagu zrobiłem 3 podejścia: http://przeklej.org/file/tcn1fG/dynamiczne.1.xls http://przeklej.org/file/ST4wAv/dynamiczne.2.xls http://przeklej.org/file/yAGOb4/dynamiczne.3.xls Thursday, 04 February 2016, 10:21:14:0 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - --------------------------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2016 Zapodaj w inny sposób te logi. Np. poprzez tą stronę http://vaglog.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2016 Turbo przeładowuje i bez czyszczenia łopatek lub regeneracji turbiny się nie obędzie. Pompki faktycznie w nie najlepszej kondycji. Zrób logi statyczne pompek na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Logi wklejaj na stronie, którą wskazał kolega w poście powyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicek1515 Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) Dynamiczne: Niestety tylko do około 3600 obr bo odcinało za kazdym razem. http://vaglog.pl/log_248889.html http://vaglog.pl/log_248890.html http://vaglog.pl/log_248894.html Statyczne, wszystko na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach i powoli do 3 tyś i powrót do wolnych http://vaglog.pl/log_248892.html http://vaglog.pl/log_248891.html Edytowane 5 Lutego 2016 przez Wicek1515 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2016 Tak jak pisałem wcześniej, turbo przeładowuje i stąd też błąd na kompie. Pompka na 3 cylindrze najsłabsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicek1515 Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) Ok. Wiec jak się ociepli to turbina do regeneracji a pompki to może spróbować wymienić uszczelnienia i podgiac konektorki i sprawdzić wtedy? Może to pomoc czy od razu szukać jakiegos po regeneracji? Edytowane 5 Lutego 2016 przez Wicek1515 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2016 Możesz wymienić. Skorzystaj też z LM Diesel Spulung 2666. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 8 Lutego 2016 Ok. Wiec jak się ociepli to turbina do regeneracji a pompki to może spróbować wymienić uszczelnienia i podgiac konektorki i sprawdzić wtedy? Może to pomoc czy od razu szukać jakiegos po regeneracji? Podpowiem na własnym przykładzie. Odradzam regenerację turbiny jak i kupno regenerowanych pompek (no chyba, ze kupisz 4) Ja kupiłem jedną pompkę i była lipa, podlewała sobie na +2,7. Jedynym rozwiązaniem było wymontowanie wszystkich pompek i wysłanie do jakiejś tam firmy na synchronizację (czy jakoś tak) Firma od której kupiłem pompkę powiedziała, że to nie jest możliwe, że jest wadliwa. A o regeneracji turbin nasłuchałem się jak wymieniałem owa pompkę regenerowaną na używkę w tune-up w Gdańsku. Odradzali regenerację, jak już to tylko sprawna używka. No, ale to tylko takie moje przemyślenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach