Skocz do zawartości
kam

Dziwne wycie silnika 2.8 amx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z wyciem silnika 2.8 problem wygląda tak:

-wycie na podwyższonych obrotach, czyli tuż po zapaleniu i podczas jazdy

- niezależne od wciśniętego sprzęgła, hamulca itd

- dźwięk jakby silnik elektryczny na wysokich obrotach

brak problemów z zapalaniem silnika, wspomaganiem, itd.

 

Po pracy nakręcę filmik i może uda się jakoś uchwycić ten dźwięk

 

Może ktoś z was miał podobne doświadczenia i pomoże mi zlokalizować zródlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam problem z wyciem silnika 2.8 problem wygląda tak:

-wycie na podwyższonych obrotach, czyli tuż po zapaleniu i podczas jazdy

- niezależne od wciśniętego sprzęgła, hamulca itd

- dźwięk jakby silnik elektryczny na wysokich obrotach

brak problemów z zapalaniem silnika, wspomaganiem, itd.

 

Po pracy nakręcę filmik i może uda się jakoś uchwycić ten dźwięk

 

Może ktoś z was miał podobne doświadczenia i pomoże mi zlokalizować zródlo

 

Jakąś rolka napinacza, prowadząca, osprzęt np alternator, pompa wspomagania. Może być ogrom rzeczy. Maska do góry, gazowac i szukać chociasz mniej więcej skąd dochodzi dźwięk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze nie potrafię zlokalizować skąd to dochodzi .. na pewno z prawej strony ( kierowcy)

 

Byłem u mechanika, twierdzi on że to wycie pompy wspomagania. Możliwe to ?

 

Dodam że płynu jest za dużo (0,6cm nad max , przeszkadza to? ) ale bardziej martwi mnie kolor - czerwony (dość czarny )

z tego co wiem powinien być zielony.

 

Teraz pytanie szukać pompy czy wymienić płyn na zielony??

 

 

obiecany film a raczej sam dżwięk

Edytowane przez kam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

( nie mogłem już edytować posta więc pisze tu)

Pompa wspomagania to być nie może bo dźwięk dobiega z prawej strony , coś jak spod pokrywy zaworów .

sprężarka klimatyzacji czy raczej rozrząd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtórna pompa powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wtórna pompa powietrza?

Chyba pokazywałaby błąd na vagu, myślisz że mogłaby się ona nie wyłączać i pracować podczas jazdy?

Sprawdzę to tylko jeszcze nie wiem gdzie jej dokładnie szukać :)

 

 

 

Edit

 

Sai jest po lewej stronie za kratka, więc całkowicie nie to

Edytowane przez kam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, wszystko wskazuje na to ze to kółko sprężarki klimatyzacji, po załączeniu na krótko ( bo przeciez zima ) wycie zmienia ton więc to na 90% to.

dziekuje wszystkim którzy sie zainteresowali

 

 

Ktoś mi powie czy da sie to naprawić nie demontując przodu?;>

Edytowane przez kam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie, trzeba tylko pasek zdemontwać i odkręcić sprężarke od bloku silnika a później to już wszystko jest podane jak na tacy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności