kam Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2016 Witam, mam problem z wyciem silnika 2.8 problem wygląda tak: -wycie na podwyższonych obrotach, czyli tuż po zapaleniu i podczas jazdy - niezależne od wciśniętego sprzęgła, hamulca itd - dźwięk jakby silnik elektryczny na wysokich obrotach brak problemów z zapalaniem silnika, wspomaganiem, itd. Po pracy nakręcę filmik i może uda się jakoś uchwycić ten dźwięk Może ktoś z was miał podobne doświadczenia i pomoże mi zlokalizować zródlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2016 Witam, mam problem z wyciem silnika 2.8 problem wygląda tak:-wycie na podwyższonych obrotach, czyli tuż po zapaleniu i podczas jazdy - niezależne od wciśniętego sprzęgła, hamulca itd - dźwięk jakby silnik elektryczny na wysokich obrotach brak problemów z zapalaniem silnika, wspomaganiem, itd. Po pracy nakręcę filmik i może uda się jakoś uchwycić ten dźwięk Może ktoś z was miał podobne doświadczenia i pomoże mi zlokalizować zródlo Jakąś rolka napinacza, prowadząca, osprzęt np alternator, pompa wspomagania. Może być ogrom rzeczy. Maska do góry, gazowac i szukać chociasz mniej więcej skąd dochodzi dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) problem w tym ze nie potrafię zlokalizować skąd to dochodzi .. na pewno z prawej strony ( kierowcy) Byłem u mechanika, twierdzi on że to wycie pompy wspomagania. Możliwe to ? Dodam że płynu jest za dużo (0,6cm nad max , przeszkadza to? ) ale bardziej martwi mnie kolor - czerwony (dość czarny ) z tego co wiem powinien być zielony. Teraz pytanie szukać pompy czy wymienić płyn na zielony?? obiecany film a raczej sam dżwięk Edytowane 28 Stycznia 2016 przez kam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #4 Napisano 28 Stycznia 2016 ( nie mogłem już edytować posta więc pisze tu) Pompa wspomagania to być nie może bo dźwięk dobiega z prawej strony , coś jak spod pokrywy zaworów . sprężarka klimatyzacji czy raczej rozrząd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2016 Wtórna pompa powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Wtórna pompa powietrza? Chyba pokazywałaby błąd na vagu, myślisz że mogłaby się ona nie wyłączać i pracować podczas jazdy? Sprawdzę to tylko jeszcze nie wiem gdzie jej dokładnie szukać Edit Sai jest po lewej stronie za kratka, więc całkowicie nie to Edytowane 29 Stycznia 2016 przez kam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2016 (edytowane) ok, wszystko wskazuje na to ze to kółko sprężarki klimatyzacji, po załączeniu na krótko ( bo przeciez zima ) wycie zmienia ton więc to na 90% to. dziekuje wszystkim którzy sie zainteresowali Ktoś mi powie czy da sie to naprawić nie demontując przodu?;> Edytowane 29 Stycznia 2016 przez kam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #8 Napisano 30 Stycznia 2016 Da sie, trzeba tylko pasek zdemontwać i odkręcić sprężarke od bloku silnika a później to już wszystko jest podane jak na tacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach