Skocz do zawartości
Gość Lookas

wyrzucanie oleju-> padły pierscienie??/

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lookas

Witam!!!

 

Problemów z moim passkiem ciag dalszy:(

Po padzie czujnika temperatury, kabli i świec(wszystko wymienione), nagle i bez wyraźniej przyczyny auto przestało odpalac:(

 

Wg objawów postawiłem na rozrusznik i zawezwałem do pomocy elektryka. Odholowalismy auto do warsztatu i tu zaskoczka. Po podłączeniu nowego "świerzego" aku, passek odpalił od reki. Po czym, jak tylko sie podgrzał zgasł:(

Wówczas Gośc zauwazył, ze leje sie z niego olej:( Ponoc olej i paliwo było w odmie.....:(

 

I teraz pytanie: czy wszytskie te sensacje moga być skutkiem mrozów?? (wówczas auto odmówiło wspólpracy)

Ile może kosztować naprawa? ( pierscienie+uszczelka pod głowicą)

Czy moge spodziewać sie jeszcze jakiejś sensacji wg prawa serii??( zawory, rozrząd......aż boje sie pomyslec co jeszcze)

 

Heeelp:(

Zaczynam tracić serce do tego auta:(

 

Lookas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokkonen

W czym było to paliwo i olej?!

Skąd ten olej się leje?

Jaki płyn był w układzie chłodzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, odma zamarzla? Przypomnij sobie, czy pewnego dnia po prostu passat nie chcial odpalic czy tez odpalil ale zgasl po jakims czasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lookas

On generalnie ciężko palił, odkad pamietam......

 

olej i paliwo było w filtrze powietrza.....

 

Co prawda sam tego nie widziałem, bo rozmiawiałem z mechanikiem przez tel....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Ten mechanik do ktorego dales paska,to gosc godny zaufania????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lookas

tego, czy godny zaufania sam nie sprawdziłem, ale polecono mi go jako dobrego i "do rzeczy"

 

Jak do tej pory "mój mechanik" dotychczasowy kosztował mnie sporo a efekty jego działań nie były rewelacyjne. mam nadzieję, ze ten bedzie lepszy.

 

Z nowości na temat passka, wyglada na to, ze do reszty poszła uszczelka pod głowicą. Ze była do zrobienia wiedziałem od dłuzszego czasu. Silnik brał olej i to całkiem mocno ostatnio, wiec diagnoza ( postawiona bez jakiejkolwiek sugestii z mojej strony) jest raczej trafiona. na jutro planują pomiar cisnienia w cylindrach na "suchym" silniku.

 

Okazało sie też, ze przepływka nie była nigdy regulowana, choc poprzedni "spec" twierdził, ze skończyła się w niej "skala".

 

Co do zamarznietej odmy, to w tym silniku ponoć nie mogło się zdarzyć, bo......to jest zbyt stara konstrukcja:)

Nie wiem na ile to sie zgadza. passek jest z 90 roku

 

Swoja droga nie pamietam jaki to typ silnika. Kiedyś miałem takiego linka, do strony, gdzie wpisywało się VIN i po nim znajdowało sie ogólna charakterystyke auta. ma ktos może tą stronke??

 

Ale sie rozpisałem:)

W kolejnych odcinkach napisze jak sie sprawy mają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

wyglada na to, ze do reszty poszła uszczelka pod głowicą.

Z tad mogl byc plyn chlodzacy+olej w cylindrze,cylindrach!!!

Silnik brał olej i to całkiem mocno ostatnio

Pierscienie do wymiany...jezeli silnik byl przegrzany...byc moze zuzyly sie tylko uszczelniacze na zaworach!!!

Okazało sie też, ze przepływka nie była nigdy regulowana, choc poprzedni "spec" twierdził, ze skończyła się w niej "skala".

Tu nie kumam???

Czy przeplywomierz wogule ma mozliwosc regulacji????

Swoja droga nie pamietam jaki to typ silnika.

Wystarczy ze podniesiesz maske i...popatrzysz na pierwsze literki nabite na bloku silnika :611:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lookas

Passek na chodzie:D

 

Mechanicy rozbebeszyli pól silnika w poszukiwaniu przyczyny. ZNALEŹLI!!!!

 

padł regulator cisnienia wtrysku ( czy jakoś podobnie:D) a konkretnie membrana w nim. Stad notorycznie zalany silnik, problemy w odpalaniu i paliwo w oleju. Przy okazji, w ostatniej chwili wymienieli mi pasek rozrzadu z przyleglościami. Ponoc pasek rozzsypał im sie w rekach przy sciaganiu:)

 

Wszystkim, którzy starali sie doradzić bardzo dziękuję:D

 

Co do regulacji przepływki, to okazuje się, ze costam można:D W każdym razie w silniku Digifant:D

 

raz jeszcze wielkie dzięki:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robert

problem w tym ze to wlasnie wina odmy.hehe poprostu zamarza.ja pierscienie wyeminilem i bylo to samo do czasu az nie zajolem sie odma i jej nie wymienilem.odma w tym silniku do najleprzych nie nalezy

 

[ Dodano: Czw Lut 23, 2006 11:24 ]

aha i jeszcze jedno.sprawdz uszczelniacze na rozrzadzie,przy takich awariach lubi je wypychac.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lookas

dzieki a rade:D

Uszczelniacze sprawdzone przy okazji wymiany rozrzadu:D

 

W sumie nie bardzoe rozumiem co ma zamarzająca odma do regulatora cisnienia i jego membrany. Moze mi to ktos wyłuszczyc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności