dartroom Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2015 Witam. Pasek przy wysokich obrotach wpada w tryb awaryjny. Na logach widać dokładnie, że przeładowuje. Co może być z tego przyczyna? Z tego co widzę to przyczyną może być N75? Co o tym sądzicie? Dodam, że mam zrzucony wężyk podciśnienia z EGR'a. http://vaglog.pl/log_245335.html http://vaglog.pl/log_245312.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2015 Zazwyczaj problemen jest zacinajacą sie zmienna geometria turbiny. Aby wykluczyć N75 możesz go podmienić z N18 i sprawdzić czy cos się zmieniło. Jak dalej to samo to turbo do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2015 Rozumiem, że mogę sobie poruszać sztangą na aucie, żeby wyczuć jak chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Włączyłem dziś grupę 11 w bs żeby popatrzeć jak chodzi sztanga. Wygląda, że chodzi płynnie, nie przywiesza się, nie zacina etc. Tu jest log: http://vaglog.pl/log_245402.html EDIT: Sprawa wygląda tak: posprawdzałem dziś przewody czy nie są przetarte i nie są, sprawdziłem gruche strzykawką i jest w porządku, sprawdziłem jak chodzi sztanga i chodzi płynnie, wyjąłem n75, przeczyściłem w środku, podpiąłem odpięty wężyk od EGR'a. Lekka poprawa jest - Na biegu jałowym wskazania z przepływki sie pokrywaja a wcześniej nie - pewnie przez EGR'a, poprawa jest też w ciśnieniu doładowania, ale dalej turbo sie nie słucha i lekko przeładowuje, lecz tym razem nie złapał notlaufa. Już sam nie wiem co to może być... Jutro jeszcze przełoże N75 od ojca i sprawdze jak chodzi... Doradzi ktoś co może jeszcze powodować przeładowanie? http://vaglog.pl/log_245765.html Edytowane 4 Stycznia 2016 przez dartroom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #5 Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Dzisiaj znów grzebałem, podmieniłem N75 z innego silnika i dalej to samo... Wykręciłem egr'a, wyczyściłem ale okazało się ze ma pękniętą membranę więc musi zostać odpięty. Już wszystko chyba sprawdziłem. Nawet jechałem z odpiętym wężykiem od gruchy, auto ledwo się zbiera i wpada w tryb awaryjny. Tu jest log: http://vaglog.pl/log_246408.html. Pomyślałem, że może map sensor jest winny, ale info z przepływki też pokazuje przekroczone wartości... Możliwe, że kierownice są zapieczone w taki sposób, że po odpięciu wężyka z gruchy sztanga nie spadałaby maksymalnie nisko ograniczając ciśnienie? Może bez obciążenia chodzą dobrze a pod obciążeniem się przycinają? Pomoże ktoś? Przepraszam, że post pod postem, chciałem trochę odświeżyć temat. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez dartroom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2016 Sprawa wyjaśniona - zafajdane turbo. Już jest w porządku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2016 Minął zaledwie miesiąc i znów się zaczyna. Zrobiłem z ciekawości log gr 11 i turbo zaczyna się powoli przycinać. Było wyczyszczone porządnie. Teraz pytanie do kogoś kto ma doświadczenie z pewnym pomysłem (np. DarekS) Mianowicie, chce rozebrać turbo, wyczyścić znowu, podłożyć dodatkowe podkładki 0.1mm albo 0.2mm między tulejki a bieżnie w muszli gorącej i delikatnie przypiłować pierścień sterujący w miejscach gdzie współpracuje z tymi rolkami. Zda to egzamin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2016 podkładki 0.1mm albo 0.2mm między tulejki a bieżnie w muszli gorącej i delikatnie przypiłować pierścień sterujący w miejscach gdzie współpracuje z tymi rolkami. Zda to egzamin?Nie zda egzaminu, bo będzie znacznie osłabiony doł - będzie dużo później wstawać, będzie nie elastyczna jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach