Skocz do zawartości
dartroom

Passat 1.9 PD AVB logi, overboosty, awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pasek przy wysokich obrotach wpada w tryb awaryjny. Na logach widać dokładnie, że przeładowuje. Co może być z tego przyczyna? Z tego co widzę to przyczyną może być N75? Co o tym sądzicie? Dodam, że mam zrzucony wężyk podciśnienia z EGR'a.

 

http://vaglog.pl/log_245335.html

http://vaglog.pl/log_245312.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj problemen jest zacinajacą sie zmienna geometria turbiny. Aby wykluczyć N75 możesz go podmienić z N18 i sprawdzić czy cos się zmieniło. Jak dalej to samo to turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mogę sobie poruszać sztangą na aucie, żeby wyczuć jak chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem dziś grupę 11 w bs żeby popatrzeć jak chodzi sztanga. Wygląda, że chodzi płynnie, nie przywiesza się, nie zacina etc. Tu jest log: http://vaglog.pl/log_245402.html

EDIT:

Sprawa wygląda tak: posprawdzałem dziś przewody czy nie są przetarte i nie są, sprawdziłem gruche strzykawką i jest w porządku, sprawdziłem jak chodzi sztanga i chodzi płynnie, wyjąłem n75, przeczyściłem w środku, podpiąłem odpięty wężyk od EGR'a. Lekka poprawa jest - Na biegu jałowym wskazania z przepływki sie pokrywaja a wcześniej nie - pewnie przez EGR'a, poprawa jest też w ciśnieniu doładowania, ale dalej turbo sie nie słucha i lekko przeładowuje, lecz tym razem nie złapał notlaufa. Już sam nie wiem co to może być... Jutro jeszcze przełoże N75 od ojca i sprawdze jak chodzi... Doradzi ktoś co może jeszcze powodować przeładowanie?

http://vaglog.pl/log_245765.html

 

 

 

 

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znów grzebałem, podmieniłem N75 z innego silnika i dalej to samo... Wykręciłem egr'a, wyczyściłem ale okazało się ze ma pękniętą membranę więc musi zostać odpięty. Już wszystko chyba sprawdziłem. Nawet jechałem z odpiętym wężykiem od gruchy, auto ledwo się zbiera i wpada w tryb awaryjny. Tu jest log: http://vaglog.pl/log_246408.html.

Pomyślałem, że może map sensor jest winny, ale info z przepływki też pokazuje przekroczone wartości... Możliwe, że kierownice są zapieczone w taki sposób, że po odpięciu wężyka z gruchy sztanga nie spadałaby maksymalnie nisko ograniczając ciśnienie? Może bez obciążenia chodzą dobrze a pod obciążeniem się przycinają? Pomoże ktoś?

Przepraszam, że post pod postem, chciałem trochę odświeżyć temat.

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyjaśniona - zafajdane turbo. Już jest w porządku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął zaledwie miesiąc i znów się zaczyna. Zrobiłem z ciekawości log gr 11 i turbo zaczyna się powoli przycinać. Było wyczyszczone porządnie. Teraz pytanie do kogoś kto ma doświadczenie z pewnym pomysłem (np. DarekS) Mianowicie, chce rozebrać turbo, wyczyścić znowu, podłożyć dodatkowe podkładki 0.1mm albo 0.2mm między tulejki a bieżnie w muszli gorącej i delikatnie przypiłować pierścień sterujący w miejscach gdzie współpracuje z tymi rolkami. Zda to egzamin?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podkładki 0.1mm albo 0.2mm między tulejki a bieżnie w muszli gorącej i delikatnie przypiłować pierścień sterujący w miejscach gdzie współpracuje z tymi rolkami. Zda to egzamin?
Nie zda egzaminu, bo będzie znacznie osłabiony doł - będzie dużo później wstawać, będzie nie elastyczna jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności