michal_elwuo Zgłoś #1 Napisano 13 Listopada 2015 Witam wszystkich! Ostatnio moje Audi robi znaczne przebiegi to i dmucham na zimne, żeby wciąż robiło je bezawaryjnie. Co do mocy, kultury pracy, spalania i odpalania nie mam większych zastrzeżeń. Jedynie z rana, jak jest chłodno potrafi puścić dymka, ale to ponoć normalka, poza tym jest w zasadzie :ok. Rzućcie proszę okiem na logi i powiedzcie co o nich sądzicie. STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_239475.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239474.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_239473.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239472.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239471.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_239470.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_239477.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_239476.html Nie podoba mi się wysokie wskazanie MAF. Z czego to może wynikać? Wiem, że jedna pompka jest słabsza (korekty ponad 2), ale jeszcze niedawno miała 4, a pozostałe -2. Po tankowaniu dobrego paliwa, dolewaniu dodatku Liqui Moly i poprawieniu kostki elektrycznej na tej pompce widać, że się jej poprawiło, więc chyba nie ma sensu się tym przejmować. DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239481.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_239482.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_239483.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_239484.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239485.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_239486.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_239478.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239479.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239480.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239498.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239497.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239496.html Jeżeli chodzi o logi BS to te pierwsze są źle wrzucone, poniżej znajdują się zrobione poprawnie Nie jestem specem od VAG-a, robiłem to pierwszy raz, ale moje wydaje mi się, że wszystko jest ok, poza tym przepływomierzem. Jaka jest wasza opinia koledzy? PS. Bardziej dociekliwi zauważą skaczący kąt synchronizacji PD. Rozrząd robiony niedawno, napinacz hydrauliczny wymieniony, wszystkie rolki i nawet rolka alternatora (tam jest takie kierunkowe sprzęgiełko). Cały rozrząd INA, mechanik sprawdzony przez lata. Grzebać przy tym, żeby poprawić, czy tak ma być? Bo w internecie niestety różne informacje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) " b. Logi dynamiczne Do wykonania poprawnie logów samochód powinien: poruszać się zostać wrzucony III bieg robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej] W tej sekcji logujemy bloki 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 Przycisk start (rozpoczęcie logowania) wciskamy gdy silnik na trzecim biegu osiągnie 1500rpm a zatrzymujemy pomiar po uzyskaniu 4200rpm. (wciskamy stop)" Edytowane 14 Listopada 2015 przez bipop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_elwuo Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2015 Dzięki za douczenie. Już się poprawiłem Linki do poprawionych logów: DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_239740.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239733.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239737.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239735.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239734.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_239739.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_239738.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239730.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239731.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239732.html znowu dziś wyskoczył mi notlauf wężyki podciśnienia zmieniałem, więc w przyszłym tygodniu chyba wezmę się za pomiar podciśnienia (na szczęście wakuometr w szafce jest ), ewentualnie czyszczenie N75 i sprawdzenie, jak chodzi sztanga. Oby nie trzeba było czyścić kierownic, chociaż 360kkm samochód przejechał, a przez ostatnie 200kkm na pewno nie było to robione, więc chyba trzeba powolutku szykować się do roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #4 Napisano 15 Listopada 2015 Raczej zmienna. Wydaje mi się że przepływka delikatnie zaniża wskazania ( ale tu raczej grupowo by wyszło bo nie zawsze jest takie samo doładowanie). Pompka 4 i 2 - 4 to już katastrofa, no i sprawdź luzy na pompie vacuum (króćce) bo masz już bipy na minusie. Może to być też filtr paliwa. Sprawdź uszczelniacze, jeśli to nie pomoże to pompki do sprawdzenia, a jeśli się okażą ok, to sprawdź kompresję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_elwuo Zgłoś #5 Napisano 15 Listopada 2015 pompa vacum, ta za silnikiem ma luz. Jutro mam zamiar ją rozebrać i "zaklepać" końcówkę. A co z kątem synchronizacji PD? skacze chyba za mocno trochę? Pogonię mechanika, żeby się tym zajął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_elwuo Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2015 Pompa vacum naprawiona (luźny króciec). Podciśnienie wynosi 0,65bara na wolnych obrotach. Hamulce wreszcie działają, tak jak potrzeba. Gruszka jest szczelna, bo podciągałem ją strzykawką i trzymała odpowiednio, natomiast sztanga chodzi dość ciężko, więc umawiam się na czyszczenie kierownic turbiny Przy okazji mechanik poprawi ustawienie napinacza, żeby ten kąt synchronizacji tak nie skakał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 17 Listopada 2015 Czy nie lepiej wymienić pompe vacu na tą ulepszoną i z lepszym króćcem tj. Boscha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 17 Listopada 2015 Mimo wszystko dalej te podciśnienie jest małe. Lepiej wymień pompę na Boscha M/K/Q. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_elwuo Zgłoś #9 Napisano 17 Listopada 2015 wiem, wiem. Już sobie uświadomiłem wzrost poziomu druciarstwa w swojej krwi. Nowa pompa Boscha zamówiona, mechanik w piątek naciąga napinacz, czyści kierownice turbo i zakłada pompę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach