Skocz do zawartości
roziok

14355 - Czujnik 3 temperatury spalin błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pacjent golf 6 1.6 tdi czujnik za dpf z żółta wtyczką wymieniony lecz na używkę z allegro i błąd nadal się pojawia .

Czy można jakoś sprawdzić czujnik poza autem ????

 

Czy może to być inna przyczyna niż czujnik ?

 

O przepływke nie pytam gdyż jest to nie do naprawienia :bezzebow

 

 

 

 

Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb

Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 DQ HW: 03L 906 023 A

Komponent: 1,6l R4 CR td H23 9638

Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny: 00000000000000

Kodowanie: 00114034032401080000

Kod serwisu: WSC 22926 124 95081

Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023DQ 003011

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DQ_VW36.rod

VCID: 78F59371C38D3FD819C

 

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

7329 - Miernik masy powietrza (G70)

P0101 00 [237] - niewiarygodny sygnał

MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 52251 km

Data: 2063.14.01

Czas: 18:35:17

 

14355 - Czujnik 3 temperatury spalin; zespół 1

P242A 00 [172] - usterka elektryczna

MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 37

Przebieg: 52209 km

Data: 2063.14.01

Czas: 13:36:23

 

6116 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości

U1113 00 [044] - -

Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 6

Częstość błędu: 34

Przebieg: 52209 km

Data: 2063.14.01

Czas: 13:55:24

 

Kody gotowości: 0000 0000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy tym samie kodzie bledu był walniety, ale czujnik przed dpf'em. wymieniłem i wszystko działa. sprawdziłem w ten sposób że na vcds po nocy czyli auto zimne, po odpaleniu zaraz pokazywało temperature przed dpf'em 800st, dodatkowo jeszcze na kostce miernikiem sprawdzałem i na nim własnie nie było przejscia , i jeszcze aby sie w 100% upewnić, przy podpietym kompie wyciagałem wtyczke z kolejnych czujników czyli z turbiny i za dpf'em i wywalalo zupełnie inne błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OKI super dzięki za podpowiedz zaraz wezmę się za to i dam znać jak mi poszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój Passat 2.0 140 KM skrzynia manualne z 2006 roku miał zaprzyjaźnił się z kuną, polutowałem mniej więcej kabelki od czujników temperatury ale zauważyłem, że został mi jeden czujnik bez kabla za silnikiem od spodu i brakuje mi kostki

 

czy ktoś miły i uprzejmy mógłby wrzucić kilka zdjęć jak połączyć czujniki z kostkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności