malin2705 Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2015 Witam, Mam problem z B5FL z silnikiem 1.9 TDI 130KM AVF a mianowicie auto sporo pali około 8-9l w mieście a jak bardzo delikatnie jadę (wolno przyśpieszam itd) to w granicach 7-7,5. Na biegu jałowym wpada w oscylacje i czuć drgania. Poduszki pod silnikiem były sprawdzane i są OK. Zawsze jak go zapalam nie ważne czy zima czy lato, daje białym dymkiem przez jakąś chwilkę. Gdzieś przeczytałem, że to może być wina kąta wtrysku albo pompowtryskiwaczy. Poniżej dodaję logi http://vaglog.pl/log_235862.html http://vaglog.pl/log_235865.html Nigdzie nie znalazłem informacji jak zmienić kąt wtrysku czy tam wtrysku początkowego a ile to to. Nawet nie jest pokazane jak sprawdzić tak jak to ładnie jest pokazane dla silników z pompą. Zauważyłem także, że troszkę ubyło z czasem płynu chłodniczego. Teraz jest delikatnie pod dolną kreską. Także proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zenek111 Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2015 W gr.4 poz 4 masz kąt synchronizacji ustaw go w okolicy 0 bo teraz jest sporo na plusie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2015 W gr.4 poz 4 masz kąt synchronizacji ustaw go w okolicy 0 bo teraz jest sporo na plusie Może jakiś opis do tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2015 mniej więcej tak : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2015 mniej więcej tak : Super dzięki wielkie:) jutro se to zrobię i napiszę co i jak:) jeszcze zrobiłem log bloku 0 ale za groma nie wiem o co chodzi:/ http://vaglog.pl/log_235977.html W BS bloku 0 nie mogę znaleźć swojego silnika:/ a na innych kropka ląduje wysoko poza skalę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #6 Napisano 18 Października 2015 Zrobiłem tak, že teraz kat skacze 0.0 a 0.6. Samochod wydaje sie, ze pracuje rowniej. Natomiast teraz to dopiero zaczal dużo palic. W trasie walnal 7. Na biegu jalowym ma 0,7-0.8 gdzie wczesniej mial 0.5 - 0.6 l/h Jaki powinien byc prawidlowy kat wtrysku? Innym programem sprawdzalem to pokazalo mi 137 ale to przed zmiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #7 Napisano 18 Października 2015 dymi nadal ? zrób log i pokaż jak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2015 dymi nadal ? zrób log i pokaż jak to wygląda Jutro zrobie logi. Teraz nie widac zeby dawal dymka. Czy fakt, ze zmieniajac filtr paliwa nie zalalem caly tylko tak mniej wiecej do polowy moze miec znaczenie (ze sie uklad zapowietrzyl) ale zapala na dotyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2015 Zrobiłem tak, že teraz kat skacze 0.0 a 0.6. Samochod wydaje sie, ze pracuje rowniej. Natomiast teraz to dopiero zaczal dużo palic. W trasie walnal 7. Na biegu jalowym ma 0,7-0.8 gdzie wczesniej mial 0.5 - 0.6 l/hJaki powinien byc prawidlowy kat wtrysku? Innym programem sprawdzalem to pokazalo mi 137 ale to przed zmiana. Nie doszukuj się ustawień kąta wtrysku bo to nie jest parametr dotyczący Twojego silnika, ustawia się go przestawiając pompę wtryskową której u Ciebie brak, masz silnik na pompowtryskiwaczach i u Ciebie ustawia się tylko synchro - gr. 4 poz. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2015 Tak jak piszą koledzy przestaw na 0.0 bo wartości które ty masz są mocno nieciekawe. Jak będziesz ustawiał to możesz spróbować ustawić tak żeby na obrotach jałowych było -0.6. Przy takim ustawieniu pod obciążeniem będziesz mieć ~ 0.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #11 Napisano 19 Października 2015 Tylko, że teraz to samochód jakoś tak twardo zapala. Gaz do dechy to jakoś tak nie czuć szarpnięcia gdy turbo się załącza. I przy gaszeniu tak aż rzuci samochodem na boki. Czy to, że jak wymieniłem filtr paliwa i nie zalałem go na maxa tylko tak do połowy może mieć jakieś znaczenie?? Poniżej przedstawiam logi http://vaglog.pl/log_236478.html http://vaglog.pl/log_236479.html http://vaglog.pl/log_236480.html http://vaglog.pl/log_236481.html http://vaglog.pl/log_236483.html http://vaglog.pl/log_236482.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2015 sprawdz czy ne zsunął Ci sie przewód podciśnienia z zaworka przy klapie gaszącej. Jak przewód będzie cały to sprawdz podciśnienie vacuometrem. Takie bujanie przy gaszeniu wygląda na stojącą klapę gaszącą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #13 Napisano 20 Października 2015 Tak gaszak mam uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach