Skocz do zawartości
suvoproste

Swap 1.8 ADR SWAP na 1.8T.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Dawno nie zamieszczałem na forum żadnych tematów.

 

Od dłuższego czasu zbierałem się do swapa w swoim pasku 1.8 ADR. Gdy nabyłem już odpowiednie środki finansowe na ten cel, zakupiłem silnik 1.8T AEB wraz z turbiną, kolektorem, cewkami i przepustnicą. Resztę osprzętu dokupiłem od innego auta. Jak się okazuje sterownik, wszystkie czujniki, przewody, IC, całą wiązkę mam od 1.8T APU, nr sterownika:

0 261 206 524. Teraz pytanie, czy ten sterownik z osprzętem będzie pasował do mojego silnika (AEB)? Czy wystarczy, że zmienię przepustnicę na DBW i wymienię pedał gazu? Czy lepiej poszukać sterownika od AEB? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe update.

 

Jestem już na etapie włożenia drugiego silnika. Wczoraj zabrałem się za rozkładanie instalacji elektrycznej. Oczywiście instalacja do silnika pasuje (z małymi przeróbkami), natomiast problemy zaczynają się gdy trzeba podłączyć sterownik do wnętrza auta. Także ku przestrodze na przyszłość lepiej kupować silnik z czymkolwiek tylko się da, każdy szczegół, każda śrubka jest ważna. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mówisz o połączeniu wiązki silnika z kabinowa w obudowie ecu. Wtyczki masz na blaszki a tu okrągłe piny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, ale chyba też są inne połączenia, czyż nie? Tzn piny nie sa w tych samych miejscach tak?

 

UPDATE:

 

Ma ktoś może schematy do silnika APU i ADR?

Edytowane przez suvoproste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz na okrągłe piny czy na blaszki ?? jak na okrągłe szukaj od a4 b5 przedliftowej- liftowe b5 miało juz blaszki

 

kostki sa inne i kolory w tych kostkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam pytanie. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć i ewentualnie wskazać, najlepiej na zdjęciu, dokąd idzie ten cienki wężyk pod wężem od chłodzenia na obudowie rozrządu? 540x405_silnik-t-avj-audi-a-malysz-32513187.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewód wychodzi z kolektora i idzie do zaworu DV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem ale pewien nie byłem. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności