wajper Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2015 Witam, Co prawda pytanie nie dotyczy passata tylko Sharana, ale silniki Vagowskie te same więc może pomożecie:) mam na oku Sharana z silnikiem benzynowym 2.0 TSI, przebieg 120tkm. Niepokoi mnie niestety jedna rzecz: mam wykaz z historii serwisowania i bardzo często wymieniali pierścień uszczelniacza N0138157 (cztery razy) jak i pierścień uszczelniający N91084501 (dwa razy). Z tego co czytałem to te silniki mają problemy z braniem oleju. Czy te wymiany mają związek z tą bolączką i czy zatem można przewidzieć że z tym egzemplarzem będą problemy w przyszłości? Ps. i czy taka wymiana jest pracochłonna/droga? Z tego co widziałem sam pierścień to jakieś śmieszne pieniądze kosztuje. Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eles Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2015 hej, mam ten silnik w passacie obecny przebieg ~70kkm. Odpukać nie zauważyłem problemu z olejem, wymieniam go co 15kkm i na 80% jestem przekonany, że pierścień miałem wymieniany przy okazji każdej wymiany oleju. Jak będę w domu zerknę na faktury i to potwierdzę na 100%. Wg mnie z tego co piszesz wynika, że ten Sharan miał wymieniany olej co 30kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajper Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2015 Hej eles, właśnie tez chyba do tego doszedłem. Robię z igły widły, ten pierścień to defacto uszczekla pod śróbę spustową oleju, wkładana jest nowa przy każdej wymianie oleju:) Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach