Wisnia1505733037 Zgłoś #941 Napisano 3 Maja 2016 (edytowane) 18000 mam ogolnie zrobione. Zglosilem fakt metalicznego dzwieku i podczas jaZd probnych stwierdzili ze slychac kolo dwumasowe. Co prawda ten metaliczny dzwiek to byly poluzowane przewody od nagrzewnicy. Serwis sam zadecydowal o wymianie.. W tym momencie czekam na czesci... Edytowane 3 Maja 2016 przez Wisnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #942 Napisano 3 Maja 2016 Lisywe ozdobna przy lewarku probowales pewnie wyjac bo sama to nie miala prawa peknac ja zrobilem to samo. Kupilem nowa na allegro za 50zl chyba ale osobno rzadko sa, czesciej razem z mieszkiem , cena miedzy 130-200zl. Przestegam przed ramka od anglikow, sa inaczej wyprofilowane i nie pasuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wisnia1505733037 Zgłoś #943 Napisano 3 Maja 2016 Kriss, wlasnie nie wiem co sie z tym stalo.. Bo nie kombinowalem nic a auto nawet na myjni recznej nie bylo zeby ktos tam cos grzebal. U ciebie peklo w miejscu laczenia z ta klapka przesuwana? Ale dzieki za info popatrze na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #944 Napisano 3 Maja 2016 U mnie peklo akurat to aluminium z boku jak przy wyjmowaniu za mocno szarpnalem, to jest cienki plastik z doslownie naklejka aluminiowa. Wystarczy ze ktos na myjni zachaczyl szmata szarpnal i wystarczylo. Samo z siebie peknac raczej nie moglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mles Zgłoś #945 Napisano 3 Maja 2016 Tak słychać takie "cykanie" podczas załączania biegów... ale czy głośne to raczej chyba nie... dzisiaj spróbuję zaobserwować no to pojeździłem i w mojej subiektywnej ocenie i w przypadku mojego "jeździdła" to cykanie przy zapinaniu biegu podczas "żeglowania" jest całkiem normale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #946 Napisano 4 Maja 2016 Dzięki Maciek za chęć sprawdzenia i odpowiedzi , już myślałem że coś się dzieje , w weekend będzie znajomy z tą samą skrzynią i sprawdzimy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CAT Zgłoś #947 Napisano 5 Maja 2016 Piotrze u mnie występuję podobny rezonans ( buczenie ) od 160 km/h . Przy silnym wietrze z przodu samochodu buczenie pojawia się już w okolicach 150 km/h. Auto użytkuję głównie poza granicami naszego kraju po autostradach Niemiec stąd piszę o takich prędkościach.W chwili obecnej przejechałam 25 000 km "buczenie" pojawiło się przy przebiegu około 18 000 km. Auto eksploatuję od nowości czyli 4 miesiące. Serwis jest bezradny nie mogą ustalić przyczyny. Czy udało się Tobie ustalić przyczynę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #948 Napisano 5 Maja 2016 Piotrze u mnie występuję podobny rezonans ( buczenie ) od 160 km/h . Przy silnym wietrze z przodu samochodu buczenie pojawia się już w okolicach 150 km/h. Auto użytkuję głównie poza granicami naszego kraju po autostradach Niemiec stąd piszę o takich prędkościach.W chwili obecnej przejechałam 25 000 km "buczenie" pojawiło się przy przebiegu około 18 000 km. Auto eksploatuję od nowości czyli 4 miesiące. Serwis jest bezradny nie mogą ustalić przyczyny. Czy udało się Tobie ustalić przyczynę Ja mam przejechane 25 000 km i problem pojawił się przy przebiegu około 10 000km. Niestety - jestem na etapie własnych prób wyeliminowania problemu, serwis również nie potrafi znaleźć przyczyny. Wczoraj byłem u mechanika ponieważ zauważyłem delikatne zmechacenie wygłuszenia przymocowanego na pokrywie silnika od wewnątrz. Zastanawia mnie czy może właśnie własnie to nie wpada w rezonans i uderza o plastikową pokrywę silnika ponieważ na czole klapy po otwarciu są pianowe nacięcia w które wpada powietrze i dostaje się pod wygłuszenie. Zdjęliśmy wygłuszenie i punktowo przykleiłem na silikon tak aby go nie zniszczyć. Zobaczymy co będzie teraz. Kolejnym etapem będzie zaklejenie właśnie tych pionowych naciec żeby powietrze nie wpadało pod wygłuszenie i wtedy zobaczymy. Jak zdjąłem wygłuszenie jest tam sporo różnych przetłoczeń przez które może pojawiać się taki dźwięk. Pozostańmy w kontakcie - może uda się nam wspólnie rozwiązać problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CAT Zgłoś #949 Napisano 5 Maja 2016 Ja mam przejechane 25 000 km i problem pojawił się przy przebiegu około 10 000km. Niestety - jestem na etapie własnych prób wyeliminowania problemu, serwis również nie potrafi znaleźć przyczyny. Wczoraj byłem u mechanika ponieważ zauważyłem delikatne zmechacenie wygłuszenia przymocowanego na pokrywie silnika od wewnątrz. Zastanawia mnie czy może właśnie własnie to nie wpada w rezonans i uderza o plastikową pokrywę silnika ponieważ na czole klapy po otwarciu są pianowe nacięcia w które wpada powietrze i dostaje się pod wygłuszenie.Zdjęliśmy wygłuszenie i punktowo przykleiłem na silikon tak aby go nie zniszczyć. Zobaczymy co będzie teraz. Kolejnym etapem będzie zaklejenie właśnie tych pionowych naciec żeby powietrze nie wpadało pod wygłuszenie i wtedy zobaczymy. Jak zdjąłem wygłuszenie jest tam sporo różnych przetłoczeń przez które może pojawiać się taki dźwięk. Pozostańmy w kontakcie - może uda się nam wspólnie rozwiązać problem Dziękuje za odpowiedz a więc wspólnie szukamy przyczyny. U mnie serwis wymienił przednie łożyska sadząc ,że to one mogą być przyczyną. Oczywiście nie dało to żadnego efektu. Częstotliwość dzwięku ( buczenia ) jest stała niezależna od prędkości powyżej 160 km/h do końca czyli 210 km/h . Ja z kolei będę szukał przyczyny w osłonie silnika .Jest to na pewno zjawisko akustyczne a nie mechaniczne uszkodzenie elementów tocznych. Buczenie to jednak jest na tyle uciążliwe,że ograniczeniem maksymalnej prędkości po autostradach w Niemczech jest moment pojawienia się rezonansu, czyli 155-160 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #950 Napisano 5 Maja 2016 Dziękuje za odpowiedz a więc wspólnie szukamy przyczyny. U mnie serwis wymienił przednie łożyska sadząc ,że to one mogą być przyczyną. Oczywiście nie dało to żadnego efektu. Częstotliwość dzwięku ( buczenia ) jest stała niezależna od prędkości powyżej 160 km/h do końca czyli 210 km/h . Ja z kolei będę szukał przyczyny w osłonie silnika .Jest to na pewno zjawisko akustyczne a nie mechaniczne uszkodzenie elementów tocznych. Buczenie to jednak jest na tyle uciążliwe,że ograniczeniem maksymalnej prędkości po autostradach w Niemczech jest moment pojawienia się rezonansu, czyli 155-160 km/h U mnie pojawia się ono przy prędkości około 180 km/h. Jedno co zauważyłem to maksymalne wkręcenie odbojów które są w przedniej części maski do samego końca opóźniło właśnie pojawianie się tego efektu, wcześniej własnie był on przy 150-160 km/h. Zima natomiast jak jechałem do Włoch na narty - nie było tego zjawiska. Zastanawia mnie jeszcze podszybie które jest z cienkiego plastiku - co powoduje jego wiotczenie przy dodatnich temp. - zima natomiast był on bardzo sztywny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #951 Napisano 5 Maja 2016 Sprobujcie jeszcze wlaczyc zamkniety obieg powietrza albo wylaczyc wogole wentylator. U mnie w poprzednim passacie byly podobne objawy, cos byl zle filtr pylkowy zalozony i Od 160 rezonowalo. Ale jak sie odcielo dostep powietetrza z zewnatrz to przestawalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CAT Zgłoś #952 Napisano 5 Maja 2016 Sprobujcie jeszcze wlaczyc zamkniety obieg powietrza albo wylaczyc wogole wentylator. U mnie w poprzednim passacie byly podobne objawy, cos byl zle filtr pylkowy zalozony i Od 160 rezonowalo. Ale jak sie odcielo dostep powietetrza z zewnatrz to przestawalo Kriss555 bardzo ciekawa sugestia. Od początku pojawienia się buczenia obstawiałem na układy dolotowe powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #953 Napisano 5 Maja 2016 @kriss555, VW/ASO jakoś to rozwiązało, czy trzeba było po prostu zawsze zamykać obieg z zewnątrz przy większych prędkościach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #954 Napisano 5 Maja 2016 Poprawli mocowanie filtra i poprawilo sie w 90%, ale przy 180-200 jak zamkniesz obieg powietrza to i tak sie ciszej robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CAT Zgłoś #955 Napisano 5 Maja 2016 Poprawli mocowanie filtra i poprawilo sie w 90%, ale przy 180-200 jak zamkniesz obieg powietrza to i tak sie ciszej robi Kriss555 niestety Twoja sugestia dotycząca zamknięcia wewnętrznego obiegu powietrza w moim przypadku się nie potwierdziła. Co gorsze basowe buczenie zaczyna się już od 135 km/h. Czuję się jakbym leciał bombowcem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #956 Napisano 6 Maja 2016 Kriss555 niestety Twoja sugestia dotycząca zamknięcia wewnętrznego obiegu powietrza w moim przypadku się nie potwierdziła. Co gorsze basowe buczenie zaczyna się już od 135 km/h. Czuję się jakbym leciał bombowcem. Witam - w moim przypadku również nie pomogło, dodam że punktowo zastosowany silikon na wygłuszeniu pokrywy silnika również nic nie dał (podejrzewałem ze wygłuszenie wpada w wibracje.) CAT - zastanawia mnie podszybie - czy przelatujące powietrze przez otwory nie wprawia go w wibracje. Zwróć uwagę ze ba bokach od wewnętrznej strony maski są otwory które po zamknięciu maski centralnie są nad otworami w podszybiu. Zauważyłem jeszcze że po przejechaniu kilkunastu kilometrów - gdzie ujawnia się buczenie - spinka trzymająca podszybie zaczyna sie wysuwać, zastanawia mnie czy nie dzieje się tak własnie z powodu wibracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CAT Zgłoś #957 Napisano 6 Maja 2016 Witam - w moim przypadku również nie pomogło, dodam że punktowo zastosowany silikon na wygłuszeniu pokrywy silnika również nic nie dał (podejrzewałem ze wygłuszenie wpada w wibracje.) CAT - zastanawia mnie podszybie - czy przelatujące powietrze przez otwory nie wprawia go w wibracje. Zwróć uwagę ze ba bokach od wewnętrznej strony maski są otwory które po zamknięciu maski centralnie są nad otworami w podszybiu. Zauważyłem jeszcze że po przejechaniu kilkunastu kilometrów - gdzie ujawnia się buczenie - spinka trzymająca podszybie zaczyna sie wysuwać, zastanawia mnie czy nie dzieje się tak własnie z powodu wibracji. Piotrze powoli brakuje mi koncepcji na rozwiązanie problemu. Wczoraj przy temperaturze około 19 stopni buczenie pojawiło się już od 135 km/h . Dzisiaj rano temperatura wynosiła 6 stopni i do prędkości 150 km/h była cisza. Zaczyna się potwierdzać Twoja sugestia dotycząca plastyczności elementu wykonanego z tworzywa w zależności od temperatury. Tylko którego ? Co może powodować tak duże zawirowania powietrza ,że jazda samochodem staję się udręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #958 Napisano 6 Maja 2016 Piszcie do BOK VW, niech się inżynierowie/producent martwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #959 Napisano 6 Maja 2016 Piotrze powoli brakuje mi koncepcji na rozwiązanie problemu. Wczoraj przy temperaturze około 19 stopni buczenie pojawiło się już od 135 km/h . Dzisiaj rano temperatura wynosiła 6 stopni i do prędkości 150 km/h była cisza. Zaczyna się potwierdzać Twoja sugestia dotycząca plastyczności elementu wykonanego z tworzywa w zależności od temperatury. Tylko którego ? Co może powodować tak duże zawirowania powietrza ,że jazda samochodem staję się udręką Tak jak pisałem wcześniej - obstawiam podszybie, ale wczoraj zauważyłem (ostukując plastiki pod maską ) że delikatnie rezonują osłony które są przykręcone na 3 wtręty nad lampami. wpadające powietrze może wprawiać je w wibracje - będę coś kombinował - zdemontuje je i wtedy zobaczę - ale to dopiero po weekendzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damgorski Zgłoś #960 Napisano 14 Maja 2016 U mnie po 3 miesiacach uzytkowania i 18kkm udalem sie na wymiane oleju.Zglosilem trzeszczenie w okolicach drzwi kierowcy i metaliczne dzwieki podczas delikatnego przyspiesZania na niskich obrotach. Okazalo sie ze przewody od nagrzewnicy byly poluzowane i najwiekszy hit- wymiana kola dwumasowego!!! Zglosilem pekniecie listwy ozdobnej przy lewarku, odrzucili reklamacje koszt wymiany uwaga 1000zl wystepuje jako calosc z obszyciem lewarka. Az strach pomyslec co bedzie dalej a bylo tak dobrze... Witam! Wlasnie mam problem prawdopodobnie z kolem dwumasowym . Kiedy wciskam energicznie sprzeglo i puszczam to slychac takie delikatne stukanie oraz kiedy gasze samochod . Moja diagnoza ,ze kolo ! Znajomy mechanik a nawet dwoch ,ze kolo dwumasowe . 20 maja mam wizyte w serwisie , zobaczymy co Panowie stwierdza ! Dodam ,ze moj Passat przejechane ma 19 tys. Moje pytanie do Pana kolegi : Czy wymienili koło dwumasowe w ramach gwarancji ?? Bo slyszalem ,ze serwis probuje unikac tak kosztownych napraw . Z gory dziekuje za info . Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach