Skocz do zawartości
erwinketa

Prośba o analizę logów AFN.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Autko straciło moc. W sterowniku żadnego błędu, wykonałem log gr011 BS, sztanga nawet nie drgnęła, a więc turbo na stół, w środku jeden wielki syf, wyczyściłem, poskładałem do kupy, log 011 BS sztanga chodzi w całym zakresie auto niestety dalej nie jedzie. Wykonałem próbę dynamiczną, poniżej zamieszczam linki i proszę o pomoc.

 

DYNAMICZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230555.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_230556.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230557.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_230558.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230559.htmlGrupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_230975.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230973.html

 

STATYCZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230976.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_230977.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230978.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_230979.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_230980.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230981.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230982.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_230983.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230989.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230990.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230991.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230992.html

 

Witam jeszcze raz, uzupełniłem brakujące grupy logów we wpisie.

Edytowane przez erwinketa
Dodanie pozostałych grup logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz. Można prosić o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za bardzo sie nie znam ale tak czytam o tych danych i...

blok 010

kanal 1

pokazuje ze masa zasysanego powietrza mala a to oznacza problem z przeplywomierzem

mam dane do AHU a tam powinno byc 750-850 mg/skok (chyba ze w AFN inne dane wymagane sa

 

tutaj na kolezenskim forum masz duzo wiadomosci :jasne

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752

 

mam nadzieje ze pomoga :roll

Edytowane przez kajos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież Twoje turbo w ogóle nie ładuje.

Masz dobrze wszystko skręcone ? bo wygląda mi to na straszną dziurę w dolocie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, kolego szukaj nieszczelności w dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tylko z ciekawości takiej - odpal autko i zobacz czy masz drążek od gruszki w maksymalnym wychyleniu... nie twierdzę teraz że to przez to ale zerknij na to bo różnie to jest przy tym czyszczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały pomiar MAF świadczy, że to nie dziura w dolocie. Domyślam się, że turbo złożyłeś tak jak było wcześniej poskładane, więc wg mnie problem leży w źle wyregulowanej sztandze lub w układzie podciśnienia do gruchy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mały pomiar MAF świadczy, że to nie dziura w dolocie. Domyślam się, że turbo złożyłeś tak jak było wcześniej poskładane, więc wg mnie problem leży w źle wyregulowanej sztandze lub w układzie podciśnienia do gruchy.

 

 

 

Turbo złożyłem tak jak było, na sztandze nic nie regulowałem. W bloku 11 BS sztanga pracuje w pełnym zakresie, grucha sprawna,. Ręce opadają.

 

Dokładnie tak, kolego szukaj nieszczelności w dolocie.

 

Czy przy czyszczeniu dolotu czyścimy również intercooler ?

Edytowane przez erwinketa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli turbo przepuszcza olej to tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem cały dolot (nie ma najmniejszej dziurki) przy okazji wyczyściłem go wraz z IC , efekt dalej ten sam, w między czasie czekam na przewody podciśnienia. Zastanawiam się czy nie podmienić n75, może on tu jest winowajcą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mieć winę, zobacz na wakuometrze jakie jest podciśnienie do turbiny, ale Twoja turbina zostaje cały czas praktycznie zamknięta co świadczy o braku podciśnienia lub brak sterowania kierownicami turbiny (zamknięte)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mieć winę, zobacz na wakuometrze jakie jest podciśnienie do turbiny, ale Twoja turbina zostaje cały czas praktycznie zamknięta co świadczy o braku podciśnienia lub brak sterowania kierownicami turbiny (zamknięte)

 

Sprawdzę to. A powiedz mi jak do tego wszystkiego ma się przepływomierz, bo w logu 003 grupie dynamicznej widać, że zaniża wartość od tej zadanej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności