passacik Zgłoś #1 Napisano 5 Lipca 2015 Witam, mam pewien problem, gdy passacik osiągnie temperature 90 stopni, zaczyna tak dziwnie się telepać, obroty są równe, lecz on tak dziwnie się telepie. Dziś zauważyłem ze przy tym zjawisku strasznie trzęsie się tłumik, gdy go złapię i przytrzymam problem ustaje, ale jak już puszcze znów drga. Proszę o pomoc. edit. Zapomniałem dodać że mam lekko uszkodzoną złączke elastyczną w wydechu, czy to może byc powód tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2015 y to może byc powód tego? Jak najbardziej tak. Szykuj 350zł na wymianę złącza elastycznego. Drganie będzie też występowało przy powolnym cofaniu do tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik Zgłoś #3 Napisano 5 Lipca 2015 A niedawno doszedł taki dźwięk, takie buczenie przy pewnym zakresie obrotów, więc to pewnie to. - - - - - aktualizacja - - - - - Tylko dziwi mnie to że przed 90 stopniami takie drgania nie wystepuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2015 A niedawno doszedł taki dźwięk, takie buczenie przy pewnym zakresie obrotów, więc to pewnie to. - - - - - aktualizacja - - - - - Tylko dziwi mnie to że przed 90 stopniami takie drgania nie wystepuja Dlatego, że układ wydechowy nie jest tak rozgrzany i sama plecionka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2015 Dzięki za pomoc. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #6 Napisano 5 Lipca 2015 U mnie też sie to pojawia przy zapaleniu zimnego silnika tak drga i brzeczy troche, jak sie silnik rozgrzeje albo dodam lekko gazu to przestaje, u mnie cieknie z egr na plecionke , moze to spowodowało szybsze jej zakończenie żywota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2015 A czy może nie isć w strone poduszek? Spotkał się ktoś z czymś podobym jak ja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witekbacz Zgłoś #8 Napisano 27 Lipca 2015 Witam Myślę, że przypadłość ta dosięgnęła i mnie. Jak silnik osiągnie ok. 90 stopni, zatrzymuję się bądź ruszam ze świateł to mam taki tępy, wibracyjny dźwięk. Bardziej przypomina to buczenie. Po krótkiej lub dłuższej chwili ustaje. Poniżej 90 stopni dolegliwość ta nie występuje. Plecionkę rury wymieniałem w ubiegłym roku bo był przedmuch, ale nie jest ona podobna do oryginalnej i akurat żaden to argument. Jeśli ktoś z Państwa spotkał się z taką dolegliwością lub mógłby polecić dobrą, sprawdzoną plecionką do dizla to poproszę o informacje. Z góry dziękuję. Pozdrawiam i życzę szybkiego usunięcia wszystkich usterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #9 Napisano 27 Lipca 2015 WitamMyślę, że przypadłość ta dosięgnęła i mnie. Jak silnik osiągnie ok. 90 stopni, zatrzymuję się bądź ruszam ze świateł to mam taki tępy, wibracyjny dźwięk. Bardziej przypomina to buczenie. Po krótkiej lub dłuższej chwili ustaje. Poniżej 90 stopni dolegliwość ta nie występuje. Plecionkę rury wymieniałem w ubiegłym roku bo był przedmuch, ale nie jest ona podobna do oryginalnej i akurat żaden to argument. Jeśli ktoś z Państwa spotkał się z taką dolegliwością lub mógłby polecić dobrą, sprawdzoną plecionką do dizla to poproszę o informacje. Z góry dziękuję. Pozdrawiam i życzę szybkiego usunięcia wszystkich usterek. Jeśli chodzi o wibracje to trzeba ponownie skontrolować układ wydechowy, być może plecionka znowu poleciała, trzeba dobrze to sprawdzić bo siatka może być cała a może być uszkodzona harmonijka pod siatką. Co do doboru siatki najważniejsze jest prawidłowe wspawanie, nawet najlepsza siatka nie wytrzyma fuszerki spawacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach